Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FJB Jail 2 Valvoja haku

Siirry alas 
+23
echo
Suhari
Bulla
Metal
frutti
J4Y
JayJay
jjoonii
Katsu
sanderi14
pihi
Setä Samuli
ZicoDaa
YlläriPylläri
Meloni<3
-|FJB|-Banaani
Apple
Jeikz
Irmeli
KaSSu
Renne
Khalima
FaileD
27 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyPe Syys 25, 2009 7:22 pm

Täytäthän tämän kaavan mukaan:

1. Pelinimi
2. ikä
3. onko mikki
4. Kuinka aktiivinen olet
5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta)
6. Onko kokemsuta valvojana olosta?
7. Steam ID ja Steam tunnus


Jos Haku on kiinni VALVOJA paikkoja ei ole vapaana! uuden aiheen aloittaminen poistetaan välittömästi!


Viimeinen muokkaaja, FaileD pvm Su Marras 08, 2009 5:45 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 5:44 am

Valvoja haku taas auki. Otetaan 3 uutta valvojaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
Khalima




Viestien lukumäärä : 12
Join date : 18.10.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 6:02 am

1.Pelinimi. -|FJB|- Khalima asdasdasd

2.Ikä. 17 tammikuussa 18

3.Onko Mikkiä. on ja käytän aktiivisesti.

4.Kuinka aktiivinen olet. olen joka päivä paikallla, kunhan kerkeen.

5.Miksi Sinut Pitäisi valita (ainakin 2 lausetta). koska olisin hyvä koska olen akittivinen ja ku joskus olen ollu jaileis nii kaikki puhuu kuolleen ja rikkoo sääntöjä ja sillon adminii / valvojaa ei ole ollut paikalla . minä olisin hyvä valvoja koska olen akittivinen ja tunnen säänöt olen tulostanut säänöt.

6.Onko Kokemusta Valvojana olosta. ei ole valitettavasti mutta se olisi uusi ja mukava kokemus Smile

7. Steam ID Ja Tunnus. STEAM_0:0:17015840, Steam Tunnus on Miggozz


Viimeinen muokkaaja, Khalima pvm Ma Marras 09, 2009 2:32 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 6:03 am

Täytäthän tämän kaavan mukaan:

1. Pelinimi: -|FJB|- Renne
2. ikä: 16,7
3. onko mikki: Kyllä on ja sitä käytän.
4. Kuinka aktiivinen olet: Kun kaikki kuosissa niin erittäin. Viikon päästä mua ruvetaan taas näkemään servuilla kun saan tuon modeemin.
5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta): Mitä nyt foorumilta lueskellut niin tarvitsisi osaavaa henkilöä tämmöisiin hommiin.
6. Onko kokemsuta valvojana olosta? Adminina olosta kyllä.
7. Steam ID ja Steam tunnus id:n katson myöhemmin jos tarve, steam tunnus draelden
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 6:08 am

Khalima kirjoitti:
1. -|FJB|- Khalima asdasdasd

2. on ja käytän aktiivisesti.

3. olen joka päivä paikallla, kunhan kerkeen.

4. koska olisin hyvä koska olen akittivinen ja ku joskus olen ollu jaileis nii kaikki puhuu kuolleen ja rikkoo sääntöjä ja sillon adminii / valvojaa ei ole ollut paikalla . minä olisin hyvä valvoja koska olen akittivinen ja tunnen säänöt olen tulostanut säänöt.

5. ei ole valitettavasti mutta ei olisin uusi ja mukava kokemus Smile

6. ID:STEAM_0:0:17015840, Steam Tunnus on Miggozz

tämän kaavan mukaan:

Täytäthän tämän kaavan mukaan:

1. Pelinimi
2. ikä
3. onko mikki
4. Kuinka aktiivinen olet
5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta)
6. Onko kokemsuta valvojana olosta?
7. Steam ID ja Steam tunnus

Siltä nyt puuttuu jtn.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
KaSSu




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 08.10.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Kouvola

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 6:20 am

1. Pelinimi -|FJB|- Kassu
2. ikä 14,9
3. onko mikki On
4. Kuinka aktiivinen olet Viikolla noin 1-5h ja viikonloppusin varmaan 2-6h
5. Miksi sinut pitäisi valita? Olen mielestäni reilu ja kohtelias muita kohtaan,olen valmis auttamaan uusia pelaajia.
6. Onko kokemsuta valvojana olosta? On Hns servulla olen nyt ollut jonkun aikaa.
7. Steam ID ja Steam tunnus STEAM_0:1:25803291 Tunnus:Kassuda
Takaisin alkuun Siirry alas
Irmeli




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 03.11.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Tuusula

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 6:42 am

1. Pelinimi? -|FJB|- Irmeli

2. Ikä? 14 Kohta 15

3. Onko mikki? Tottakai

4. Kuinka aktiivinen olet? Joka päivä FJB 2 servulla n. 3h

5. Miksi sinut pitäisi valita? Koska olen hyvin aktiivinen,reilu, Hyvä valvoja (koska admininäkin) koska kokemusta on jo, Ja ei ole negatiivista palautetta tullut. Ja en käytä Valvojan oikeuksia turhaan. Ja mielestäni serverille tarvittaisiin parempia Valvojia/admineja koska jotkut käyttävät adminoikeuksia väärin. Esim. ei tee yleensä asioille mitään, kuten yleensä mikittömät ct:t ja tiimit. ja minä oisaisin käyttää niitä oikein koska minulla on jo paljon kokemusta Valvojana ja Adminina olemisesta koska olen pelannut jo 4 vuotta ja olen hyvin monissa servereissä admin.

6. Onko kokemsuta valvojana olosta? No on kyllä paljon kokemusta, olen ollut hyvin monissa servereissä valvoja ja admin pelkkää positiivista palautetta on tullut.

7.STEAM_0:1:27174376 Tunnus: jope123666

Kiitos !


-Irmeli


Hyväksytty -FaileD


Viimeinen muokkaaja, Irmeli pvm Su Marras 08, 2009 11:06 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 4:14 pm

1. Pelinimi
-|FJB|- JeIkZ

2. Ikä
13-vuotta.

3. Onko mikki
On, totta kai. Ja käytän sitä aktiivisesti.

4. Kuinka aktiivinen olet
Kyllä se taitaa olla semmonen 2-8h päiväs.

5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta)
Koska olen aktiivinen, rento ja oikeudenmukainen. En riko sääntöjä/abusee ja osaan valvojan hommat hyvin.

6. Onko kokemsuta valvojana olosta?
Onhan minulla kahdelta serveriltä. Hide N Seek ja Custom maps / Takapihanpojat.

7. Steam ID ja Steam tunnus
996 "-|FJB|- JeIkZ" STEAM_0:0:26037810 ja wrasd56.
Takaisin alkuun Siirry alas
Apple

Apple


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 24.10.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 4:29 pm

1. Pelinimi - -|FJB|- Apple

2. ikä - 14,5

3. onko mikki - Kyllä ja uskallan käyttää sitä Wink

4. Kuinka aktiivinen olet - Eritt. aktiivinen, melkein koko ajan paikalla, jotkut päivät ovat tietenkin poikkeuksia, mutta viikon loppusin vielä
aktiivisempi.

5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta) Olen aktiivinen, rento ja tykkään auttaa. Osaan myös rankaista tarvittaessa.
En ole ennen ollut FJB'n servuilla valvoja, mutta olen seurannut, monien valvojien työtä Jail #1 serverillä ja täten ymmärrän mitä valvojan pitää osata,
kuten mutea kuolleet jne.

6. Onko kokemusta valvojana olosta? - Ei juuri yhtään, siksi haluaisinkin saada kokemuksen olla valvojana kunnon serverillä. Olen kyllä seurannut valvojien
puuhaa ja osaan tämän.

7. Steam tunnus ja ID Steam ID: STEAM_0:0:25134870 ja Steam tunnus: magicino

Kiitos Wink

- Apple
Takaisin alkuun Siirry alas
-|FJB|-Banaani




Viestien lukumäärä : 23
Join date : 04.10.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 7:25 pm

1. Pelinimi: -|FJB|- Banaani

2. ikä: 13,5

3. onko mikki: On mikki ja käytän sitä aktiivisesti.

4. Kuinka aktiivinen olet: Olen hyvin aktiivinen pelaaja pelaan arkisin 2-4h ja viikonloopuna tulee pelailtuu sit enemmän.

5. Miksi sinut pitäisi valita? Olen reilu kaikkia kohtaan, autan uusia pelaajia, osaan säännöt ja osaan komentaa pelaajia jotka pelaa väärin.

6. Onko kokemusta adminina olosta? Valvojasta ei ole kokemusta mutta minulla on nyt ostoadminit jail ykköseen eli varmaan samanlaista puuhaa.

7. Steam ID ja Steam tunnus?: STEAM_0:0:9419241
ja steam: fireskull340

2 viikon aikana oon pelaillu jailia 87h Very Happy FJB

Kiitos -Bansku


Viimeinen muokkaaja, -|FJB|-Banaani pvm Ma Marras 09, 2009 7:39 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Meloni<3




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 08.11.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Oulu

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 10:14 pm

1. Pelinimi - -|FJB|- Meloni <3

2. ikä - 13,5

3. onko mikki - Kyllä ja uskallan käyttää sitä

4. Kuinka aktiivinen olet - Erittäin aktiivinen, ja olen usein paikalla ja olen viikon loppuisin vielä aktiivisempi on kyllä poikkeuksia.

5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta) Olen aktiivinen, rento ja tykkään auttaa. Ja osaan myös rankaista tarpeen mukaan.
En ole ennen ollut FJB'n servuilla valvoja/admini, tiedän mitä valvoja tekee ja jne.

6. Onko kokemusta valvojana olosta? - Ei ollekaan, mutta haluaisin olla valvoja.

7. Steam tunnus ja ID Steam ID: STEAM_0:1:23454877 ja Steam tunnus: Pikkupenikka

Kiitos!

- Meloni <3
Takaisin alkuun Siirry alas
YlläriPylläri




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.10.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Hämeenlinna

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 10:20 pm

1 YlläriPylläri
2 15v täyttänyt lokakuussa
3 mikki löytyy jota käytän
4 todella aktiivinen aina koneella perjaate
5 Olen reilu mutta tarkka. Osaan säännöt ja valvon että muutkin osaavat ne. En anna heti ensimmäisestä vahinkofreekillauksesta perm bannia.
6 Valvojana olen ollut vähän aikaa fjb hide and seekissä
7 YlläriPylläri" STEAM_0:0:19708010

Hyväksytty -FaileD
Takaisin alkuun Siirry alas
ZicoDaa




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 28.10.2009
Paikkakunta : Jyväskylä

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptySu Marras 08, 2009 11:26 pm

1.︻┳═一 ZicoDaa
2. 13.
3. On mikki mutta ei saa selvää.
4. Yritän olla ainakin kerran päivässä servuilla.
5. Tiedän säännöt ja yritän käyttää niitä oikein. Olen aktiivinen ja reilu. Osaan auttaa tarvittaessa ja haluaisinkin auttaa.
6.En ole ollut valvojana mutta haluaisin.
7 STEAM_0:1:18605589 ja Tunnus _VeVa_
Takaisin alkuun Siirry alas
Setä Samuli




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 08.11.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 1:02 am

Joo... tuli tossa eka laitettua väärään kohtaan Smile


1. Pelinimi on -|FJB|- Setä Samuli.

2. Ikä on 16, maaliskuussa täytän 17.

3. Onko mikki? On mikki ja kallis, käytän aina.

4. Kuinka aktiivinen olet? Pelaan yleensä vapaa-ajalla ja aina kun lukiolta ehdin. Seuraavassa jaksossa vähän tunteja joten voin pelata useammin aamupäivälläkin. Pelattua tulee päivässä 2-4h

5. Miksi Sinut Pitäisi valita? Olen rehti enkä hermostu helposti tunnen säännöt ja pelaan niiden mukaan. Usein kun olen pelaamassa, servussa on paljon freekillaajia, spammia jne. enkä pysty tekemään asialle oikein mitään

6.Onko Kokemusta Valvojana olosta? En ole ollut aikaisemmin valvoja FJB tai css servuissa, mutta olen ollut valvoja muissa peleissä kuten Cod4 ja KF.

7. SteamID? STEAM_0:0:25011857 Steam tunnus Ikals


Viimeinen muokkaaja, Setä Samuli pvm Ma Marras 09, 2009 2:25 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
pihi




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 28.08.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Turku

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: FJB 2 valvojan haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 2:12 am

1. Pelinimi
-|FJB|- Pihi

2. ikä
14 koht 15

3. onko mikki
juu Smile

4. Kuinka aktiivinen olet
koulusta pääsen 14:00-15:00 niin siitä sitten ilta 21 tai 23 asti

5. Miksi sinut pitäisi valita?
koska yleensä ketää ei ole vartioimassa kun olen pelaamassa ja siellä tulee niitä free killereitä paljon ja kuolleissa puhutaan
jos olisin valvoja voisin varoittaa ja rankaista

6. Onko kokemusta valvojana olosta?
kyllä on

7. Steam ID ja Steam tunnus
STEAM_0:1:9960535 tunnus nikoh94

Hyväksytty -FaileD
Takaisin alkuun Siirry alas
sanderi14




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 09.11.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 2:34 am

1 -|FJB|- PipsaPossu
2 18.2
3 Mikki on
4 Olen aktiivinen, jokapäivä pelaan
5 Minut pitäisi valita koska olen kyllästynyt siihen sekasortoon freekillauksista ja epämielisyyksistä mitkä vallitsee näitä servuja joissa kukaan paitsi vanhemmat järkevät noudata sääntöjä, olen kyllästyny kattoo sitä vierestä kun valvojana voisin vaikuttaa asiaan järkevästi.
6 Olen ollut järjestyksen valvojana oikeasti töissä kyllä eli osaan hoitaa hommat järjellä mutta valjojana cs:sässä ei niin paljon kokemusta mutta varmasti enemmän kuin muilla.
7 tunnus: puppeli14 id: STEAM_0:1:18075207

Nimi saatta epäilyttää mutta on nuoremman veljeni vanha;D
Toivottavasti olen tarvitsemanne henkilö! terveisin Pipsa
ja nytte on id tossa, toivottavasti valitsette minut Cool


Viimeinen muokkaaja, sanderi14 pvm Ma Marras 09, 2009 4:43 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Apple

Apple


Viestien lukumäärä : 39
Join date : 24.10.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 3:00 am

sanderi14 kirjoitti:
1 -|FJB|- PipsaPossu
2 18.2
3 Mikki on
4 Olen aktiivinen, jokapäivä pelaan
5 Minut pitäisi valita koska olen kyllästynyt siihen sekasortoon freekillauksista ja epämielisyyksistä mitkä vallitsee näitä servuja joissa kukaan paitsi vanhemmat järkevät noudata sääntöjä, olen kyllästyny kattoo sitä vierestä kun valvojana voisin vaikuttaa asiaan järkevästi.
6 Olen ollut järjestyksen valvojana oikeasti töissä kylläVery Happy mutta valjojana cs:sässä ei niin paljon kokemusta mutta varmasti enemmän kuin muilla.
7 tunnus: puppeli14 (mistä sen id löytää? kertokaa sitten jos olen sopiva!)

Nimi saatta epäilyttää mutta on nuoremman veljeni vanha;D
Toivottavasti olen tarvitsemanne henkilö! terveisin Pipsa

Juu Steam ID'n saa selville, kun menee jollekkin servulle ja laittaa consoleen status. Sori tästä pikku jutsusta. ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Katsu




Viestien lukumäärä : 85
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Suomi --> Oulunlääni --> Haapavesi

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 3:20 am

pihi kirjoitti:
1. Pelinimi
-|FJB|- Pihi

2. ikä
14 koht 15

3. onko mikki
juu Smile

4. Kuinka aktiivinen olet
koulusta pääsen 14:00-15:00 niin siitä sitten ilta 21 tai 23 asti

5. Miksi sinut pitäisi valita?
koska yleensä ketää ei ole vartioimassa kun olen pelaamassa ja siellä tulee niitä free killereitä paljon ja kuolleissa puhutaan
jos olisin valvoja voisin varoittaa ja rankaista

6. Onko kokemusta valvojana olosta?
kyllä on

7. Steam ID ja Steam tunnus
STEAM_0:1:9960535 tunnus nikoh94


Pihi on pelannut yhtä kauan kuin minä jailia, hänestä tulisi tosi hyvä admin/valvoja. Osaisi hommat tosi hyvin Wink. Suosittelen siis Pihia valvojaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
jjoonii




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 02.11.2009
Paikkakunta : Kuopio

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 9:01 pm

1.Pelinimi
-|FJB|- jokke

2.Ikä
15

3. Mikki?
on

4. Kuinka aktiivinen olet?
Liian... tullu nyt lähi aikoina tuolla 2:sessa vähä jopa liikaakiin pelattua

5. Miksi sinut pitäsi valita?
Koska rupee naama halkeemaan nuitten kanssa ku kaikki huutaa kurkku suorana mikkiin. Esim. eilen tulin peliin joskus illalla nii 7 jannuu karkuu/kiljuu mikkiin. Ja jos servu täysi kickkisin spectaajat, kikkisin huonokäytöksiset ja ilmottasin jollekkin adminille sit jos joku kaipaa bannia jatkuvasta sääntöjen rikkomisesta.

6.Onko kokemusta valvojana olemisesta?
Joskus viime talvena olin eräällä suomalaisella servulla valvojana(servun nimeä en muista)

7.Steam id ja steam tunnus?
STEAM_0:0:12692177 / jorge335

Kuitti.


Viimeinen muokkaaja, jjoonii pvm Ma Marras 09, 2009 11:05 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
JayJay




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 15.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 9:08 pm

1. Pelinimi : -|FJB|- JayJay

2. ikä : 14 v

3. onko mikki : On, ja hyvä sellanen Smile.Ei rätise

4. Kuinka aktiivinen olet : Olen joka päivä vähintään 2h servulla

5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta) : Joka päivä tulee hetkiä, jolloin adminia tai valvojaa ei ole paikalla. Silloin sääntöjen rikkojat saa rikkoa niitä rauhassa. Yritän olla niin paljon online kun pystyn, jotta voin karsia nämä. Olen myös oikeuden mukainen että banaania ja kikkiä ei lennä perättömästä syytöksestä.

6. Onko kokemsuta valvojana olosta? : Ei ole, mutta olen admin HideNSeek servulla.

7. Steam ID ja Steam tunnus : STEAM_0:1:26698947 ja tunnus on joonaj95

Hyväksytty -FaileD
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 9:12 pm

JayJay kirjoitti:
1. Pelinimi : -|FJB|- JayJay

2. ikä : 14 v

3. onko mikki : On, ja hyvä sellanen Smile.Ei rätise

4. Kuinka aktiivinen olet : Olen joka päivä vähintään 2h servulla

5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta) : Joka päivä tulee hetkiä, jolloin adminia tai valvojaa ei ole paikalla. Silloin sääntöjen rikkojat saa rikkoa niitä rauhassa. Yritän olla niin paljon online kun pystyn, jotta voin karsia nämä. Olen myös oikeuden mukainen että banaania ja kikkiä ei lennä perättömästä syytöksestä.

6. Onko kokemsuta valvojana olosta? : Ei ole, mutta olen admin HideNSeek servulla.

7. Steam ID ja Steam tunnus : STEAM_0:1:26698947 ja tunnus on joonaj95

Joo suosittelen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
frutti




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 09.11.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 10:33 pm

1.pelinimi.-|FJB|-Frutti
2.ikä:13,5
3.onko mikki: tietenkin ; )<-- ja käytän sitä myös
4.kuinka aktiivinen olet:2,5-4h päivä
5.miksi sinut pitäisi valita?(ainakin kaksi lausetta):koska servulla ei pysy aina kuri niin pitäisin kuria.
Olisin myös oikeudenmukainen kaikkia kohtaan Smile
6.onko kokemusta valvojana olosta ?:ei oikeastaan .. mut tiiän silti miten toimia
7.steam ID ja STEAM tunnus : STEAM_0:0:13565735 ja tunnus on henri304
Takaisin alkuun Siirry alas
Metal




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.11.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 10:55 pm

1. Pelinimi - -|FJB|- Metal
2. ikä - 13,6
3. onko mikki - On, Käytän sitä aina, Ei yhtään rätisevä.
4. Kuinka aktiivinen olet - Tosi aktiivinen, käyn ainakin 3-5h FJB Jail 1 Serverillä, joskus Scoutknivez Serverillä, Ja sen jälkeen menen johonki toiseen servuun pelaamaan kun alkaa jo tylsistyttää toi Jail, Olen melkein aina steamissa, ja valmis jos tarvitsee apua jossain.
5. Miksi sinut pitäisi valita? - osaan hoitaa homman kunnolla, Olen ollut ennenkin Admin. Olen ystävällinen En slayaa ilman syytä, osaan pelata kunnolla/en FreeKillaa ( Jos Freekillaan, niin heti kill konsoleen.)
6. Onko kokemusta valvojana olosta? - Olen ollut valvoja Monissa eri servereissä, ja Admininakin olen ollut, tiädän miten käyttää Mani Admin pluginia.
7. Steam ID ja Steam tunnus - Steam tunnus: AXOR80, Steam ID: Steam_0:1:6272802
Takaisin alkuun Siirry alas
Bulla




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 08.11.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Hakemus Valvojaksi!   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 11:01 pm

1. Pelinimi - »Bullα<3™️ ®️
2. ikä - 13 ½
3. onko mikki - Juu on, mutta harvemmin puhun, jos ei ole tarvetta.
4. Kuinka aktiivinen olet - Pelaan lähes joka päivä n.2-5h.
5. Miksi sinut pitäisi valita?(ainakin 2 lausetta) Haluan auttaa pelaajia tarvittaessa. Valvoa, ettei kukaan free kill, tai yleensä riko sääntöjä.
6. Onko kokemsuta valvojana olosta? Olen ollut admin 1.6, tuskin paljoa eroaa css:n valvoja hommista.
7. Steam ID ja Steam tunnus - STEAM_0:1:12462023 00:31 78 0 active ja hollmanfin
Takaisin alkuun Siirry alas
Suhari




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 19.10.2009

FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Pihille valvoja   FJB Jail 2 Valvoja haku EmptyMa Marras 09, 2009 11:27 pm

Tähän nyt sanon sillä mielestäni pihille sopisi valvoja. Sillä hän osaa homman kuin homman. FJB 2 servullakin hän on todella asiallinen. Vaikkei olekkaan valvoja / admin, mutta toivottavasti hän on kohta valvoja. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FJB Jail 2 Valvoja haku Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 2 Valvoja haku   FJB Jail 2 Valvoja haku Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FJB Jail 2 Valvoja haku
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» FJB Jail 2 Valvoja haku
» FJB Jail 1 Valvoja haku
» FJB Jail 1 Admin haku
» Admin/Valvoja haku Jail #2
» -|FJB|- Hide N Seek Valvoja haku!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Hakemukset-
Siirry: