Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 radio spammistä varoituksetta ban...?

Siirry alas 
+3
-kiwi-
FaileD
Nysba
7 posters
KirjoittajaViesti
Nysba




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.09.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 5:31 am

Niin eli tänään, n. klo 00:15, Nanna bannas mut, koska sen mielestä radio spammasin. En edes spammannut. Välillä, jos joku oman puolen pelaaja sanoi chattiin jotain, sanoin "Affirmative/roger that". Joskus sanoin "Get in position and wait for my go", kun ajattelin että joku muukin kuin minä lähtisi juoksemaan pakoon ja kapinoimaan. Kun lähdin pakoon ja menin keittiöön, ja sanoin "Need backup", eräs henkilö TAAS valitti että mut pitäisi bannia. Sitten kun tulin sieltä keittiöstä ulos, tapoin CT:n ja sanoin "Sector clear". Taas alkoi valittamaan. Sitten tulikin se banni.
Ei oo tietoo että onko väliaikanen banaani vai ei, mutta en usko.
Olen myös huomannut että muutama muunin henkilö on valittanut Nannan käytöksestä.

Ehkä noin 30min aikaisemmin joku oli antanut säännön että ei saa poistua selleistä ilman lupaa. Sitten hän (ei Nanna tietääkseni) antoi käskyn: "3 sekuntia aikaa poistua selleistä, selleihin jääneet tapetaan" Ja sitten tietenkin (melkein, ehkä 1 tai 2 jäi) kaikki lähtivät selleistään, ja heidät tapettiin. Terroristejen chatissa alkoi hirveä huutaminen, jota CT:t tietenkään eivät huomanneet.

Toivoisin että häntä vähintään
huomautettaisiin tästä, ei kuitenkaan tarvi ottaa adminin "virkaa" pois.
Serveri oli FJB Jail#2
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 5:24 pm

Nanna kyllä tietää mitä tekee, hän on meidän parhaimpii admineita Smile mutta katotaan mikä on nannan kanta tähän asiaan jos sitten saatais jotain sovittua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
Nysba




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.09.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 5:27 pm

Niin, ei tää nyt mitenkään vakavaa ole, mutta on Nanna tuntunut vähän ärtyneeltä eikä mikään ystävällinenkään oo ollu.
E: Niin ja ei oo bannit ainakaa vielä lähtenyt, että jos siitä vois ilmottaa että lähteekö bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 5:52 pm

Ei minusta nanna ainakaan eilen äreältä tunutunut, mukava tyyppi ja todellakin osaa asiansa! Nanna on ehkä parhaimpia admineita ja tuskin se olis sua bänninyt ilman syytä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 6:09 pm

emmäkää usko et nanna ois ilman syytä sua bänniny...
Takaisin alkuun Siirry alas
Nysba




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.09.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 6:38 pm

No ei ehkä ilman syytä, mutta...
Veli sitten 30 sekuntia myöhemmin kysyi että miks mut bannattiin, se syy oli että radio spam.
Vain yksi pelaaja oli valittanut siitä, mutta kukaan admini ei ollut edes varoittanut. Vain se yksi pelaaja. Tuntuu nytten vähä epäoikeudenmukaiselta, mutta minkäs teet. Nyt vain odottelen että Nanna kertoisi oman versionsa tästä asiasta.
Edit: Pitää vielä tähän paikkaan sanoa, että en ollut ainoa, joka sanoi radioon asioita. Enkä edes ollut se, joka "spammasi" eniten. Mutta se henkilö joka minusta valitti ei edes näyttänyt huomioivan toista spammeria.
Takaisin alkuun Siirry alas
jUVozKi

jUVozKi


Viestien lukumäärä : 178
Join date : 26.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Porvoo??

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 7:24 pm

Mä oon aika lailla samaa mieltä tän Nysban kaa. Ei toi Nanna kauheen ystävälline oo ollu täs viimeaikoina ku sitä tuolla jailissa nähny. :p
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 9:37 pm

En oo jail 2 pelaillu, mut ei nanna ainakaa ykkösel oo mitenkää ärtyny ollu.. sillon vitutti tos perjantaina ku yritettiin olla Idolssii, ja sit jotkut rebelaa ja blaasumblaasum blöö. Mut ei Nanna muuten vois mitään ilketä tehä.


Ja muutes, ootko kattonu kuinka kauaks se sut bännäs? Jos se on permit laittanu nii sit voidaan jopa ottaa tää jo aiheeks, jos se 5 min... ei todellakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nysba




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.09.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptySu Syys 27, 2009 11:29 pm

No about 00:00 tuli bannit ja (edit) nyt koitin mennä ni oli vielä bannit. Mistäs sen ajan voi tarkistaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptyMa Syys 28, 2009 3:12 am

Sanoin sulle siitä spammistä ja nii teki myös rybb & deckers, silti se jatkui. Bannasin sut koska näin sut spammivan sitä AIVAN TURHAAN. Pistin broidin menee teroille ja lähin sitä ennen ja katoin rybin ruudusta ja näin kun vedin kauheaa radio spammia. Loppui heti ku pistin sut jäähylle huomautuksista huolimatta.

ps. voi mennä viel vituillee nää mun viestit ku pitää tottuu näihi uusii foorumeihi:D

Yarb


E: ja mun mielest toi 3sec aikajuttu vastasi sitä että kun annan luvan nii poistutte jne.jne... ja sit sanoo hep. ainaki maija on tätä tehny. Ei ollu sanottu mihin pitää mennä ja miten ja fiksuimmat jäivät selleihin ja perustelivat ettei annettu lupaa niiku mun mielestä kuuluikin. korjatkaa jos oon vääräs Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Nysba




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 27.09.2009

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptyMa Syys 28, 2009 3:55 am

Ok, no oon pahoillani tästä spämmistä. Pitää kyllä myöntää että teen sitä aina vahingossa huomaamatta, pakko-oireiden kaltaisesti. What a Face
Mutta kyllä ne joskus ihan tarkotuksella tulee ne "Get in position and wait for my go." jutut.

Ja tosta 3skunti jutusta, ei se nyt niin haittaa mua mitään, sillo vaan vitutti.

Hyvä kuitenki että tuli tää ny selvitettyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptyMa Syys 28, 2009 6:58 am

Eli lukkoon. Jos vielä Maanantaina on bannit niin laitas mulle yksityisellä steam id:s.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? EmptyMa Syys 28, 2009 7:03 pm

sama kaveri tuli ykköselle spammimaan radiota, eli kannattaa varmaa miettii ottaako pois niitä vai ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





radio spammistä varoituksetta ban...? Empty
ViestiAihe: Vs: radio spammistä varoituksetta ban...?   radio spammistä varoituksetta ban...? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
radio spammistä varoituksetta ban...?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: