Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mulla VAC :( [Lue]

Siirry alas 
+2
bird
IlluminesKeijo
6 posters
KirjoittajaViesti
IlluminesKeijo




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 07.09.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 1:00 pm

Eli käytin bhop scriptiä (hax) eli se on todella väärin ja nyt kun olen saanut vacit kannatan kaikkia pysymään erossa haxeistä!!!

Ostan uuden Css , tavataan parin viikon päästä (ei admineja pois) kiitos ja näkemiin

Toivottavasti voisitte auttaa minua ja lahjoittamaan rahaa tililleni.



Terkkuja...


PS: Katuva Keijo.
Takaisin alkuun Siirry alas
IlluminesKeijo




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 07.09.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 1:28 pm

Oikeastaan se oli hac
Takaisin alkuun Siirry alas
bird




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 29.09.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 1:36 pm

Oliks se joku ohjelma? (.exe) vai pelkkä scripti? (.cfg)
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 5:36 pm

IlluminesKeijo kirjoitti:
Eli käytin bhop scriptiä (hax) eli se on todella väärin ja nyt kun olen saanut vacit kannatan kaikkia pysymään erossa haxeistä!!!

Ostan uuden Css , tavataan parin viikon päästä (ei admineja pois) kiitos ja näkemiin

Toivottavasti voisitte auttaa minua ja lahjoittamaan rahaa tililleni.



Terkkuja...


PS: Katuva Keijo.

Mähän varotin? Sad Harmillista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 7:29 pm

et kai tosiaan luule että oman typeryytesi takia joku lahjoittaisi tilillesi rahaa?

E: kysy mummulta ja vaarilta. ehkä ne antaa sulle vähä rahaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyKe Syys 30, 2009 11:54 pm

Eiks toi CSS maksa mitä.. 5 euroo parhaimpanaan tuolt Steamin kaupast? Very Happy Tai sit oli joku toinen sivusto mist saa ainaki vanhoi Blizzardin pelei se 5€.


*köh* Säälin keijoo ku itekki joutunu vac-bannien kohtaloks kerran Sad tosin ne tuli ihan vaa skinien käytöst.
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyTo Loka 01, 2009 12:18 am

Sienimestari kirjoitti:
Eiks toi CSS maksa mitä.. 5 euroo parhaimpanaan tuolt Steamin kaupast? Very Happy Tai sit oli joku toinen sivusto mist saa ainaki vanhoi Blizzardin pelei se 5€.


*köh* Säälin keijoo ku itekki joutunu vac-bannien kohtaloks kerran Sad tosin ne tuli ihan vaa skinien käytöst.

skineistä ei saa banneja. lukee steamin sivuil.
paitsi jos jtn laser tähtäimii tms?

ja Css 19.99 € Steam kaupas .. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyTo Loka 01, 2009 12:19 am

Sienimestari kirjoitti:
Eiks toi CSS maksa mitä.. 5 euroo parhaimpanaan tuolt Steamin kaupast? Very Happy Tai sit oli joku toinen sivusto mist saa ainaki vanhoi Blizzardin pelei se 5€.


*köh* Säälin keijoo ku itekki joutunu vac-bannien kohtaloks kerran Sad tosin ne tuli ihan vaa skinien käytöst.

ei skineist saa vac banneja affraid
mistä johtuu että kaikki niin sanoo? (paitsi ne jotka poistavat seiniä JNE..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyPe Loka 02, 2009 2:52 am

No emt, osa skineistä vaikuttaa peliin ja silleen. Oli muutes just jotain joka poistaa seinii ja näyttää kaikkien päät isompana ja sillee Very Happy en tiiä tarkalleen mitä se mun kaveri lataili tähä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyPe Loka 02, 2009 12:35 pm

Sienimestari kirjoitti:
No emt, osa skineistä vaikuttaa peliin ja silleen. Oli muutes just jotain joka poistaa seinii ja näyttää kaikkien päät isompana ja sillee Very Happy en tiiä tarkalleen mitä se mun kaveri lataili tähä.

Repesin tolle näyttää päät isompana XDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyPe Loka 02, 2009 2:33 pm

Epe kirjoitti:
Sienimestari kirjoitti:
No emt, osa skineistä vaikuttaa peliin ja silleen. Oli muutes just jotain joka poistaa seinii ja näyttää kaikkien päät isompana ja sillee Very Happy en tiiä tarkalleen mitä se mun kaveri lataili tähä.

Repesin tolle näyttää päät isompana XDDD

niimpä Very Happy mitä hyövää jos pää on iompi kun ei se hitbox muutu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] EmptyLa Loka 03, 2009 3:30 am

Sen huomaa textuurien läpi jos joku kämppää esim seinän takana Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mulla VAC :( [Lue] Empty
ViestiAihe: Vs: Mulla VAC :( [Lue]   Mulla VAC :( [Lue] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mulla VAC :( [Lue]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» A-kick turhaa mulla! FJB JAIL 1#

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Yleinen Keskustelu-
Siirry: