Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pitkä banni turhasta?

Siirry alas 
+6
ChraMoX
Katsu
JiiPee
Pallero
FaileD
KJ
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 5:57 pm

Eilen illalla Jail #1:stä minut bannittiin jostain syystä. Uskoisin että johtui micspämmistä, mutta onko se reilua antaa pitkä banni, ellei jopa permit? Varsinkaan kun laitoin vain muutaman, harvan, ja valitun mic'n muitten sekaan. Ja sitten taas Katsu freekillasi minua ja paria muutakin, mutta pääsi kuin koira veräjästä.

Eli tiedustelisin että koskas tämä banni loppuu, vieläkin näytän olevan bannittu nimittäin.

Erikseen vielä, että mikäköhän ongelma on kun en pääse #2:lle, vaan aina heti kun koitan mennä tulee heti "you were kicked"?

Tiedä sitten kuka mut banni, olihan siellä paikalla porukkaa Maijasta lähtien.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 7:12 pm

En osaa sanoa. Ehkä paikalla olevat adminit voisivat sanoa jtn?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 7:17 pm

Oletko JJ pelinimeltäsi?
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 7:34 pm

KJ kirjoitti:
Eilen illalla Jail #1:stä minut bannittiin jostain syystä. Uskoisin että johtui micspämmistä, mutta onko se reilua antaa pitkä banni, ellei jopa permit? Varsinkaan kun laitoin vain muutaman, harvan, ja valitun mic'n muitten sekaan. Ja sitten taas Katsu freekillasi minua ja paria muutakin, mutta pääsi kuin koira veräjästä.

Eli tiedustelisin että koskas tämä banni loppuu, vieläkin näytän olevan bannittu nimittäin.

Erikseen vielä, että mikäköhän ongelma on kun en pääse #2:lle, vaan aina heti kun koitan mennä tulee heti "you were kicked"?

Tiedä sitten kuka mut banni, olihan siellä paikalla porukkaa Maijasta lähtien.
mihinkäs aikaan illalla ?
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 7:52 pm

Muistaakseni 11-12 välissä illalla. JJ en ole. "K-J" olen.
JiiPee taisit olla paikalla silloin, ainakin sitä ennen...? Ellet kerinnyt jo lähteä siinä vaiheessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 8:31 pm

KJ kirjoitti:
Muistaakseni 11-12 välissä illalla. JJ en ole. "K-J" olen.
JiiPee taisit olla paikalla silloin, ainakin sitä ennen...? Ellet kerinnyt jo lähteä siinä vaiheessa.
mä kyl lähin koneelta eilen jo puol 9 Very Happy
ja muistiksi muille Jos haaluatte valittaa bannistanne ottakaa consolesta ylös 1 kuka bannasi 2 kuinka pitkä!
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 8:44 pm

Aijaa. Jokatapauksessa tapahtui 10-12 välissä. Pystyykö näitä tietoja kaivamaan esiin mitenkään? Kiva jos joku laitto permit "ei mistään".

Maija siellä sillon tais olla, aika varmaksi sanoisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 8:50 pm

KJ kirjoitti:
Aijaa. Jokatapauksessa tapahtui 10-12 välissä. Pystyykö näitä tietoja kaivamaan esiin mitenkään? Kiva jos joku laitto permit "ei mistään".

Maija siellä sillon tais olla, aika varmaksi sanoisin.

Laita sun steam idee niin pistän tiedot.
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 9:01 pm

STEAM_0:0:19893886

Kiitos kun jaksatte tarkistaa.

E: Sori Katsu, mutta se nyt oli sellanen "hiinä ja hiinä" tilanne, mut kuitenkin. Myös pari toista valitteli samasta...


Viimeinen muokkaaja, KJ pvm To Loka 01, 2009 9:59 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Katsu




Viestien lukumäärä : 85
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Suomi --> Oulunlääni --> Haapavesi

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 9:38 pm

Aijaa, vai freekillasin, ikinä en oo freekillanut ja jos oon niin aina kill consoleen, oon vähän vähän ankaran puoleinen ct:llä ja tiedän kyllä mikä menee freekill puolelle kun adminina olen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 10:24 pm

L 09/30/2009 - 18:02:02: [MANI_ADMIN_PLUGIN] Admin [-|FJB|- Maija.] [STEAM_0] Executed : Banned (By Admin) [±Kyrpä-Jooseppi™️ ©️®️] [STEAM_0] banid 0 97 kick
L 09/30/2009 - 18:02:02: Banid: "±Kyrpä-Jooseppi™️ ©️®️<97><STEAM_0:0:19893886><>" was kicked and banned "permanently" by "Console"
L 09/30/2009 - 18:02:02: "±Kyrpä-Jooseppi™️ ©️®️<97><STEAM_0:0:19893886><TERRORIST>" disconnected (reason "Kicked and banned")

En usko et Maija turhaan bannis.
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 10:42 pm

No mic"spämmistä" permit? En mä mitään peruuttamatonta voinu tehä missään tapauksessa jos olin teroilla...
Mutta kiitos nyt vaan tästä jos ette aio mitään muuttaa... hyvää bannimispolitiikkaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
ChraMoX

ChraMoX


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 27.07.2009
Paikkakunta : Rovaniemi

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTo Loka 01, 2009 10:45 pm

Katotaan miksi maija bannas
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyPe Loka 02, 2009 12:27 am

Poistin pari viestiä tästä aiheesta. Kirjoittakaa viestit mahdollisimman selkeällä ulkoasulla... Isot alkukirjaimet ja lause loppuu pisteeseen! Razz Myöskin hymiöiden liiallinen käyttö ei ole suvaittavaa, yksi riittää. "JEEEE!!!!" ja muut ilmaukset voi jättää pois. Myös älkää menkö ohi aiheesta. Akickin poista voi hakea Hakemus-osiossa olevasta aiheesta!

Pidetään foorumit siisteinä ja asiallisina, kiitos. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
ChraMoX

ChraMoX


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 27.07.2009
Paikkakunta : Rovaniemi

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyPe Loka 02, 2009 2:13 am

Pallero kirjoitti:
Poistin pari viestiä tästä aiheesta. Kirjoittakaa viestit mahdollisimman selkeällä ulkoasulla... Isot alkukirjaimet ja lause loppuu pisteeseen! Razz Myöskin hymiöiden liiallinen käyttö ei ole suvaittavaa, yksi riittää. "JEEEE!!!!" ja muut ilmaukset voi jättää pois. Myös älkää menkö ohi aiheesta. Akickin poista voi hakea Hakemus-osiossa olevasta aiheesta!

Pidetään foorumit siisteinä ja asiallisina, kiitos. Smile

Pitääskö niiin asiallinen olla et piste loppu.un ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyPe Loka 02, 2009 2:34 am

Siis oon kyl kuullu iha sikamonelt, et maija ois banninu radiospämmist/micspämmist. Iha oikein, palaa hermot ku joutuu 10 kertaa sanoo teille et "Ette spämmi sitä mikkiä."

A) Se estää CT:iden puheen.
B) Se tuottaa freekillejä.
C) Se on AIVAN SAIRAAAAAAAAAN RASITTAVAN KUULOSTA.

Tos on 3 syytä miks sitä ei pitäs tehä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyPe Loka 02, 2009 2:45 am

Joo, mä laitan banneja radiospammista, EN VAROITUKSETTA. Mä heittelen mun bindiä siel vähä väliin (eli varottelen siitä) ja varsinki sen jälkeen kun huomaan pienintäki spammia. Ja ihan taatusti laitan bannia sillon kun mun varotuksien perään tulee spammia. Mä jakelen myös siitäkin, kun puhutaan kuolleena, se on edelleenkin kiellettyä. Itsekin noudatan kaikkia sääntöjä ja niin muidenkin pitää noudattaa.Kkyrpä-joosepille permit sen takia, kun olin sulle laittanu pvän aikana ainaki 1243124 kertaa sen bindin.

Ps. Kaikki bannit lähtee kun servu ressataan. En auto-kickejä VIELÄ ole laittanu spammista kenellekkään.

Maija kiittää, kuittaa ja muistuttaa noudattamaan sääntöjä.


Viimeinen muokkaaja, Maija pvm Ti Loka 06, 2009 4:52 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyPe Loka 02, 2009 4:17 am

En muista kyl mitään kuulleeni, mut jokatapauksessa. Sori, täytyy ruveta ottaan vähän enemmän tosissaan sääntöjä. Kiitti kun jaksoit selvittää.

Mutta mulla on vissii Jail #2:seen autokick jostain syystä..? En ole aikoihin sinne päässyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyMa Loka 12, 2009 3:52 am

Jes, ihan just sain bannit siitä kun morasin CT'n... ei tietääkseni millään tavalla kiellettyä missään tilanteessa sinänsä. Kumminkin "kicked and banned".

Muutenkin pari (toistuvasti jatkavaa) freekillaajaa pääsee joka kerta kuin koira veräjästä kun adminit ei voi niihin puuttua... kumminkin aina on joku admin servulla kun ei voi votebanniakaan.

t. "-.-"
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyMa Loka 12, 2009 7:32 am

KJ kirjoitti:
Jes, ihan just sain bannit siitä kun morasin CT'n... ei tietääkseni millään tavalla kiellettyä missään tilanteessa sinänsä. Kumminkin "kicked and banned".

Muutenkin pari (toistuvasti jatkavaa) freekillaajaa pääsee joka kerta kuin koira veräjästä kun adminit ei voi niihin puuttua... kumminkin aina on joku admin servulla kun ei voi votebanniakaan.

t. "-.-"

Adminit eivät oikein voi toimia jos eivät näe tapahtunutta. ite en ainaka heitä mitää banneja sillä että joku sanoo jonkun tehneen väärin. kyllä se pitää itse nähdä..
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyMa Loka 12, 2009 12:14 pm

Renne kirjoitti:
KJ kirjoitti:
Jes, ihan just sain bannit siitä kun morasin CT'n... ei tietääkseni millään tavalla kiellettyä missään tilanteessa sinänsä. Kumminkin "kicked and banned".

Muutenkin pari (toistuvasti jatkavaa) freekillaajaa pääsee joka kerta kuin koira veräjästä kun adminit ei voi niihin puuttua... kumminkin aina on joku admin servulla kun ei voi votebanniakaan.

t. "-.-"

Adminit eivät oikein voi toimia jos eivät näe tapahtunutta. ite en ainaka heitä mitää banneja sillä että joku sanoo jonkun tehneen väärin. kyllä se pitää itse nähdä..

ja sit viel ku kaikki ei tiedä että osa "adminestä" on valvojia jotka eivät voi bannia -.-'
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyMa Loka 12, 2009 5:56 pm

-kiwi- kirjoitti:
Renne kirjoitti:
KJ kirjoitti:
Jes, ihan just sain bannit siitä kun morasin CT'n... ei tietääkseni millään tavalla kiellettyä missään tilanteessa sinänsä. Kumminkin "kicked and banned".

Muutenkin pari (toistuvasti jatkavaa) freekillaajaa pääsee joka kerta kuin koira veräjästä kun adminit ei voi niihin puuttua... kumminkin aina on joku admin servulla kun ei voi votebanniakaan.

t. "-.-"

Adminit eivät oikein voi toimia jos eivät näe tapahtunutta. ite en ainaka heitä mitää banneja sillä että joku sanoo jonkun tehneen väärin. kyllä se pitää itse nähdä..

ja sit viel ku kaikki ei tiedä että osa "adminestä" on valvojia jotka eivät voi bannia -.-'

Hyvä pointti kiwi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTi Loka 13, 2009 2:43 am

Niille jotka vaa huutaa sitä bannia, tekis ite mieluummi laittaa. Siis oikeesti, kelatkaa jos aina, ku te huuatte et "Freekill, heitä permit!" nii.. jos me vaa laitettas aina ne permit ilman vaikka syytä, siit tulis NIIN SAATANASTI, lisää työtä Failedille, Maijalle, Chramolle tai muille ku vaa vetelee niitä turhia permejä pois.

Muutama hyvä esimerkki:

Sellit on auki ja joku tapetaan. "Freekill, freekill, freekill..." Aikas selvää ettei ne turhaan sua tappanu?

Sellit on kiinni ja joku tapetaan(hän ei oo, ykköses, kolmoses tai muissa jois on naattei/usp/salari.). "Freekill, freekill, freekill..." Kysyy mis sellis olit, vastaa vaikka yläykköne, ok. Se on freekill ja sit jos ois oikeesti järkevä CT, laittaa sen killin konsolee.

Valehtelemine on pahasta ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyTi Loka 13, 2009 7:57 pm

Sienimestari kirjoitti:
Niille jotka vaa huutaa sitä bannia, tekis ite mieluummi laittaa. Siis oikeesti, kelatkaa jos aina, ku te huuatte et "Freekill, heitä permit!" nii.. jos me vaa laitettas aina ne permit ilman vaikka syytä, siit tulis NIIN SAATANASTI, lisää työtä Failedille, Maijalle, Chramolle tai muille ku vaa vetelee niitä turhia permejä pois.

Muutama hyvä esimerkki:

Sellit on auki ja joku tapetaan. "Freekill, freekill, freekill..." Aikas selvää ettei ne turhaan sua tappanu?

Sellit on kiinni ja joku tapetaan(hän ei oo, ykköses, kolmoses tai muissa jois on naattei/usp/salari.). "Freekill, freekill, freekill..." Kysyy mis sellis olit, vastaa vaikka yläykköne, ok. Se on freekill ja sit jos ois oikeesti järkevä CT, laittaa sen killin konsolee.

Valehtelemine on pahasta ^^

Noit ct:t jotka laittaa killin konsolee freekillattuaan on ehk kolme kymmenest.... :/
Takaisin alkuun Siirry alas
KJ




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 01.10.2009

Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? EmptyKe Loka 14, 2009 1:22 am

Niimpä niin, taas bannattiin varoittamatta vaikken mitään tehnyt...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pitkä banni turhasta? Empty
ViestiAihe: Vs: Pitkä banni turhasta?   Pitkä banni turhasta? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pitkä banni turhasta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Banni turhaan
» Perm banni ja akick asiaa.
» Permit turhasta
» Bannit turhasta.
» BANNIA TURHASTA

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: