| Ostoadminit | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Warrior
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 17.09.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Ostoadminit La Loka 03, 2009 9:09 pm | |
| Laitan tän valituksen tänne vaikkei oo ban- tai abusevalitus. Ja ehkä aika turha valitus.
Mut, joo lähetin 5e Maijan tilille ostoadmineista, Failedin kans oon jutellu täst ja käski lähettää Maijan tilille ne rahat. 29.9 päivä lähetin ja ei oo vielkään tullu mitään vastausta Failedilta tai Maijalta.
Edit: Maija vastas vihdoin, että rahat on tullut mutta ei vieläkään oo annettu admineita, sanoi että oli liian kiire. | |
|
| |
Warrior
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 4:34 pm | |
| Vittu täs menee hermot, ku Pallerollekkin yritän puhuu noista admineista, niin ei se voi antaa ilman, että Maija sanoo.
Joka päivä oon yrittäny puhuu maijalle steamis mut ei vastaa... | |
|
| |
Pallero
Viestien lukumäärä : 322 Join date : 26.07.2009 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 4:36 pm | |
| - Warrior kirjoitti:
- Vittu täs menee hermot, ku Pallerollekkin yritän puhuu noista admineista, niin ei se voi antaa ilman, että Maija sanoo.
Joka päivä oon yrittäny puhuu maijalle steamis mut ei vastaa... Pari tyyppiä on yrittänyt kusettaa. xD Joten jos maksat admineista ja Maija hoitaa sitä, niin en voi tietää onko rahat tullut jne. | |
|
| |
Warrior
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 4:52 pm | |
| - Pallero kirjoitti:
- Warrior kirjoitti:
- Vittu täs menee hermot, ku Pallerollekkin yritän puhuu noista admineista, niin ei se voi antaa ilman, että Maija sanoo.
Joka päivä oon yrittäny puhuu maijalle steamis mut ei vastaa... Pari tyyppiä on yrittänyt kusettaa. xD Joten jos maksat admineista ja Maija hoitaa sitä, niin en voi tietää onko rahat tullut jne. En kuseta -.- Menee hermot Maijan kans.... Ku oon joka päivä yrittäny kirjottaa sille steamis, se on ollu AFK tai ei oo vaan vastannu | |
|
| |
Pallero
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 4:55 pm | |
| - Warrior kirjoitti:
- Pallero kirjoitti:
- Warrior kirjoitti:
Joka päivä oon yrittäny puhuu maijalle steamis mut ei vastaa... Pari tyyppiä on yrittänyt kusettaa. xD Joten jos maksat admineista ja Maija hoitaa sitä, niin en voi tietää onko rahat tullut jne. En kuseta -.- Menee hermot Maijan kans.... Ku oon joka päivä yrittäny kirjottaa sille steamis, se on ollu AFK tai ei oo vaan vastannu Mut silti Maija hoitaa sen lisäämisen tai kertoo et voi lisätä, koska Maija hoitaa sen sun maksun. | |
|
| |
Sienimestari
Viestien lukumäärä : 214 Join date : 30.08.2009
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 6:51 pm | |
| Mut sit täs varmaa iha kohtuullista et aika lähtee(siis se aika kauan Warrior on admin) vasta ku se saa ne adminit, eikö? | |
|
| |
Pallero
| Aihe: Vs: Ostoadminit Su Loka 04, 2009 7:56 pm | |
| - Sienimestari kirjoitti:
- Mut sit täs varmaa iha kohtuullista et aika lähtee(siis se aika kauan Warrior on admin) vasta ku se saa ne adminit, eikö?
Luultavasti. | |
|
| |
FaileD
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 26.07.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ostoadminit Ma Loka 05, 2009 12:45 am | |
| - Warrior kirjoitti:
- Laitan tän valituksen tänne vaikkei oo ban- tai abusevalitus.
Ja ehkä aika turha valitus.
Mut, joo lähetin 5e Maijan tilille ostoadmineista, Failedin kans oon jutellu täst ja käski lähettää Maijan tilille ne rahat. 29.9 päivä lähetin ja ei oo vielkään tullu mitään vastausta Failedilta tai Maijalta.
Edit: Maija vastas vihdoin, että rahat on tullut mutta ei vieläkään oo annettu admineita, sanoi että oli liian kiire. joo pahoittelen viivästystä mutta viikonloppu ollut todella kiireinen enkä oman koneen äärellä juurikaan ole ollut eikä maijakaan kun hänen seurassaan olen ollut mutta warrior adminit lisään heti ku nään sut ja se kuukaus alkaa vasta kun ne adminit laitettu Mutta pahoittelen viivästystä :S | |
|
| |
Maija
Viestien lukumäärä : 109 Join date : 26.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ostoadminit Ti Loka 06, 2009 4:49 am | |
| Joo se adminaika alka sitä päivästä, KUN sinä saat ne, ei siitä millon rahat tulee. Ja tosiaan meilläkin on myös elämää. PAHOITTELUT | |
|
| |
FaileD
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 26.07.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ostoadminit | |
| |
|
| |
| Ostoadminit | |