Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tietovisan aiheiden hyväksyminen

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
MahtiMursu

MahtiMursu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 13.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

Tietovisan aiheiden hyväksyminen Empty
ViestiAihe: Tietovisan aiheiden hyväksyminen   Tietovisan aiheiden hyväksyminen EmptyPe Loka 16, 2009 12:19 am

Noniin, aloittavana adminina, minä haluaisin saada selville selvän vastauksen. Kun pidän tietovisaa, niin onko minun pakko aina hyväksyä aihe aluetta jos se on typerä, tai josta kukaan CT ei tiedä mitään vai pitääkö suoraan päästää seinälle. Minulle on kerrottu monta eri vastausta, jotkut adminit sanovat että ei ole pakko hyväksyä, ja jotkut sanoo että on pakko. Esim en muista kuka sanoi että ei tarvitse, ja myöhemmin huusi minulle kun en hyväksynyt. Ja nyt haluaisin saada suoran vastauksen jotta tietäisin tämänkin asian kokonaan... Ja jos aijotte lähettää viestin niinkuin 'Älä winetä vitun penska, se on ihan selvää vitun äpärä...' tai jotain vastaavaa, älä lähetä tämän kaltaisia viestejä. Ja kaikille tiedoksi, yritän olla hyvä admin, välillä en tiedä kaikkia kun ei tuotakaan missään lue kirjallisesti (ainakaan tietääkseni).
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/MultiThomas10
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 33
Paikkakunta : Helsinki

Tietovisan aiheiden hyväksyminen Empty
ViestiAihe: Vs: Tietovisan aiheiden hyväksyminen   Tietovisan aiheiden hyväksyminen EmptyPe Loka 16, 2009 6:00 am

Ymmärrän pointtisi, ei kukaan tiedä kaikkia "pieniä" sääntöjä. Teron päättämää aihetta EI voi olla hyväksymättä, eli siis pitää hyväksyä aihe, et voi muuttaa sitä.
Ellet tietenkin ennen aihealueen päättämistä sano esim. "kouluaineista aiheet." Eli muistakaa rajottaa aihealueita, ennen kun tero päättää aiheen.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tietovisan aiheiden hyväksyminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Tuki-
Siirry: