| Feijin lapsellista touhua! | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
J4Y
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 29.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Feijin lapsellista touhua! La Loka 24, 2009 6:48 pm | |
| Joo elikkä asian juurta jaksain. Hide N Seek tarvitsi vielä 4 adminiä ja päätin antaa ne Feijille ja hän lupas olla kunnolla, mutta ei 20 min päästä ku oon lähteny servulta ni tunkee viestii et Feiji abusee yms yms. Mulla ei ole siis mitään henkilökohtaista Feijiä vastaan. Otin siis häneltä adminit pois. Nyt hän on sitten alkanut uhkailemaan että tuhoo Hide N Seekin ja muuta. Olen pahoillani Feiji. Mut ei sun tarvii mul vihane olla. | |
|
| |
FaileD
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 26.07.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! La Loka 24, 2009 7:02 pm | |
| Feiji annat vaan sen Jay:n servun olla! Olisit ollu kunnolla. | |
|
| |
kapina
Viestien lukumäärä : 112 Join date : 27.09.2009
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! La Loka 24, 2009 7:28 pm | |
| Nyt fEiji alko sählää Jail 1 -.- Noin puolet servust laitto nimensä "Sparta ***", ja sit ne siirrettiin CT:ille ja loput teroil. Sit ne halus futis matsi et Sparta vastaa loput ja mä olin sitä vastaa, mutta tietenkää kukaa ei kuunnellu ja sit tapoin muutaman CT:n ja tulos oli tämä: You have been banned by Admin for 120 minutes Disconnect: Kicked and banned. Disconnect: Kicked and banned. By:fEiji EDIT: ei mitään henk. kohtast kuitenkaa Kickit olis riittäny | |
|
| |
Maija
Viestien lukumäärä : 109 Join date : 26.07.2009 Ikä : 33 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! La Loka 24, 2009 11:18 pm | |
| Failed, otetaanko nyt vihdoin ne adminit silt pois? | |
|
| |
FaileD
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 12:05 am | |
| - Maija kirjoitti:
- Failed, otetaanko nyt vihdoin ne adminit silt pois?
Näköjään pitää. | |
|
| |
echo
Viestien lukumäärä : 72 Join date : 04.10.2009 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 12:41 am | |
| - kapina kirjoitti:
- Nyt fEiji alko sählää Jail 1 -.-
Noin puolet servust laitto nimensä "Sparta ***", ja sit ne siirrettiin CT:ille ja loput teroil. Sit ne halus futis matsi et Sparta vastaa loput ja mä olin sitä vastaa, mutta tietenkää kukaa ei kuunnellu ja sit tapoin muutaman CT:n ja tulos oli tämä:
You have been banned by Admin for 120 minutes Disconnect: Kicked and banned. Disconnect: Kicked and banned. By:fEiji
EDIT: ei mitään henk. kohtast kuitenkaa Kickit olis riittäny taitaa olla fake banni,ite taisit kirjoittaa eikä 120 minuuttia ole paha EDIT: menikö elämä pilalle ku sait 120 minuutin bannit?
Viimeinen muokkaaja, echo pvm Su Loka 25, 2009 12:52 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
JiiPee
Viestien lukumäärä : 256 Join date : 26.07.2009 Ikä : 30 Paikkakunta : kuusamo
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 12:43 am | |
| - echo kirjoitti:
- kapina kirjoitti:
Noin puolet servust laitto nimensä "Sparta ***", ja sit ne siirrettiin CT:ille ja loput teroil. Sit ne halus futis matsi et Sparta vastaa loput ja mä olin sitä vastaa, mutta tietenkää kukaa ei kuunnellu ja sit tapoin muutaman CT:n ja tulos oli tämä:
You have been banned by Admin for 120 minutes Disconnect: Kicked and banned. Disconnect: Kicked and banned. By:fEiji
EDIT: ei mitään henk. kohtast kuitenkaa Kickit olis riittäny taitaa olla fake banni,ite taisit kirjoittaa eikä 120 minuuttia ole paha ei se ite sitä tehnyt toi by feiji on ite lisätty mutta kyllä ne bannit on silti aina bannit. | |
|
| |
echo
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 12:46 am | |
| - J4Y kirjoitti:
- Joo elikkä asian juurta jaksain. Hide N Seek tarvitsi vielä 4 adminiä ja päätin antaa ne Feijille ja hän lupas olla kunnolla, mutta ei 20 min päästä ku oon lähteny servulta ni tunkee viestii et Feiji abusee yms yms. Mulla ei ole siis mitään henkilökohtaista Feijiä vastaan. Otin siis häneltä adminit pois. Nyt hän on sitten alkanut uhkailemaan että tuhoo Hide N Seekin ja muuta. Olen pahoillani Feiji. Mut ei sun tarvii mul vihane olla.
hän ei pysty tuhoamaan palvelimia ja häntä vasta syytettiin toisen ihmisen käyttäjätilin poistamisesta ja sitte vähän ajan päästä syyte otettiin pois...hän EI pysty tekemään mitään sun palvelimelle | |
|
| |
echo
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 12:48 am | |
| - JiiPee kirjoitti:
- echo kirjoitti:
- kapina kirjoitti:
EDIT: ei mitään henk. kohtast kuitenkaa Kickit olis riittäny taitaa olla fake banni,ite taisit kirjoittaa eikä 120 minuuttia ole paha ei se ite sitä tehnyt toi by feiji on ite lisätty mutta kyllä ne bannit on silti aina bannit. töh,kun sut bannitään(on kokemusta) siinä ei lue by:fejji tai by:gene | |
|
| |
feiji
Viestien lukumäärä : 54 Join date : 02.08.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: selvä. Su Loka 25, 2009 12:54 am | |
| ei varmaa voi sit mtn sanoa, en jaksa edes puolustella itseäni vaikka voisin. | |
|
| |
JiiPee
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 1:14 am | |
| - echo kirjoitti:
- JiiPee kirjoitti:
- echo kirjoitti:
- kapina kirjoitti:
EDIT: ei mitään henk. kohtast kuitenkaa Kickit olis riittäny taitaa olla fake banni,ite taisit kirjoittaa eikä 120 minuuttia ole paha ei se ite sitä tehnyt toi by feiji on ite lisätty mutta kyllä ne bannit on silti aina bannit. töh,kun sut bannitään(on kokemusta) siinä ei lue by:fejji tai by:gene no niinhän mä just kirjotin perkule "toi by feiji on ite lisätty" | |
|
| |
J4Y
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 29.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 1:28 am | |
| - echo kirjoitti:
- J4Y kirjoitti:
- Joo elikkä asian juurta jaksain. Hide N Seek tarvitsi vielä 4 adminiä ja päätin antaa ne Feijille ja hän lupas olla kunnolla, mutta ei 20 min päästä ku oon lähteny servulta ni tunkee viestii et Feiji abusee yms yms. Mulla ei ole siis mitään henkilökohtaista Feijiä vastaan. Otin siis häneltä adminit pois. Nyt hän on sitten alkanut uhkailemaan että tuhoo Hide N Seekin ja muuta. Olen pahoillani Feiji. Mut ei sun tarvii mul vihane olla.
hän ei pysty tuhoamaan palvelimia ja häntä vasta syytettiin toisen ihmisen käyttäjätilin poistamisesta ja sitte vähän ajan päästä syyte otettiin pois...hän EI pysty tekemään mitään sun palvelimelle Joo no ei tuhoamaan, en tarkottanu kirjaimellisesti. | |
|
| |
Sienimestari
Viestien lukumäärä : 214 Join date : 30.08.2009
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 1:31 am | |
| Miten Hide N Seekis pystyy abusee? En tiiä, eli en voi mitään sanoa.
Jail homma, paljo kello oli? 02:15 ja paska päivä, yrittäny pitää jotain Idolssii ku kaikki muut haluaa mut 1 ei, nii.. iteltäniki vähä hermot vois mennä.
Feiji on muute hyvä admin, et se pitää kurii ja ei abusee(tai en oo ite nähny, puhun nyt täysin vaa omasta kokemuksest ja omist mielipiteist.) et jos antaisitte yhen mahollisuuen viel?
Minun mielipide, ja monet varmasti eri mieltä ja osa samaa. | |
|
| |
JiiPee
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 2:06 am | |
| - Sienimestari kirjoitti:
- Miten Hide N Seekis pystyy abusee? En tiiä, eli en voi mitään sanoa.
Jail homma, paljo kello oli? 02:15 ja paska päivä, yrittäny pitää jotain Idolssii ku kaikki muut haluaa mut 1 ei, nii.. iteltäniki vähä hermot vois mennä.
Feiji on muute hyvä admin, et se pitää kurii ja ei abusee(tai en oo ite nähny, puhun nyt täysin vaa omasta kokemuksest ja omist mielipiteist.) et jos antaisitte yhen mahollisuuen viel?
Minun mielipide, ja monet varmasti eri mieltä ja osa samaa. esim hns abusesta: kun alus on ct "blindattuna" ni voit unblindata ittes ja katella mihis ne muut menee voit beacon t ni näät mis ne on ja kaikissa saervuissa voi abusea jos sille päälle sattuu. | |
|
| |
Epe
Viestien lukumäärä : 248 Join date : 21.08.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 2:41 am | |
| - JiiPee kirjoitti:
- Sienimestari kirjoitti:
- Miten Hide N Seekis pystyy abusee? En tiiä, eli en voi mitään sanoa.
Minun mielipide, ja monet varmasti eri mieltä ja osa samaa. esim hns abusesta: kun alus on ct "blindattuna" ni voit unblindata ittes ja katella mihis ne muut menee voit beacon t ni näät mis ne on ja kaikissa saervuissa voi abusea jos sille päälle sattuu. mm. esim noclip on abusee JOKA servussa. | |
|
| |
FaileD
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! Su Loka 25, 2009 3:44 am | |
| Feijille uus mahdollisuus. aihe lukkoon. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Feijin lapsellista touhua! | |
| |
|