Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Travian - Selainpeli

Siirry alas 
+2
Sienimestari
kapina
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:25 am

Travian
Onkos täällä muita mystisen koukuttavan Travianin pelaajia kuin minä?
Jos on niin kertokaa servu. Itse pelaan Speed serverillä (3x) ja olen top 600 pelaaja.


"ravian on selaimessa pelattava nettimoninpeli, joka sijoittuu kuvitteelliseen Travianin maailmaan. Peli on alun perin saksalainen, mutta se on käännetty monelle kielelle. Pelissä on kolme heimoa: gallialaiset, teutonit eli germaanit ja roomalaiset. Pelin edetessä tulee yksi heimo lisää: nataarit, joita ihmispelaajat eivät voi käyttää. Nataareilta on tarkoitus varastaa rakennusohjeet, joilla rakennettaisiin Maailmanihme (engl. Wonder of the World). Nataarikyliä ilmestyy pelin lopussa vain 13 kappaletta, joten niitä riittää vain parhaimmille liitoille. Liittoumat ovat keskeinen osa peliä ja ilman liittoa peliä on mahdotonta voittaa. Pelin tarkoituksena on kehittää omaa kylää, hallita resursseja, sotia sekä luoda liittoumia tai olla niissä mukana. Pelin lopullisena tavoitteena on varastaa nataareilta maailman ihmeen rakennusohjeet ja rakentaa kyseinen rakennus tasolle 100. Tällöin peli päättyy. Peliä voi pelata useilla palvelimilla. Palvelimia on kolmenlaisia: normaaleja, joita palvelimista suurin osa on, "speed"-palvelimia, joilla pelin nopeus on kolminkertaistettu, sekä "classic"-palvelimia, joilla pelataan Travianin vanhempaa versiota. Speed-palvelimia on yleensä vain yksi per maa. Suomessa on kuusi tavallista, yksi speed-palvelin (kolminkertainen nopeus tavalliseen verrattuna) ja yksi classic-palvelin (versio 2,5). Säännöt ovat Travianissa yksinkertaiset, mutta niiden tulkinta on yleensä kirjavaa. Tuomioista voi keskustella ja niistä voi valittaa. Siitä ei tosin ole useinkaan mitään hyötyä. Uudet pelaajat voivat myös suorittaa tehtäviä, jotta he pääsisivät hyvin alkuun."
Lähde: wikipedia
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:29 am

Eiiii! XD kerran pelannu travianii, ja kusin koska ei ollu mitään chäänssei ku tuli heti 3 pvän päästä joku raidaa mut matalaks Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:31 am

Sienimestari kirjoitti:
Eiiii! XD kerran pelannu travianii, ja kusin koska ei ollu mitään chäänssei ku tuli heti 3 pvän päästä joku raidaa mut matalaks Sad
Jos haluut kunnol pelata ni pitää alottaa sit ku servu alkaa, muute sut kirjaimellisesti raiskataa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:35 am

Jep.. kokeiltiin sitä parin kaverin kaa. Otin aluks nää.. teutonit. Ja sit peli alko.. parit nuijamiehet ja suju iha jees. Sit sielt tuliki 15x mun armeija nuijamiehii ja olin niiku täh? Sit yritin gallialaisilla mut 1 pvä sitä pelii oli jo menny nii ei sujunu enää. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:37 am

Sienimestari kirjoitti:
Jep.. kokeiltiin sitä parin kaverin kaa. Otin aluks nää.. teutonit. Ja sit peli alko.. parit nuijamiehet ja suju iha jees. Sit sielt tuliki 15x mun armeija nuijamiehii ja olin niiku täh? Sit yritin gallialaisilla mut 1 pvä sitä pelii oli jo menny nii ei sujunu enää. Very Happy
Ite oon täl hetkel teutonit ja 20 000 nuijamiestä yhes kyläs Smile Seuraavaks pitäis ottaa roomalaiset.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:38 am

Millonkas toi resettaantuu toi speed 3x? Voin kokeilla ehkä sitä viel kerran jos saan Rennen mun mukaa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 6:39 am

Sienimestari kirjoitti:
Millonkas toi resettaantuu toi speed 3x? Voin kokeilla ehkä sitä viel kerran jos saan Rennen mun mukaa XD
No nyt on WW taistot menoillaa et tä loppuu varmaa viiko sisäl. Alle kuukaus ni alkaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 8:45 pm

S2.fi servulla top 35 roomalaistili, s4.fi serverillä ww-tappeluissa top20 teutonitilillä pelannut serverin alusta lähti. Mun traviankokemukset lähti ekasta suomen servusta liikkeelle, eli oisko siitä 2-3 vuotta? Lähes kokoajan ollut joku servu käynnissä, välillä jotain kuukauden taukoja. Kaikki kikat kyseisestä pelistä on hallussa, voin kertoa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 9:01 pm

Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 9:29 pm

Renne kirjoitti:
S2.fi servulla top 35 roomalaistili, s4.fi serverillä ww-tappeluissa top20 teutonitilillä pelannut serverin alusta lähti. Mun traviankokemukset lähti ekasta suomen servusta liikkeelle, eli oisko siitä 2-3 vuotta? Lähes kokoajan ollut joku servu käynnissä, välillä jotain kuukauden taukoja. Kaikki kikat kyseisestä pelistä on hallussa, voin kertoa Wink
Itekki alotin samaa aikaa Smile Muutaman kerran oon voittanu Speedinki Wink

Lainaus :
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat
Ajattelin kyl nyt ottaa roomalaiset
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptySu Loka 25, 2009 11:51 pm

Commis kirjoitti:
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat

En pelaa speedejä. S2 hönään tammi-helmikuuhun jolloin alkaa comilla uusi kierros jolle lähössä about 200-400 Suomen parhainta travianistia, sinne menen. Smile Se tuleekin oleen vika serveri mulle, sitte koitan hommata elämän travianin sijasta. xD Pistetään ulkomaalaiset lakoon ny eka kuiteki. alien
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 12:16 am

kapina kirjoitti:
Travian
Onkos täällä muita mystisen koukuttavan Travianin pelaajia kuin minä?
Jos on niin kertokaa servu. Itse pelaan Speed serverillä (3x) ja olen top 600 pelaaja.


"ravian on selaimessa pelattava nettimoninpeli, joka sijoittuu kuvitteelliseen Travianin maailmaan. Peli on alun perin saksalainen, mutta se on käännetty monelle kielelle. Pelissä on kolme heimoa: gallialaiset, teutonit eli germaanit ja roomalaiset. Pelin edetessä tulee yksi heimo lisää: nataarit, joita ihmispelaajat eivät voi käyttää. Nataareilta on tarkoitus varastaa rakennusohjeet, joilla rakennettaisiin Maailmanihme (engl. Wonder of the World). Nataarikyliä ilmestyy pelin lopussa vain 13 kappaletta, joten niitä riittää vain parhaimmille liitoille. Liittoumat ovat keskeinen osa peliä ja ilman liittoa peliä on mahdotonta voittaa. Pelin tarkoituksena on kehittää omaa kylää, hallita resursseja, sotia sekä luoda liittoumia tai olla niissä mukana. Pelin lopullisena tavoitteena on varastaa nataareilta maailman ihmeen rakennusohjeet ja rakentaa kyseinen rakennus tasolle 100. Tällöin peli päättyy. Peliä voi pelata useilla palvelimilla. Palvelimia on kolmenlaisia: normaaleja, joita palvelimista suurin osa on, "speed"-palvelimia, joilla pelin nopeus on kolminkertaistettu, sekä "classic"-palvelimia, joilla pelataan Travianin vanhempaa versiota. Speed-palvelimia on yleensä vain yksi per maa. Suomessa on kuusi tavallista, yksi speed-palvelin (kolminkertainen nopeus tavalliseen verrattuna) ja yksi classic-palvelin (versio 2,5). Säännöt ovat Travianissa yksinkertaiset, mutta niiden tulkinta on yleensä kirjavaa. Tuomioista voi keskustella ja niistä voi valittaa. Siitä ei tosin ole useinkaan mitään hyötyä. Uudet pelaajat voivat myös suorittaa tehtäviä, jotta he pääsisivät hyvin alkuun."
Lähde: wikipedia
on tullu pelattua joskus taannoin (top 100 paras tulos Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 12:59 am

Renne kirjoitti:
Commis kirjoitti:
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat

En pelaa speedejä. S2 hönään tammi-helmikuuhun jolloin alkaa comilla uusi kierros jolle lähössä about 200-400 Suomen parhainta travianistia, sinne menen. Smile Se tuleekin oleen vika serveri mulle, sitte koitan hommata elämän travianin sijasta. xD Pistetään ulkomaalaiset lakoon ny eka kuiteki. alien
Vois itekki lähtee comil mukaa, siel o sentää vähä enemmä haastet Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 1:42 am

kapina kirjoitti:
Renne kirjoitti:
Commis kirjoitti:
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat

En pelaa speedejä. S2 hönään tammi-helmikuuhun jolloin alkaa comilla uusi kierros jolle lähössä about 200-400 Suomen parhainta travianistia, sinne menen. Smile Se tuleekin oleen vika serveri mulle, sitte koitan hommata elämän travianin sijasta. xD Pistetään ulkomaalaiset lakoon ny eka kuiteki. alien
Vois itekki lähtee comil mukaa, siel o sentää vähä enemmä haastet Smile

Paskat, renne tuut mun ja commiksen mukaa tappaa noobei! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 2:02 am

Sienimestari kirjoitti:
kapina kirjoitti:
Renne kirjoitti:
Commis kirjoitti:
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat

En pelaa speedejä. S2 hönään tammi-helmikuuhun jolloin alkaa comilla uusi kierros jolle lähössä about 200-400 Suomen parhainta travianistia, sinne menen. Smile Se tuleekin oleen vika serveri mulle, sitte koitan hommata elämän travianin sijasta. xD Pistetään ulkomaalaiset lakoon ny eka kuiteki. alien
Vois itekki lähtee comil mukaa, siel o sentää vähä enemmä haastet Smile

Paskat, renne tuut mun ja commiksen mukaa tappaa noobei! Very Happy

No ehk läpäl vois tulla pyörittelee hetkeks. Very Happy Hommatkaa sitten yöpelaaja meille. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 2:15 am

Renne kirjoitti:
Sienimestari kirjoitti:
kapina kirjoitti:
Renne kirjoitti:
Commis kirjoitti:
Kapina tehää yhteine acco teutoneille ens spiidille ja otetaa rennet ja nää mukaa, mulle ehottelivat

En pelaa speedejä. S2 hönään tammi-helmikuuhun jolloin alkaa comilla uusi kierros jolle lähössä about 200-400 Suomen parhainta travianistia, sinne menen. Smile Se tuleekin oleen vika serveri mulle, sitte koitan hommata elämän travianin sijasta. xD Pistetään ulkomaalaiset lakoon ny eka kuiteki. alien
Vois itekki lähtee comil mukaa, siel o sentää vähä enemmä haastet Smile

Paskat, renne tuut mun ja commiksen mukaa tappaa noobei! Very Happy

No ehk läpäl vois tulla pyörittelee hetkeks. Very Happy Hommatkaa sitten yöpelaaja meille. Smile
vkloppusi ja joulukuus voisin olla yöpelaaja Wink (9.12 alkaa loma<3)
Takaisin alkuun Siirry alas
=)




Viestien lukumäärä : 33
Join date : 27.07.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:12 am

Todellakin travian on aivan mahtava peli Very Happy Tällä hetkellä fix pelaan muutaman tyypin kanssa ja siellä top-100 tili ja nyrkkikin löytyy :p Liittokin WW taistoissa mukana eli parhaimissa liitoissa pyöritään Very Happy Liiton nimi on TENA jos jotain kiinnostaa. Oli toinenkin mutta se on jo mennyt. S1 pelailin yhen tyypin kanssa aluksi ja ensiksi pyörittiin top-5 mutta sitten aktiivisuus tipahti ja ei muutenkaan aijottu loppuun pelaa. Raidi, hyökki ja pakitus mitaleja tuli aika monta ja bonus mitaleitakin. Tossa on joku rapsa öö toissa speediltä kun pelasin veljen kanssa http://travian-reports.net/fi/raport.php?id=d4def723a
Aika hyvä ottaen huomioon, että meidät päästiin aluksi yllättämään ja 2 kylää tuhottiin kokonaan ja vain eka kylä jäi jäljelle mutta siitä jatkettiin Very Happy Jäi kyllä harmittamaan tuo pulttien määrä Sad


Viimeinen muokkaaja, =) pvm To Loka 29, 2009 7:12 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:15 am

=) kirjoitti:
Todellakin travian on aivan mahtava peli Very Happy Tällä hetkellä fix pelaan muutaman tyypin kanssa ja siellä top-100 tili ja nyrkkikin löytyy :p Liittokin WW taistoissa mukana eli parhaimissa liitoissa pyöritään Very Happy Liiton nimi on TENA jos jotain kiinnostaa. Oli toinenkin mutta se on jo mennyt. S4 pelailin yhen tyypin kanssa aluksi ja ensiksi pyörittiin top-5 mutta sitten aktiivisuus tipahti ja ei muutenkaan aijottu loppuun pelaa. Raidi, hyökki ja pakitus mitaleja tuli aika monta ja bonus mitaleitakin. Tossa on joku rapsa öö toissa speediltä kun pelasin veljen kanssa http://travian-reports.net/fi/raport.php?id=d4def723a
Aika hyvä ottaen huomioon, että meidät päästiin aluksi yllättämään ja 2 kylää tuhottiin kokonaan ja vain eka kylä jäi jäljelle mutta siitä jatkettiin Very Happy Jäi kyllä harmittamaan tuo pulttien määrä Sad
Ite pelaan U.A:ssa Very Happy Taistelussa ollaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
=)




Viestien lukumäärä : 33
Join date : 27.07.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:17 am

Jonka te tuutte häviimään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:17 am

=) kirjoitti:
Jonka te tuutte häviimään Smile
Äläs luulekkaa, meil on muutama ässä hihas.
Takaisin alkuun Siirry alas
=)




Viestien lukumäärä : 33
Join date : 27.07.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:19 am

kapina kirjoitti:
=) kirjoitti:
Jonka te tuutte häviimään Smile
Äläs luulekkaa, meil on muutama ässä hihas.

Meilläpä jokereita eli voitettii Very Happy:Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:19 am

=) kirjoitti:
kapina kirjoitti:
=) kirjoitti:
Jonka te tuutte häviimään Smile
Äläs luulekkaa, meil on muutama ässä hihas.

Meilläpä jokereita eli voitettii Very Happy:Very Happy
No se jää nähtäväks Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:20 am

Mä kaadan travianin nii et molemmat kusette ja sit repeen himas ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
=)




Viestien lukumäärä : 33
Join date : 27.07.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:20 am

kapina kirjoitti:
=) kirjoitti:
kapina kirjoitti:
=) kirjoitti:
Jonka te tuutte häviimään Smile
Äläs luulekkaa, meil on muutama ässä hihas.

Meilläpä jokereita eli voitettii Very Happy:Very Happy
No se jää nähtäväks Very Happy

Mitä ässiä teillä muka on?
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli EmptyMa Loka 26, 2009 3:21 am

Sienimestari kirjoitti:
Mä kaadan travianin nii et molemmat kusette ja sit repeen himas ;D
Jaahas, millä sä koitat kaataa sen? Lähetät parikyt DDoS hyökkäyst saksan pääservereihi? Laughing

@=): Saat nähä viiko sisäl.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Travian - Selainpeli Empty
ViestiAihe: Vs: Travian - Selainpeli   Travian - Selainpeli Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Travian - Selainpeli
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» The Wars - Selainpeli

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Off-Topic :: Pelit-
Siirry: