Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)

Siirry alas 
+9
yarb
Pinkkibikinihinkkichicksi
feiji
J4Y
JiiPee
Epe
FaileD
Warrior
Renne
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)   Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 3:49 am

yarb kirjoitti:
Ainahan kavereita täytyy puolustaa eikä niitä saa jättää, mutta ei tällaset asiat oo mun mielestä kuin henkilökohtaisia ja jos niihin on "todisteita" nii mun mielestä aika turhaan koittaa puolustella, pitäs vaan myöntää virheet, ottaa opikseen niistä, kuunnella muita admineita jos ei ite osaa eikä luule ittestää liikoja. Näillä pääsee pitkälle ja kaikilla on kivaa.

Niin Yarbikin oli sellanen mulkku joskus aikoinaan ja vittuili kaikille mut mä opastin sen suoraan kirkkoon Synninpuhdistukseen vai mikäå olikaan Very Happy Very Happy:Very Happy NO EI NYT KAI!!! Razz


Sama mielipide yarbinkanssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)   Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 4:04 am

FaileD kirjoitti:
yarb kirjoitti:
Ainahan kavereita täytyy puolustaa eikä niitä saa jättää, mutta ei tällaset asiat oo mun mielestä kuin henkilökohtaisia ja jos niihin on "todisteita" nii mun mielestä aika turhaan koittaa puolustella, pitäs vaan myöntää virheet, ottaa opikseen niistä, kuunnella muita admineita jos ei ite osaa eikä luule ittestää liikoja. Näillä pääsee pitkälle ja kaikilla on kivaa.

Niin Yarbikin oli sellanen mulkku joskus aikoinaan ja vittuili kaikille mut mä opastin sen suoraan kirkkoon Synninpuhdistukseen vai mikäå olikaan Very Happy Very Happy:Very Happy NO EI NYT KAI!!! Razz


Sama mielipide yarbinkanssa Smile

En mä väitä ettei vikaa ois mut siis kaikishan meis on mut ei se oo tuol HNS servulla vittuillu tai sit en oo vaa huomannu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)   Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 5:54 am

Jos meet vaa mediccii, ilman CT lupaa, totta helvetissä mäki sut ampuisin. Melkee sama asia ku joku vaa lähtee armoris piipahtamas. "Et saa ampuu, et oo varottanu." mikä HELVETIN VAROTUS? Toki jos se on jossain garages ja sä sen huomaat, pyydät antautuu. Jos sä huomaat et se menee johonki perseesee juosten tai ilman kunnon lupia nii.. no mitäs sä teet? "Mee tonne kiltisti rappusten juureen, siihe ekalle portaalle." "Menisit nyt kiltisti, menisitkö pliis?" siis.. mitä? Kerran pitäs riittää, jos rupee T nussimaan pilkkua nii kyllä sä saat sitä vaikka aluks viskasta jalkaa yhen luodin, "AIIII FREESHOT MÄ MEEN MEDIC!!" seuraava menee päähä jos se ei mee määränpäähä. Siis semmone menee iha perseeks jos kaikki vaa lähtee freeshotista mediccii tai jos joku heittää naatin omaan selliinsä ja menettää 15 hp ja sit menee medic.


Ite en missään tapauksessa anna lupia jollekki mennä medic jos sil ei oo verta esim kolmes eri kohassa.. siis mihin niistä leikeist se tarvii sitä HP:ta paitsi johonki jalkapalloo tai natsisaunaa nii sit viette ne varmaan sen medicin luota.. muussa tapauksessa aivan turhaa.

Eli ihan Warriorin omaa hölmöyttä jos tosta slayaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)   Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 6:21 am

What a fuck is happening in FJB....
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)   Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O) - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warrior (otsikon pitää olla 10+ merkkiä? o.O)
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Virka-Into/Abuse/Vaino Warrior

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: