| Mitä te harrastatte? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Karlos
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 05.11.2009
| Aihe: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 12:27 am | |
| Mitä harrastatte? Itse harrastan airsoftia ainakin kerran viikossa ja aseena minulta löytyy p90. Asustelen Kotkassa ja kuulun tiimiin nimeltä "White Wolfs". Jos täältä löytyy Kotkasta päin softaajia he ovat tervetulleita mukaan. Olen harrastanut 4 vuotta airsoftia ja käynyt useissa airsoft peleissä. Olisi mukava tietää onko täällä muita airsoftaajia? Sitten kuulun myös bunkkeri.com airsoft foorumin toimintaan ja tilasin softaaja lehteä aina alusta lähtien ja nyt olen pelaillut kavereitten kanssa pari kuukautta FJB servuilla aktiivisesti. Ai niin juu! Jos on kiinnostusta aloittaa airsoft tai paintball kannattaa liittyä www.bunkkeri.com ! Sitten olen harrastanut paintball kaveripiirissä. Tätä olen kyllä valitettavasti harrastanut vain 2 kuukautta ennen kuin jouduin lopettamaan, koska se oli aika kallista. Lisäksi olen myös harrastellut koripalloa joukkueessa 2 vuotta | |
|
| |
-kiwi-
Viestien lukumäärä : 300 Join date : 28.07.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 2:35 am | |
| Sult ei oo ainakaa tekeminen loppunu ;D Ite en harrasta just nyt mitää :/ | |
|
| |
Pallero
Viestien lukumäärä : 322 Join date : 26.07.2009 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 4:01 am | |
| Sama juttu harrastin Airsoftia tai no vieläkin, mutta ei olla kavereiden kanssa menty pelaa pitkään aikaan. Hyvät pelipaikat lähti veks lähistöltä. | |
|
| |
Karlos
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 4:09 am | |
| Tuu tonne rekkaan ja kysy jos joku tietäis hyviä paikkoja. Kannattaa ainakin yrittää.
Ps. Voithan kysyy jos pääset jonkun toisen porukan kanssa softaan. | |
|
| |
Apple
Viestien lukumäärä : 39 Join date : 24.10.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Helsinki
| |
| |
Pallero
Viestien lukumäärä : 322 Join date : 26.07.2009 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 5:01 am | |
| - Karlos kirjoitti:
- Tuu tonne rekkaan ja kysy jos joku tietäis hyviä paikkoja. Kannattaa ainakin yrittää.
Ps. Voithan kysyy jos pääset jonkun toisen porukan kanssa softaan. Liian kaukana ja tuolta pks-airsoftista löytyy ainakin pääkapunkiseudulta alueita. | |
|
| |
perC
Viestien lukumäärä : 236 Join date : 23.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Sodankylä
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 5:08 am | |
| 7 kausi jääkiekossa lähtenyt liikeelle <3
Juu harjoitukset 3 viikossa + käyn 2 viikossa vapaa vuoroilla + viikonloppuisin peli. | |
|
| |
Commis
Viestien lukumäärä : 380 Join date : 27.07.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? To Marras 05, 2009 1:13 pm | |
| Itekki softasin joku 2v sitte mut eipähä jaksa enää <3 | |
|
| |
Karlos
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? Pe Marras 06, 2009 12:07 am | |
| Itseasiassa bunkkeri ei ole liian kaukana. Sen toiminta on koko Suomen laajuinen. Kannattaa käydä katsomassa. HUOM. se on aivan äskettäin tehty joten siellä ei ole aiheita ihan hirveästi vielä. | |
|
| |
Warrior
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 17.09.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Vaasa
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? Pe Marras 06, 2009 7:22 am | |
| Kyllähän sitä tulee airsoftaamista joskus harrastettua, mutta en bunkkeriin aio liittyä koska pelaan kaveriporukassa.
Ja kuntosalilla käyn joka päivä. Nyrkkeilyäkin tulee joskus harrastettua kun meillä on nyrkkeilysäkki kotona. | |
|
| |
Renne
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 15.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Pälkäne
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? Pe Marras 06, 2009 2:41 pm | |
| - Warrior kirjoitti:
Ja kuntosalilla käyn joka päivä.
Tehotonta reenausta tuommoinen. Sun lihakset eivät ehdi lepäämään = reenitulos pinenee huomattavasti. Lasket ton käyntikerran 3x viikossa niin saat jotain näkymäänkin. | |
|
| |
perC
Viestien lukumäärä : 236 Join date : 23.08.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Sodankylä
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? Pe Marras 06, 2009 3:12 pm | |
| - Renne kirjoitti:
- Warrior kirjoitti:
Ja kuntosalilla käyn joka päivä.
Tehotonta reenausta tuommoinen. Sun lihakset eivät ehdi lepäämään = reenitulos pinenee huomattavasti. Lasket ton käyntikerran 3x viikossa niin saat jotain näkymäänkin. Ja jos käyt joka päivä kannattaa venytellä | |
|
| |
Warrior
Viestien lukumäärä : 163 Join date : 17.09.2009 Ikä : 28 Paikkakunta : Vaasa
| |
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mitä te harrastatte? | |
| |
|
| |
| Mitä te harrastatte? | |