Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Finnish Jail Breakers

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?

Siirry alas 
+7
ChraMoX
Renne
Warrior
J4Y
FaileD
JiiPee
d00d
11 posters
KirjoittajaViesti
d00d

Viestien lukumäärä : 3

eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? Empty
ViestiAihe: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 5:41 pm

pitääkö teidän servulla jokaisen olla joku vitun fjb:läinen, tai pitääkö teidän servuilla käyttää VAIN FJB tagia? hienoa mennä tänää kattoo fjb jail1, [fjb grouppiin kuulun muuten itsekki], meen sinne sub-zone.net tagi nimessä, ni joku vitun winc_^ [TMS] alkaa heti egoo et kato tääl on subzonelaineeki, sitte freeshottaa, sitte leikitää oikee hurjaa ja homotellaa vähä ja komennellaa. No, ei kai teillä mitään sääntöjä olekkaan, ainakaan paikalla ollut admin joku jiipee, ei tehnyt asialle mitään, joten lähdin sieltä sitten. tosi hienoa työtä teilläki, sub-zonella saa adminien puolesta [ainaki mun] ihan rauhassa pelailla oli sitte fjb tai fu tai mikätahansa tagi nimessää.
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee

Viestien lukumäärä : 256
Ikä : 30

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 6:04 pm

Kuten jo sulle selitin ni siellä jail 1 saa mun puolesta kuka vaan pelaa.
ja kun se sua freeshottas se pyysi sua tulee medic (kylläkin homo nimellä) mutta en mä rupee heti ketään bannii jos sanoo jota kuta homoksi.
Ja mä kyllä rankaisen jos joku rupee ELEMMÄN haukkumaan/jotenkin muuten vittuilemaan toisen groupin jäsenille
winc nyt vaan on sen sanonu mutta pyydän anteeksi jos olemme tuottaneet pahaa mieltä.
-JiiPee-
d00d

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 6:15 pm

eli saa freeshot toista sen takia et se ei oo fjb, jos sen jälkee vie sen medic? sitten saa kutsua häntä homoksi sen takia et hän ei ole fjb, kun "pyytää" häntä medic, ja adminit sallii tämän. En tiennyt näistä säännöistä, pahoitteluni
JiiPee

JiiPee

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 6:19 pm

d00d kirjoitti:
eli saa freeshot toista sen takia et se ei oo fjb, jos sen jälkee vie sen medic? sitten saa kutsua häntä homoksi sen takia et hän ei ole fjb, kun "pyytää" häntä medic, ja adminit sallii tämän. En tiennyt näistä säännöistä, pahoitteluni
EI SAA FREESHOT TIETENKÄÄN mutta en puutu siihenjos se vie sen kohteen medic !!! mutta jos jatkuu sillon puutun ja se homottelu oli 1 kerta niin en ehi jokaiseen haukkumiseen puuttua.
ja naurettavaksi menee kun sua kerran freeshotattu ja kerraqn haukuttu ni yleistät että kaikkia sz laisia sorretaan
siellä oli monta muuta sz laista joita ei millään lailla SORRETTU.
ja se sun tapaus oli vain yksittäinen ja kun nään winc niin sanon siitä hänelle.
FaileD

FaileD

Viestien lukumäärä : 468
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 6:25 pm

FJB ons ellanen sana ku tasaarvi kaikki pelaajia kohtaan! Servuilal saa pelata kuka tahansa kunhan noudattaa sääntöjä oli tagi mikä vaan. Tääkina sia on sanottu tuhat kertaan...
Sodan aikanan oli eri asia kun ne alko hyökkää servuilla ja kaataa servua niin kiellettiin kokonaan sz tagiset. Mutta nyt kun ollaan sovussa niin kaikki sääntöjä noudattavat ovat tervetulleita!!

KIITOS.
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
J4Y

J4Y

Viestien lukumäärä : 218
Ikä : 31

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 8:07 pm

Kyllä mä bannin ainaki pienestäkin rasismista kun oon ottanu sen linjan et kukaa ei homottele tms ketään.
Warrior

Warrior

Viestien lukumäärä : 163
Ikä : 28

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 8:34 pm

JiiPeehän nyt ei välitä muista mitään, paitsi jos sitä dissataan.
Renne

Viestien lukumäärä : 131

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 8:52 pm

Warrior kirjoitti:

Oon erimieltä.
JiiPee

JiiPee

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 9:05 pm

Warrior kirjoitti:
Mua saa kyllä haukkuu ja kun joku rupee mua haukkuu ni ,ä vaan tuun iloiseksi siitä Very Happy
ja joku saattaa katos sanoo että vitun homo kun joku tappaa en mää siitä banni Smile
sillä sillon ei ois enää FJB muuta kuin mikittömät. ja Jaymod Very Happy
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 9:36 pm

Itseasissa dood ei sunkaan käytös mitään kehuttavaa ollut kun tulit JiiPeelle päätä aukomaan. Olin itse samassa servussa kun JiiPee joten turha alkaa mitään mutisemaan, ettet tehnyt väärää. JiiPee puhu rauhassa ja sinä se meuhkaaja olit. Tommoset "homo" sanonnat kannattaa pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
d00d

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 9:53 pm

no kai mä nyt auon ku hituse vituttaa tommone perseeily, jos ekaks tuun servulle sillee morottaen kaikkii ja sit ruvetaa vinee jostai subzonest ja adminii kiinnostaa iha vitust. failediki sano et tommost ei pitäs olla, mut jiipeen kiinnostus muiden pelaajien peli"nautintoa" kohtaan 0
Renne

Viestien lukumäärä : 131

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 9:56 pm

d00d kirjoitti:
no kai mä nyt auon ku hituse vituttaa tommone perseeily, jos ekaks tuun servulle sillee morottaen kaikkii ja sit ruvetaa vinee jostai subzonest ja adminii kiinnostaa iha vitust. failediki sano et tommost ei pitäs olla, mut jiipeen kiinnostus muiden pelaajien peli"nautintoa" kohtaan 0

Taidat tuijottaa nyt vain omaa napaasi.
ChraMoX

ChraMoX

Viestien lukumäärä : 294

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 10:54 pm

Renne kirjoitti:
d00d kirjoitti:

kyl se dood puhuu totta kyl. ite tulin myöhemmin servulle jostakin syyst esm banaani (admin) myöskin vähän haukku.
tosin pistin ruotuun kyl.
JiiPee

JiiPee

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyPe Marras 06, 2009 11:01 pm

ChraMoX kirjoitti:
Renne kirjoitti:
d00d kirjoitti:

kyl se dood puhuu totta kyl. ite tulin myöhemmin servulle jostakin syyst esm banaani (admin) myöskin vähän haukku.
tosin pistin ruotuun kyl.
banaani on ostanu adminit muutama päivä sitten ni sen vielä ymmärtää.
perC

Viestien lukumäärä : 236
Ikä : 29

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyLa Marras 07, 2009 7:00 am

Juu tuo winc:in käytös mua täs ei hämmästytä yhtään se on suoraan sanottuna niin p**** kun foxriveriskin kerran laitoin sen kaasu kammioon jiipee slayas mut ja se alkaa heti jotain whinee ja haukku seuraavat 15 min homoks ja jiipee et tehny mitn. Mad
Epe

Epe

Viestien lukumäärä : 248

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyLa Marras 07, 2009 4:13 pm

JiiPee kirjoitti:
Kuten jo sulle selitin ni siellä jail 1 saa mun puolesta kuka vaan pelaa.
ja kun se sua freeshottas se pyysi sua tulee medic (kylläkin homo nimellä) mutta en mä rupee heti ketään bannii jos sanoo jota kuta homoksi.
Ja mä kyllä rankaisen jos joku rupee ELEMMÄN haukkumaan/jotenkin muuten vittuilemaan toisen groupin jäsenille
winc nyt vaan on sen sanonu mutta pyydän anteeksi jos olemme tuottaneet pahaa mieltä.
-JiiPee-
kyllä sun jotain ois asialle pitänyt tehdä.
feiji

feiji

Viestien lukumäärä : 54
Ikä : 32

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyLa Marras 07, 2009 8:12 pm

ilmeisesti siel ei saa pelata ku fjbeeläiset tai fjb mieliset.
kapina

kapina

Viestien lukumäärä : 112

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? EmptyLa Marras 07, 2009 8:40 pm

feiji kirjoitti:
ilmeisesti siel ei saa pelata ku fjbeeläiset tai fjb mieliset.
Mun mielestä FJB:n serverillä on muutama sillast ketkä on ns. rasistisii SZ kohtaan. Muutaman kerran tullu todistettuakki se, mut mun mielestä (kuin muutama sanos jo aijemmin) kaikkien pitäis saada pelata kunhan NOUDATTAA sääntöjä.
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?   eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia? Empty

eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FaileDillä soi päässä :D:D tosiaan offtopic
» mitä tapahtui HNS servulla 24.10
» Admin ghostii hns servulla useamman kerran

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: