Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bannia minulle,muille ei

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Palikka




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 08.11.2009

Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 12:37 am

Olin tässä pelaamassa Jail#2 servulla , olin kun olin viimeinen ct olin kämppimässä garagen ventissä, josta ammuin loput.Ensin minulle alettiin antaa votebannia, mutta ymmärtääkseni kämppiminen on sallittua jos on viimeinen ct. Porukka pyytää genen paikalle jotta voisivat bannata minut ja gene tulee ja antaa 10 päivää bannia. Pelaaja joka pyysi genen paikalle puhui kokoajan kuolleena, ghostasi paikkani ja haukkui minua homoksi, mutta hänelle ei tullut mitään rangaistusta.Onko tämä nyt ihan reilua?
Gene on kyllä useasti muulloinkin antanut minulle ja muille melko pienistä asioista bannia..
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 1:10 am

Palikka kirjoitti:
Olin tässä pelaamassa Jail#2 servulla , olin kun olin viimeinen ct olin kämppimässä garagen ventissä, josta ammuin loput.Ensin minulle alettiin antaa votebannia, mutta ymmärtääkseni kämppiminen on sallittua jos on viimeinen ct. Porukka pyytää genen paikalle jotta voisivat bannata minut ja gene tulee ja antaa 10 päivää bannia. Pelaaja joka pyysi genen paikalle puhui kokoajan kuolleena, ghostasi paikkani ja haukkui minua homoksi, mutta hänelle ei tullut mitään rangaistusta.Onko tämä nyt ihan reilua?
Gene on kyllä useasti muulloinkin antanut minulle ja muille melko pienistä asioista bannia..

Ei voi antaa 10 päivän banneja joten koko sun viestin uskottavuus katos...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 1:13 am

Itseasissa istuit toistuvasti venteissä minulle lähettiin viestejä steamin kautta, jotka koskivat sinun istumista venteissä / armoryssä. En tietysti pysty bännimään kenenkään puheitten mukaan, joten menin servulla piilonimellä ettei kyseinen herra lähde karkuun. Katsoin useamman rundin tämän herran touhua. 1 kerran sain jätettyä hänet kiinni ventissä istumassa ja toinen banniin johtanut syy oli kuolleena puhuminen, josta muut pelaajat myös huomauttivat häntä. Ihan aiheesta tämä bänni minusta on ja toiseksi miten voin antaa "10pv bännejä?" jotain rajaa näihin satuihi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Palikka




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 08.11.2009

Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 2:02 am

No itse en muistanut katsoa consolesta miten pitkät bannit sain, joten kysyin kaverilta joka oli pelissä että kysyy geneltä miten pitkät bannit sain.Sitten sanoi minulle että olisin saanut 10 päivän bannit. Ja gene jos olit servulla piilonimellä useamman roundin verran, niin sinun olisi pitänyt huomata että muut pelaajat ghostasivat olipaikkaani ja haukkuivat homoksi...Itse sanoin kylläkin toiselle pelaajalle että kuolleena ei puhuta :S
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 2:04 am

Minä sallin ihan sen ghoustimisen sen vuoksi, jos istut venteissä, etkä ole edes viimenen. En kyllä huomannut mitään homottelua? mutta anteeksi, jos näin pääsi käymään. Eikö hän tämä ollut tässä.

- Lukkoon?
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei EmptySu Marras 08, 2009 2:05 am

genE kirjoitti:
Minä sallin ihan sen ghoustimisen sen vuoksi, jos istut venteissä, etkä ole edes viimenen. En kyllä huomannut mitään homottelua? mutta anteeksi, jos näin pääsi käymään. Eikö hän tämä ollut tässä.

- Lukkoon?

Juu, laitetaan. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bannia minulle,muille ei Empty
ViestiAihe: Vs: Bannia minulle,muille ei   Bannia minulle,muille ei Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bannia minulle,muille ei
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» BANNIA TURHASTA
» Bannia varoittamatta
» Bannit Warcraft Servulle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: