DaThisGoD
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 25.11.2009
| Aihe: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Ke Marras 25, 2009 5:44 am | |
| Kuinka paska on tämä -|FJB|- Talibani admini tai mikä lie kun antaa mulle 2h kick bannia siitä että kysyn kuinka nyyppä se on kun käyttää admin juttuja pelissä, sitä ennen huutaa mulle että käytän jotain scribtiä vai mikä se oli vaikka pelasin koko CSSää ensimmäistä kertaa-.-' Hurraa vaan tälle TaLiBaNi vammaiselle. Ei mitään edes varoittanut ku sano vaan että menehän sit 2h lukeen sääntöjä kickban-.-? | |
|
Timba
Viestien lukumäärä : 69 Join date : 26.07.2009 Ikä : 30 Paikkakunta : Järvenpää<3
| |
Jiqu
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 08.02.2010 Ikä : 32
| Aihe: Vs: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Ma Helmi 08, 2010 8:16 pm | |
| - Timba kirjoitti:
- DaThisGoD kirjoitti:
- Kuinka paska on tämä -|FJB|- Talibani admini tai mikä lie kun antaa mulle 2h kick bannia siitä että kysyn kuinka nyyppä se on kun käyttää admin juttuja pelissä, sitä ennen huutaa mulle että käytän jotain scribtiä vai mikä se oli vaikka pelasin koko CSSää ensimmäistä kertaa-.-' Hurraa vaan tälle TaLiBaNi vammaiselle. Ei mitään edes varoittanut ku sano vaan että menehän sit 2h lukeen sääntöjä kickban-.-?
lärvikii, ei tali ilman syytä bänni! ;> Joo, pahaha tota on ruveta spekuloimaa ku ei mitää hajua mitä tapahtunu. Itellä ainaki joku näistä uusista admineista nimimerkillä "irmeli" antoi perma banaanit totaalisesti ilman syytä, pojalla taida kaikki inkkarit olla kanootissa muutenkaa. Kuitenkin, ei nuo su bannitkaan kovin reiluilta kuulostanut ja etenkin jos vielä olemattomasta scriptistä valitti. Älkää kukaa tästä itteensä ottako, totesin vaa. | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! | |
| |
|