Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
DaThisGoD




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 25.11.2009

Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Empty
ViestiAihe: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!   Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! EmptyKe Marras 25, 2009 5:44 am

Kuinka paska on tämä -|FJB|- Talibani admini tai mikä lie kun antaa mulle 2h kick bannia siitä että kysyn kuinka nyyppä se on kun käyttää admin juttuja pelissä, sitä ennen huutaa mulle että käytän jotain scribtiä vai mikä se oli vaikka pelasin koko CSSää ensimmäistä kertaa-.-' Hurraa vaan tälle TaLiBaNi vammaiselle. Ei mitään edes varoittanut ku sano vaan että menehän sit 2h lukeen sääntöjä kickban-.-? cheers cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Timba

Timba


Viestien lukumäärä : 69
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Järvenpää<3

Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Empty
ViestiAihe: Vs: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!   Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! EmptySu Joulu 20, 2009 5:21 am

DaThisGoD kirjoitti:
Kuinka paska on tämä -|FJB|- Talibani admini tai mikä lie kun antaa mulle 2h kick bannia siitä että kysyn kuinka nyyppä se on kun käyttää admin juttuja pelissä, sitä ennen huutaa mulle että käytän jotain scribtiä vai mikä se oli vaikka pelasin koko CSSää ensimmäistä kertaa-.-' Hurraa vaan tälle TaLiBaNi vammaiselle. Ei mitään edes varoittanut ku sano vaan että menehän sit 2h lukeen sääntöjä kickban-.-? cheers cheers
lärvikii, ei tali ilman syytä bänni! ;>
Takaisin alkuun Siirry alas
Jiqu

Jiqu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.02.2010
Ikä : 31

Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Empty
ViestiAihe: Vs: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!   Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! EmptyMa Helmi 08, 2010 8:16 pm

Timba kirjoitti:
DaThisGoD kirjoitti:
Kuinka paska on tämä -|FJB|- Talibani admini tai mikä lie kun antaa mulle 2h kick bannia siitä että kysyn kuinka nyyppä se on kun käyttää admin juttuja pelissä, sitä ennen huutaa mulle että käytän jotain scribtiä vai mikä se oli vaikka pelasin koko CSSää ensimmäistä kertaa-.-' Hurraa vaan tälle TaLiBaNi vammaiselle. Ei mitään edes varoittanut ku sano vaan että menehän sit 2h lukeen sääntöjä kickban-.-? cheers cheers
lärvikii, ei tali ilman syytä bänni! ;>

Joo, pahaha tota on ruveta spekuloimaa ku ei mitää hajua mitä tapahtunu. Itellä ainaki joku näistä uusista admineista nimimerkillä "irmeli" antoi perma banaanit totaalisesti ilman syytä, pojalla taida kaikki inkkarit olla kanootissa muutenkaa.

Kuitenkin, ei nuo su bannitkaan kovin reiluilta kuulostanut ja etenkin jos vielä olemattomasta scriptistä valitti.

Älkää kukaa tästä itteensä ottako, totesin vaa. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Empty
ViestiAihe: Vs: Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!   Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onko oikein bannannut? Ja mikä syy tämä edes on?!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Uudet foorumit käytössä! http://finnishjailbreakers.tk/ tai finnishjailbreakers.arkku.net/foorumit/ :: Uudet foorumit käytössä-
Siirry: