Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 A-kickit turhaaa !!!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
тнє ๖ۣۜBª™ªN




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 14.01.2010

A-kickit turhaaa !!! Empty
ViestiAihe: A-kickit turhaaa !!!   A-kickit turhaaa !!! EmptyTo Tammi 14, 2010 3:16 am

Miks mulla on A-kickit jail #2 vaikka en oo siellä vähää aikaa edes käyny... että ois ihan kiva jos joku ottais ne pois !
Takaisin alkuun Siirry alas
Frozen




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 19.01.2010

A-kickit turhaaa !!! Empty
ViestiAihe: Vs: A-kickit turhaaa !!!   A-kickit turhaaa !!! EmptyTi Tammi 19, 2010 10:59 pm

Joo tällästä tänää olin CT ja sanoin että kaikki poistuu JUOSTEN, kiertelemättä, kaartelematta, hyppimättä, jne. Nii kaikki poistuivat kyykyssä ja rupesivat itkemään että minä freekillasin. Joo sitten rupesin sanoo että sanoin juosten mutta ne jatkoi valittamista ja sit sanoin että jos oli nii kamalaa nii pistän killi consolee. en ehi tehä muuta ku sanoo et tieto visaa perus koulun lukuaineet ja ei ET:tä. mua ruvettii haukkuu muslimie vastaseks rasistiks ja sanoin et mu kamu o virolainen ja o ET:ssä nii tuli heti banaania eikä siellä näkyny muita ku irmeli paikalla joka vois antaa ne ja se oli tullu se jälkee ku olin tappanu ne kyykyssä menevät.

Nimi -|FJB|- Frozen
Steam ID: 0:0:17540230
oha mulki täst 2 jaili "mahtavast" hostaamisest kokemuksia
Takaisin alkuun Siirry alas
 
A-kickit turhaaa !!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» A kickit pois nyt please.
» a-kickit turhaa?
» FJB Jail Kaatuilee

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Uudet foorumit käytössä! http://finnishjailbreakers.tk/ tai finnishjailbreakers.arkku.net/foorumit/ :: Uudet foorumit käytössä-
Siirry: