Pelailin jail ykös servulla ja sitte tuli mapvote ja kenttä vaihtu orange jailii.. no siinä jonki aikaa pelattiin ja tuli freeroundi ja mentii hakee teroina aseet ja sitte olin armorissa nii heittelin joku 5 smokee ja joku toinen heitti niitä myös.. ja sitte lähin armorista pois ku joku sano että elä heitä niitä. kerkesin armorista pois nii servu lagas ja sit tuli connection error ja servu kaatu ja sitte joinaan uudestaa sinne ja sitte admini (
muistaakseni Temelius) rupee mulle että sä kaadoit tän servun smokeilla!
!!!!! olin vaa että mitä vittua miks se mua syyttää ja sitte kerkesin jotai sanoo että turhaa bannit että en mä sitä voi kaataa smokeilla ja osaiskaa kaataa...
ku se servu on monta kertaa kaatunu jos ollaa menty johonkii erikoisempaan mappii esim. space jail tai orange jail ku siellä on kaikkee musiikkia ja hissiä ja ynnä muuta..[b] Sitte kokeilin illalla vielä joinata nii siinä luki että jotai Banned.. sitte kokeili uudestaa ja kohta en enää löytäny sitä servuakaan!
Että hienosti hoidettu tuo! No pitäähän sitä jonku pää laittaa pölkylle jos ei oikeeta syyllistä tiedetä!(eikä tässä tapauksessa se kenenkää vika ees ollu että servu kaatu)...
Ja en todellakaan tehnyt mitään sääntöjen vastaista esim. Mic spämmiä, freekillausta,freeshottia,radio spämmiä...Yksi mahdollisuus on että servulle tuli semmoinen kaikkien vihaama servunkaataja.. Ja mä sain syyt niskoilleni bannien kera..
-Kiitos ja kumarrus! Ja näillä mennää!
-
Patrick Tähtönen