Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Turhat Bannit Jail 1#

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
patrick




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 17.02.2010

Turhat Bannit Jail 1# Empty
ViestiAihe: Turhat Bannit Jail 1#   Turhat Bannit Jail 1# EmptyKe Helmi 17, 2010 3:29 pm

Pelailin jail ykös servulla ja sitte tuli mapvote ja kenttä vaihtu orange jailii.. no siinä jonki aikaa pelattiin ja tuli freeroundi ja mentii hakee teroina aseet ja sitte olin armorissa nii heittelin joku 5 smokee ja joku toinen heitti niitä myös.. ja sitte lähin armorista pois ku joku sano että elä heitä niitä. kerkesin armorista pois nii servu lagas ja sit tuli connection error ja servu kaatu ja sitte joinaan uudestaa sinne ja sitte admini (muistaakseni Temelius) rupee mulle että sä kaadoit tän servun smokeilla! Shocked !!!!! olin vaa että mitä vittua miks se mua syyttää ja sitte kerkesin jotai sanoo että turhaa bannit että en mä sitä voi kaataa smokeilla ja osaiskaa kaataa... ku se servu on monta kertaa kaatunu jos ollaa menty johonkii erikoisempaan mappii esim. space jail tai orange jail ku siellä on kaikkee musiikkia ja hissiä ja ynnä muuta..[b] confused Sitte kokeilin illalla vielä joinata nii siinä luki että jotai Banned.. sitte kokeili uudestaa ja kohta en enää löytäny sitä servuakaan! Question Että hienosti hoidettu tuo! No pitäähän sitä jonku pää laittaa pölkylle jos ei oikeeta syyllistä tiedetä!(eikä tässä tapauksessa se kenenkää vika ees ollu että servu kaatu)... Ja en todellakaan tehnyt mitään sääntöjen vastaista esim. Mic spämmiä, freekillausta,freeshottia,radio spämmiä...

Yksi mahdollisuus on että servulle tuli semmoinen kaikkien vihaama servunkaataja.. Ja mä sain syyt niskoilleni bannien kera..

-Kiitos ja kumarrus! Ja näillä mennää!

-Patrick Tähtönen
Takaisin alkuun Siirry alas
Jiqu

Jiqu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 08.02.2010
Ikä : 31

Turhat Bannit Jail 1# Empty
ViestiAihe: Vs: Turhat Bannit Jail 1#   Turhat Bannit Jail 1# EmptyKe Helmi 17, 2010 11:14 pm

patrick kirjoitti:
Pelailin jail ykös servulla ja sitte tuli mapvote ja kenttä vaihtu orange jailii.. no siinä jonki aikaa pelattiin ja tuli freeroundi ja mentii hakee teroina aseet ja sitte olin armorissa nii heittelin joku 5 smokee ja joku toinen heitti niitä myös.. ja sitte lähin armorista pois ku joku sano että elä heitä niitä. kerkesin armorista pois nii servu lagas ja sit tuli connection error ja servu kaatu ja sitte joinaan uudestaa sinne ja sitte admini (muistaakseni Temelius) rupee mulle että sä kaadoit tän servun smokeilla! Shocked !!!!! olin vaa että mitä vittua miks se mua syyttää ja sitte kerkesin jotai sanoo että turhaa bannit että en mä sitä voi kaataa smokeilla ja osaiskaa kaataa... ku se servu on monta kertaa kaatunu jos ollaa menty johonkii erikoisempaan mappii esim. space jail tai orange jail ku siellä on kaikkee musiikkia ja hissiä ja ynnä muuta..[b] confused Sitte kokeilin illalla vielä joinata nii siinä luki että jotai Banned.. sitte kokeili uudestaa ja kohta en enää löytäny sitä servuakaan! Question Että hienosti hoidettu tuo! No pitäähän sitä jonku pää laittaa pölkylle jos ei oikeeta syyllistä tiedetä!(eikä tässä tapauksessa se kenenkää vika ees ollu että servu kaatu)... Ja en todellakaan tehnyt mitään sääntöjen vastaista esim. Mic spämmiä, freekillausta,freeshottia,radio spämmiä...

Yksi mahdollisuus on että servulle tuli semmoinen kaikkien vihaama servunkaataja.. Ja mä sain syyt niskoilleni bannien kera..

-Kiitos ja kumarrus! Ja näillä mennää!

-Patrick Tähtönen

Juu, hyvin mahollista että jossain tuommoisessa mapissa smoku spam voi servun kaataa, mutta eipä tuo mielestäni banniin oikeuta jos sitä ei tahallaan tee ja jatkaa vain varoitusten jälkeen. Ei oikeutettu banni omasta mielestäni.

Tänään jäi kanssa tuolla Jail2 yksi tuommoinen servunkaataja kiinni joka spammi servertimeä joku admin alkoi mua syyttää asiasta perusteella "sen pingi hyppii" mutta sain kuitenkin vakuutettua että en se perhana minä ole;)

-J
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Turhat Bannit Jail 1#
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» TURHAT BANNIT Jail#2
» Jail#2 turhat bannit 2 kertaa
» turhat bannit
» Turhat bannit proppi servulta
» Turhat akickit Jail #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Uudet foorumit käytössä! http://finnishjailbreakers.tk/ tai finnishjailbreakers.arkku.net/foorumit/ :: Uudet foorumit käytössä-
Siirry: