Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Autokickin poisto hakemus

Siirry alas 
+25
sorsapg
Renne
Epe
joupoudougou
suami poijka1
-kiwi-
Maija
aksunii
yarb
-|FJB|-Pamibisse
Sienimestari
Commis
Critical Error
naamakala
Trops
FlatRon
JiiPee
MUUMI
Amarioz
Pallero
juusto
Rattijuoppo
bird
Warrior
FaileD
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
naamakala




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 08.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 08, 2009 3:46 am

mun serkku oli meillä sen nimi on css mop korn niin se pelas meillä niin se tuli ct:n basesta terot oli rivis siellä seinällä niin se meni ja tappo ne
Takaisin alkuun Siirry alas
Critical Error




Viestien lukumäärä : 6
Join date : 18.08.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 08, 2009 4:34 am

naamakala kirjoitti:
mun serkku oli meillä sen nimi on css mop korn niin se pelas meillä niin se tuli ct:n basesta terot oli rivis siellä seinällä niin se meni ja tappo ne

Aika turha selitys koska poistamme serveritä sääntöjä rikkovia accoja emme ihmisiä...pyydä serkkuas ostaan uus acco sulle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 10, 2009 12:06 am

Joku NATSI kävi tänää vetää massat, ID alko jotain STEAM:0:20...
Tolta ette ainakaa ota mitää pois, sanoin et vaiha rasistinen nimi nii se vaa huutaa: "EN OOR RASISTI!!!!" ja ampu kaikki. kerkisin heittää permit ja annoin akick perää =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 10, 2009 8:02 am

Jos joku on sitä mieltä et Commis ei oo julma, postatkoon väitteen.

P.s. Olin todistamas mitä NATSI teki.
Takaisin alkuun Siirry alas
-|FJB|-Pamibisse




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 10, 2009 5:54 pm

1. Pelinimi
2. Millä servulla akick
3. Syy miksi sait akick (syyksi ei kelpaa en tiedä tai veljeni kävi yms.)
4. Miksi pitäsi ottaa pois?
5. STEAM ID

1.pamibisse (pikkuveljellä saviorja)
2.fjb jail 1
3.turha avautuminen mikkiin
4.Vieroitusoireita kun ei pääse pelaamaan jailia, ja yritän pitää mikki nappulan toistaiseksi ylhäällä Smile
5.STEAM_0:1:23585986 ja nickki: Pamibisse
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 10, 2009 7:16 pm

"turha avautuminen mikkiin" pikemmi oli turha avautuminen _MULLE_ vittuiluu tuli että huhhu.


Nii ja toho naamakalalle ett aika hyvi se sun serkkus veteli sun accoutill ku olitte molemmat samaa aikaa samas servus.
Takaisin alkuun Siirry alas
-|FJB|-Pamibisse




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptySu Loka 11, 2009 8:45 am

yarb kirjoitti:
"turha avautuminen mikkiin" pikemmi oli turha avautuminen _MULLE_ vittuiluu tuli että huhhu.


Nii ja toho naamakalalle ett aika hyvi se sun serkkus veteli sun accoutill ku olitte molemmat samaa aikaa samas servus.


No joo kyllä sulle nyt aina vähä pitää vittuilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptySu Loka 11, 2009 8:24 pm

Poistettu Jail #1 servusta: STEAM_0:1:17325509 - Trops, STEAM_0:1:23585986 - Pamibisse

Olkaahan kiltisti! Takas listalle pääsee ja nopeasti. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyKe Loka 14, 2009 3:58 am

1. Shimano<33
2. FJB#2 ja FJB#1
3. Rikoin kuulemma liikaa sääntöjä vaikken omasta mielestä.
4. Haluaisin pelata hyvällä suomipublalla viellä Smile ja kuuntelemaan vitsejä c(:
5. STEAM_0:0:22914994
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 6:53 pm

Shimano sun käytös on ollu aivan lapsellista. Ku pistin sut jäähylle sun käytöksestä nii aloit vinkumaan banneja pois retryymällä servulle erilaisilla nimeille tähän tapaan "plz ottakaa bannit pois luen säännöt!" "yarb i'll be back" jne. ja servu lagas (ainaki mulla) ton takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 9:00 pm

no eihän se mikää jäähy ole jos vittu laittaa kylmiltään permit? ja retrysin muutaman kerran jossai saisin sun huomion ja poistaisit hetkeks nii päästäs juttelee mutta addasinki sut, ja selvitettii siellä. Ja yks syy oli että vittuilin muille pelaajille ja en mä kyllä ite sitä alottanu, en mainiste kysestä henkiö mutta haukkui jatkuvasti " Shimano on homo " yms. ja siihe olen voinut vittuilla takaisin. ja sitte vielä se yks jännä juttu ku tulit ns " valekickillä" pelaaamaan mitä itse kutsuit valenickiksi nii mistäköhän mä oisin voinu tietää että se oli admin joka mulle sano/huusi?
Ja olisit voinut laittaa admin chattii että kaikki näkevät esim " Shimano nyt loppy vittuilu tai tulee bannit" en kyllä huomannu jos oot laittanu normaali chattii että shimano nyt loppu tai jtn...


Kiiitos.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 9:06 pm

Ite en oo ottamassa ainakaan niitä pois, kun valehtelet mulle.

Pallero: eli sä lupaat ettet ole reconnectanut servuun nimimerkeillä esim "sori lopetan" jne "lupaan noudattaa sääntöjä" ?
Pallero: jne.
Shimano[FI]: en varmasti!
Pallero: katotaan logit


L 10/09/2009 - 16:14:29: "sori katsu ! armahda viel 1 ker<1267><STEAM_ID_PENDING><>" connected, address "POISTETTU"

L 10/10/2009 - 10:49:30: "MIKSI?<1959><STEAM_ID_PENDING><>" connected, address "POISTETTU"

L 10/10/2009 - 12:46:41: "EI VITTU HUOH....<2066><STEAM_ID_PENDING><>" connected, address "POISTETTU"
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 9:10 pm

no mutku!!!!!!! pakko saada viellä pelata jaileja! antakaa se yksi mahdollisuss mitä joku öhöm admineista oli sanonut foorumeilla .. se olisi minun mielestä reilua.. ja lupaisin käyttäytyä enkä enää koskaa valehtelisit kellekään adminille!
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 9:18 pm

SORRY en haluaias näsä-viisastella mutta en sanonu mitää noista kertaakaa Smile Smile ku katoin noita nimiä on vaa " voi vittu huoh" ja "sorry kaitsu ! arhahda viel 1 kerr " ja joku muu mutten muista sitä.. jooops ois kiva pelata viellä tulevaisuudessa serverillä.. muistakaa oikeudenmukaisuus.. Very Happy:D:D:D:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 10:39 pm

aksunii kirjoitti:
SORRY en haluaias näsä-viisastella mutta en sanonu mitää noista kertaakaa Smile Smile ku katoin noita nimiä on vaa " voi vittu huoh" ja "sorry kaitsu ! arhahda viel 1 kerr " ja joku muu mutten muista sitä.. jooops ois kiva pelata viellä tulevaisuudessa serverillä.. muistakaa oikeudenmukaisuus.. Very Happy:D:D:D:D

Tämä on oikeudenmukaisuutta. Jotkut ovat saaneet akickejä helpommastakin, eikä ole saanut niitä pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 10:40 pm

Maija kirjoitti:
aksunii kirjoitti:
SORRY en haluaias näsä-viisastella mutta en sanonu mitää noista kertaakaa Smile Smile ku katoin noita nimiä on vaa " voi vittu huoh" ja "sorry kaitsu ! arhahda viel 1 kerr " ja joku muu mutten muista sitä.. jooops ois kiva pelata viellä tulevaisuudessa serverillä.. muistakaa oikeudenmukaisuus.. Very Happy:D:D:D:D

Tämä on oikeudenmukaisuutta. Jotkut ovat saaneet akickejä helpommastakin, eikä ole saanut niitä pois.

Jep, varsinkin kun yrittää kusettaa sitä joka on harkitsemassa ottaa pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyTo Loka 15, 2009 10:47 pm

////
Yksi viesti riittää... Se et kirjotat 3 viestiä peräkkäin ei auta vaan pahentaa asiaa. Seuraavasta spämmimisestä tulee bannia foorumeillekkin. Katotaan jos joskus poistetaan, mutta nyt saat olla olmain jailia vähän aikaa.
-Pallero
Takaisin alkuun Siirry alas
aksunii




Viestien lukumäärä : 10
Join date : 09.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyPe Loka 16, 2009 2:23 am

Ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!! haluuun pelaaaaaaa poistakaa jo a kicks :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyPe Loka 16, 2009 2:40 am

aksunii kirjoitti:
Ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!!! haluuun pelaaaaaaa poistakaa jo a kicks :p

15 päivän bannit tänne. Very Happy Ole hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 17, 2009 4:21 pm

Joo. Ite suosittelen, ettei shimanolta otettas banneja pois. Monesti oon nähnyt ja kuullut, että shimano on aukonut päätä, mic spammannyt ja sitten kun sen banniin niin se alkaa joinaa just noilla esimerkkinimillä, jotka yarbi tuolla aikasemmin jo sanoi. Shimano ei myös anna koskaan kenenkään muun olla Kapteeni vaan on itse aina ja, jos joku on kapteeni shimano alkaa vinkuu siitä yms. Mun mielestä tommosella käytöksellä ei oo mitään järkeä pelata jaileja.
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyLa Loka 17, 2009 10:59 pm

Juu Shimano on sen bannit ansainnut, jos ct:l on joku muu komentaas terois sellist ni se sanoo (tai ainaki sanoo välil) et älkää kuunnelko tota vaan poistutte sitku mä annan luvan jne. ja sit kapteeni leikis se puhuu kapteenin päälle jos ite ei saa se...
Takaisin alkuun Siirry alas
suami poijka1




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 30.09.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: auto-kick   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptySu Loka 18, 2009 4:39 pm

1. Pelinimi
2. Millä servulla akick
3. Syy miksi sait akick (syyksi ei kelpaa en tiedä tai veljeni kävi yms.)
4. Miksi pitäsi ottaa pois?
5. STEAM ID



------------------------------------------------------------------------------------------

1. -|FJB|- SC0pe

2. FJB jail 2

3. rikoin terroristinä ollessani 2 kertaa peräkanaa sääntöjä.

4. koska on ollut jo ainakin 1 kk ja jail servut ovat parhaita eteenkin suomalaiset.

5. STEAM_0:0:25105258
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptySu Loka 18, 2009 8:14 pm

Joteki ei ainakaa mua vakuta tää Scoope. Niitä akick ei jaella ilman syytä eikä niitä todellakaa anneta jos rikot kahta sääntöä peräkkäin ellet sitten ole haukkunut adminia päi naamaa ja kovaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
suami poijka1




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 30.09.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: a kick   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptySu Loka 18, 2009 10:23 pm

no en juuri muista olinko ct tai t mut toi on kyllä totta että mulle on annettu 2 tost syyst mikä siinä lukoo. voi olla että taisin jotain sanoa vastaan kun ne puhui että mulle a kickit
Takaisin alkuun Siirry alas
joupoudougou




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 19.10.2009

Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 EmptyMa Loka 19, 2009 4:08 pm

1.jopppo

2. FJB Jail 1#

3. Kiistelin Yarbin kanssa shimanon bannien pois ottamisesta ja lopulta siitä sitte tuli ban .

4. FJB:llä on yksinkertaisesti parhaat jail servut

5. STEAM_0:1:11549706
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Autokickin poisto hakemus   Autokickin poisto hakemus - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Autokickin poisto hakemus
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» FJB Jail 2 Valvoja haku
» LeidiLaitela Admin Hakemus
» Totten Admin hakemus...
» Totten Admin hakemus...
» Nobodyn admin hakemus Jail #2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Hakemukset-
Siirry: