Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Finnish Jail Breakers

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

FJB jail #1

Siirry alas 
+10
Maija
Pinkkibikinihinkkichicksi
yarb
J4Y
Commis
high_life
Epe
Renne
Warrior
Pallero
14 posters
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 3:58 am

Mikäs hitto tää meinenki on nyt? Alko tulla viestejä klo 22.40 alkaen finnish jail #1, että meno on karanut käsistä; tässä viestejä

- "admin abusea tuu tänne bännii nää"
- "täällä on ihan hulluja voteja ja admini friikillaavat"
- "täällä freekillaa kaikki ja admit vaan riitelee keskenään"

tämmöstä tossa osa, viestejä tuli steam paljon! Adminit, jotka todellakin rikkoivat sääntöjä pahasti olivat Warrior ja High_life kävin itsekkin katsomassa menoa piilonikillä, sillon oli aika rauhallista jo, mutta adminit tekivät vielä tyhmiä voteja ja tappelivat keskenään?

,- eikös, jonkun päähenkilön pitäis tämmöseen jo ottaa kantaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero

Viestien lukumäärä : 322

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 5:09 am

Kannattaa tälläsissä tilanteissa ottaa demoa ja uploadta jonnekkin. Vaikea tehdä asialle ilman todisteita, koska yleensä admineihin pitää luottaa...

Todisteet kehiin ja sitten lätkitään. Very Happy
Warrior

Warrior

Viestien lukumäärä : 163
Ikä : 28

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 6:19 am

Mä tein sellasia "tuhmia" voteja välillä, ei kyl kellään ollu vissiin mitään vastaa.
En siis tehny mitää "Onko Erkki homo" tai mitää tollasia.

Mut sit High Life rupes laittaa kaikkee "Onko Warriorin äiti.." "Miestenraiskaaja" jne.
Sit loukkaannuin siitä, mut kyl minä ainaki lopetin mielestäni.

Ja en kyllä huomannut mitään freekillaamista "- "täällä on ihan hulluja voteja ja admini friikillaavat"
Tuo ei ainakaan minun kohdalla voinut pitää paikkaansa, koska olin spectaamassa koska tein niitä voteja,
enkä olisi kerennyt tehdä voteja samaan aikaan kun pelasin.
Warrior

Warrior

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 6:22 am

Sori tää tuplapostaus, en jaksanu edit.

Niin en tehnyt voteja siis tähdättynä johonkin pelkästään yhteen hahmoon.
Eli esim "Onko Renne homo?" "Eiks High Life ookki aika mällihousu" jne

Tein aluks ainaki jotai "Onhan BB turha sarja" jne, tollasia justii ja sit jotain tuhmiaki. Very Happy
Renne

Viestien lukumäärä : 131
Ikä : 31

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 7:01 am

Piipahdin tuossa ennen yhtätoista serverillä, ja kylhä siel voteja oli, mutten mä minkäänmoista freekillailua tai edes semmosesta valittamista huomannut. Kaikki tuntu olevan ihan huumorimielellä näin perjantai-illan kunniaks.
Epe

Epe

Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 30

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 9:15 am

lol.
en oo pelannu cs koko päivänä Razz
high_life

Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 32

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 9:20 am

No sori jos nyt läpällä laitoin 2 "pahaa" viestiä ja muita jtn random juttuja... Mutta sä teit koko ajan votea voten perään ja kun mä tulin sinne niin siellä oli kaaos kaikki huusi mikkiin ja freekillas ja sä olit tehny siellä vaan voteja koko ajan... Mä en ollu siellä kun vasta myöhemmin.

+ Mä Olin alottanu viikonloppu juhlimisen jo siinä 19:00 maissa että en ollu täysi järkinen olleskaan :SSSS
Commis

Commis

Viestien lukumäärä : 380
Ikä : 29

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 3:23 pm

high_life kirjoitti:

+ Mä Olin alottanu viikonloppu juhlimisen jo siinä 19:00 maissa että en ollu täysi järkinen olleskaan :SSSS
Ihanku sä joskus olisitkaan?
J4Y

J4Y

Viestien lukumäärä : 218

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 3:29 pm

Commis kirjoitti:
high_life kirjoitti:

En tiiä mite juhlit mut mite ois sellane sääntö ku jos otat et pelaa ^^. Toi juomine ny vaa tuli eka mielee. Ei oo tarkotus mitenkää dissaa tai mtn.
Vierailija
Vierailija

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 4:56 pm

Kyllä siellä vaan aikalailla oli freekillaamista ei ehkä adminut huomannut, koska teitte niitä hemmetin tyhmiä voteja. Kyllä hän kaikki ymmärtää, että perjantai ilta jengi on ottanut vähän pirtelöä mut silti. Ette voi olettaa, että kaikki tykkää. Joukossa voi olla semmosia pelaajiakin, jotka haluavat pelata kunnolla.
Renne

Viestien lukumäärä : 131

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 4:58 pm

genE kirjoitti:
Kyllä siellä vaan aikalailla oli freekillaamista ei ehkä adminut huomannut, koska teitte niitä hemmetin tyhmiä voteja. Kyllä hän kaikki ymmärtää, että perjantai ilta jengi on ottanut vähän pirtelöä mut silti. Ette voi olettaa, että kaikki tykkää. Joukossa voi olla semmosia pelaajiakin, jotka haluavat pelata kunnolla.

Mutta eikös niin Failedikin ole sanonut että yöllä/myöhään illasta tarvi niin tarkkana olla adminienkaan, eihän kukaan jaksa sillon tosissaan pelailla.. Ja kello 23 on mun mielestä kohtuu myöhä Smile Ja edelleenkään en nähnyt _minkäänmoista_ freekillaamista, eikä kukaan mulle siitä sanonut kun serverille tulin. Mua henk.koht. ärsyttää tämmönen "kyllä sielä vaan oli freekillaamista", mutta sitten et anna minkäänlaista näyttöä että oliko sielä nyt vai eikö ollut? Demoa, screeniä, ihmisten nimiä joita freekillailtiin? Huoh.
Vierailija
Vierailija

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 5:03 pm

No minkä ihmeen takia porukat laittavat steamissa mulle viestiä, että täällä on päässyt helvetti irti! Et sä voi renne kaikkea vahtia. Steam tuli viestiä, että mut freekillattiin. Esim. YlläriPylläri oli freekillattu, hän itse sanoi oli ensimmäisiä, jotka kertoivat tilanteesta.
Warrior

Warrior

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 5:15 pm

Itse en kyllä nähnyt freekillausta paljon yhtään, ehkä pari ja nekin laittoivat killin consoleen eikä jatkaneet sitä.
Mutta porukka vois ottaa screenei, videoit tai jotain mikä vois todistaa jotain.
yarb

yarb

Viestien lukumäärä : 106

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 6:46 pm

Must tuntuu ett toi "freekillaus" on vaa sellast ettei oo kuunnellu ollenkaan sääntöi ja sit " FREEEKILL FREEKILL FREEKILL jjnejne." eli perusmenoo Jailiss, mut noist "abuseist" voisin uskoo kyll mut nii, mun ehdotus olis ettei ainakaa adminit olisivat kännissä serverillä ku ei sitä tiiä mitä sit innostuu tekemään, mun mielestä on ainaki ihan viihdyttävää jos joku ns. normaalit pelaajat ovat kännissä pelaamassa, eihän heistä ole mitään haittaa ja vieläkin kun ovat terroristeilla, pari kertaa oon kohdannu tälläsen tilanteen ja kaikkien mielestä oli hauskaa:D

Viestien lukumäärä : 42

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 8:13 pm

Renne kirjoitti:
genE kirjoitti:

Mutta eikös niin Failedikin ole sanonut että yöllä/myöhään illasta tarvi niin tarkkana olla adminienkaan, eihän kukaan jaksa sillon tosissaan pelailla.. Ja kello 23 on mun mielestä kohtuu myöhä Smile Ja edelleenkään en nähnyt _minkäänmoista_ freekillaamista, eikä kukaan mulle siitä sanonut kun serverille tulin. Mua henk.koht. ärsyttää tämmönen "kyllä sielä vaan oli freekillaamista", mutta sitten et anna minkäänlaista näyttöä että oliko sielä nyt vai eikö ollut? Demoa, screeniä, ihmisten nimiä joita freekillailtiin? Huoh.

Huom! Warrior jaksaa pelata tosissaan varttiavaille kahdenki aikaan.
high_life

Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 32

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 8:49 pm

No kyllä se olit nyt niin että en nähny siellä freekillausta mutta kyllä siellä puhuttiin kuolleena ja huudettiin mikkiin ymsp.....
Toki warrior sä olit siellä mua ennemmin ja sä olit vain speceissä tekemässä voteja..........
Olisin toki mäkin voinu alkaa pistää kuria mutta oli vaan niin rento olo ettei pystynyt :S
Maija

Viestien lukumäärä : 109
Ikä : 33

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 24, 2009 11:22 pm

J4Y kirjoitti:
Commis kirjoitti:
high_life kirjoitti:

En tiiä mite juhlit mut mite ois sellane sääntö ku jos otat et pelaa ^^. Toi juomine ny vaa tuli eka mielee. Ei oo tarkotus mitenkää dissaa tai mtn.

Joo ei tällästä sääntöä. Ei tää nyt sentään mikään duuni oo, ettei sais muka sekasi olla. Hyj että. :'((
echo

echo

Viestien lukumäärä : 72

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptySu Loka 25, 2009 12:55 am

tähän aikaa vuodesta adminit alkaa hölmöilee
JiiPee

JiiPee

Viestien lukumäärä : 256
Ikä : 30

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptySu Loka 25, 2009 1:15 am

echo kirjoitti:
alkaa vissiin olla admineiden kiima aika ja alamme etsimään valvojaa jota voisimme paneskella Smile
echo

echo

Viestien lukumäärä : 72

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptySu Loka 25, 2009 1:29 am

JiiPee kirjoitti:
echo kirjoitti:
alkaa vissiin olla admineiden kiima aika ja alamme etsimään valvojaa jota voisimme paneskella Smile
rolf Very Happy
Sienimestari

Viestien lukumäärä : 214

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptySu Loka 25, 2009 1:39 am

Commis kirjoitti:
high_life kirjoitti:

Reps Very Happy Mut siis.. myönnän et itekki vähän välii laittelen jotain votei, jopa muullonkin ku perjantaina esim: "Onko Commiksella: -Boa, -Anakonda, -Lapamato." ja.. ainut joka tost vois niiku ottaa kilee ois Commis mut ku sille selitetään ja sit minä ja high_life riidellää koomisesti et kumpi on parempi, Lapamato vai Anakonda.. nii siit tulee iha naurettava homma Razz sama kun jotain Rennen leuka kysymyksiä tietovisas tai vastaavas.. vois pikkasen olla tota huumorintajuu..

Ja vois myös olla pikkasen vähemmän semmosta adminien välistä vittuiluu.. munmielest niiku perjantaina vois oikeesti antaa olla ne kaikki "Ette saa släppii toisianne" tai ylipäätänsä aina.. mut pikemminki et ei släpitä niin et siitä tulee haittaa MUILLE.
-|FJB|-Banaani

Viestien lukumäärä : 23

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 31, 2009 11:25 pm

Mikä vika on FJB jail ykkösessä ku sinne ei päääse ?
Pallero

Viestien lukumäärä : 322

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 EmptyLa Loka 31, 2009 11:29 pm

-|FJB|-Banaani kirjoitti:
Mikä vika on FJB jail ykkösessä ku sinne ei päääse ?

Parhaillaan korjaillaan servua: https://finnishjailbreakers.palstani.com/yleinen-keskustelu-f1/fjb-jail-1-kaatulee-t462.htm

Kärsivällisyyttä. Smile
Sponsored content

FJB jail #1 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB jail #1   FJB jail #1 Empty

FJB jail #1
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FJB JAIL #2