Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FJB JAIL #2

Siirry alas 
+12
Meloni<3
-kiwi-
QWERQ
yarb
MuuLi`
Pallero
J4Y
Epe
pihi
YlläriPylläri
MahtiMursu
Jeikz
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 3:57 am

Nyt on karannut niin pahasti käsistä tämän jail #2 meno. Siellä huutavat nykyään kaikki kilpaa ja pelaajat tekevät mitä tahtovat! Olen huomannut, että nykyään siellä ei ole enää vanhoja admineita juuri yhtään, enkä yhtään ihmettele kun nämä 3 uusinta vekaraa tuli sinne (redberry, budge ja true bomber). Juuri äsken menin servulle, hirveä huuto, ei sääntöjä, terot tekevät mitä tahtovat ct:t istuvat jossain hemmetin venteissä?! 2 adminia ct oli varmaan 5 free rundia putkeen. (redberry ja budge) Huomasin myös sen, että nämä uudet adminit tekevät mitä tykkäävät. Ihan turhia slayjaamisia ensinnäki, esimerkkinä se kun budge tapettiin ihan sääntöjen mukaan niin budge slayjaa pelaajan ja sanoo, että "freekill"

- Tämmöstä vastaavaa ei ollut ennen kun uudet adminit tulivat.

Nyt haluasinkin varsinkin failedin puuttuvan asiaan jollain tavalla ja toiseksi, jos jollain on videota / shotteja jail #2 toiminnasta olisi todellakin suotavaa. Ymmärrän kyllä, että hostaajilla on muukin elämä kun jail #2, mutta tämä meno on nyt niin villeä.


Viimeinen muokkaaja, genE pvm Su Marras 08, 2009 4:04 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:03 am

Joo todellakin... En oo ite viittiny oikee pelata siel ku meinaa mennä se peli freekillin puolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
MahtiMursu

MahtiMursu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 13.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Olen samaa mieltä...   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:09 am

Kyllä, yhdyn geneen. Uudet adminit vittuilevat myös toisille admineille ja kysyvät näiltä apua koko ajan (anteeksi jos itse olen käyttäytynyt samalla tavalla) Mutta pikkuhiljaa alan oppia kaikki asiat kunnolla, ja yritän todella olla hyvä admin. Mutta siis, näiltä uusilta admineilta homma karkaa usein käsistä niinkuin genE mainitsikin. Se on tietenkin hyvä kun hosterit saa rahaa admin ostoista mutta kyllä sinänsä silti pitäisi jotenkin testata minkälaisia admineja on tulossa... esim. onko henkilö pieni pinnainen, ja tuleeko adminiksi vaan kickimään ja bannimään holtittomia pelaajia, vai tuleeko auttamaan admineja. Ja vielä kun joillain näistä uusista ei ole edes mikkiä! (tai sitten se on ihan paska josta kuuluu todella epäselvästi) Mutta! Olen samaa mielta genEn kanssa, asialle on tehtävä jotain jos mahdollista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/MultiThomas10
YlläriPylläri




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.10.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Hämeenlinna

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:09 am

Niinpä ei meinaa yhtään huvita enää pelailla jail2 ku kukaan admin ei välitä mistään. Ct pitää jatkuvasti freetä eikä sääntöjä ole. Nyt skarpatkaa jo joku että saadaan homma kuriin.
Takaisin alkuun Siirry alas
pihi




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 28.08.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Turku

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: FJB 2 villi meno   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:18 am

Olen samaa mieltä genen kanssa että FJB 2 meno on menny jo LIIAN VILLIKSI Neutral ja näitä ``helareita ´´ tuntuu tulevan aina lisää ja uudet adminit nee antaa slayn pienestäkin virheestä ja ei ole kunnon sääntöjä on vain freee rundeja (ei siinäkään mitään järkee ) sais olla kunnnon säännöt ja välillä ``free rundi´´ ja siitäkin on tullut slay kun admin tero on vaihtanut selliä ja on kielletty sellin vaihto niin kun tappaa niin slay vaikka on kielletty vaihtamasta selliä
joten tehkää asialle jotain :/

ja harkitkaa admineitten antamisissa ?
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:21 am

mahtimursu. sutki luokitellaan uusiin admineihin. Smile
joo . tästä syystä mäki oon vähä pitäny taukoo :/.
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:22 am

Täytyykö sinne ite mennä taas pitää kuria. Laughing Hmm kyl tolle pitää jotain joo tehä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:24 am

Siellä pitäs, jonkun kokeneen adminen / hostaajan päivystää 24/7. Tänään kun porukat huutivat kilpaa kun menin servulle, mutesin kaikki ja sanoin heille sääntöjä. Niin "redberry" sanoo "mitä vittua sä gene oikein teet, pistä un-mute" en käsitä tuollaista käytöstä toista adminia kohtaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
MahtiMursu

MahtiMursu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 13.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:26 am

Epe kirjoitti:
mahtimursu. sutki luokitellaan uusiin admineihin. Smile
joo . tästä syystä mäki oon vähä pitäny taukoo :/.

En kovin uus, jonkun kuukauden tai kaks ollu adminina Very Happy mut siis oletan et nyt puhutaan ihan niistä lokakuun puolen välin jälkeen tulleista admineista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/MultiThomas10
pihi




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 28.08.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Turku

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:30 am

JA SIT ON SEMMOSII ADMINEITÄ MITKÄ TULEE SERVULLE JA PISTÄÄ KAIKKILLE MUTEE JA MENEE POIS MITÄS VITUN JÄRKEE SIIN ON ?? SEMMOSELTA SAIS OTTAA ADMINIT POIS
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:35 am

Kaikki ottakaa demoa kun pelaatte aina servulla! Sitten lähettäkää se minulle!!! Sitten katson sitä ja sitten lähtee varotukset ja jäähyt admineille...

PERKELE OTTAKAA DEMOA KOKOAJAN!

E: kai kaikki osaa ottaa demoa? Jos ei osa niin teen ohjeet...
Takaisin alkuun Siirry alas
MuuLi`




Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:37 am

genE kirjoitti:
Nyt on karannut niin pahasti käsistä tämän jail #2 meno. Siellä huutavat nykyään kaikki kilpaa ja pelaajat tekevät mitä tahtovat! Olen huomannut, että nykyään siellä ei ole enää vanhoja admineita juuri yhtään, enkä yhtään ihmettele kun nämä 3 uusinta vekaraa tuli sinne (redberry, budge ja true bomber). Juuri äsken menin servulle, hirveä huuto, ei sääntöjä, terot tekevät mitä tahtovat ct:t istuvat jossain hemmetin venteissä?! 2 adminia ct oli varmaan 5 free rundia putkeen. (redberry ja budge) Huomasin myös sen, että nämä uudet adminit tekevät mitä tykkäävät. Ihan turhia slayjaamisia ensinnäki, esimerkkinä se kun budge tapettiin ihan sääntöjen mukaan niin budge slayjaa pelaajan ja sanoo, että "freekill"

- Tämmöstä vastaavaa ei ollut ennen kun uudet adminit tulivat.

Nyt haluasinkin varsinkin failedin puuttuvan asiaan jollain tavalla ja toiseksi, jos jollain on videota / shotteja jail #2 toiminnasta olisi todellakin suotavaa. Ymmärrän kyllä, että hostaajilla on muukin elämä kun jail #2, mutta tämä meno on nyt niin villeä.



Joo et oon samaa mielt kyl genen kans ku ei mul oo ainakaa koskaa sattunu sitä mitä true bomberil sattus mukamas "vahingos" ku slayas kaikki pelaajat mites sen voi tehä vahingos? vaa et on joku bindi. tänääki ku menin tosta aamupäivältä siellä huutaa porukkaa et korvat oikee särisee ja siel on näitä "uusia admineita" true ja redberry... mut en siel sit kauaa ollukkaa ku menin vaa sinne ja lähin ku en jaksanu sitä huutoo eikä jaksanu ees mutee...... ku näitte uusie adminie pitäis kans tehä hommii kunnol et servus pysyy näit 15+ vuotiaitaki ettei serveri täyty kokonaaan heliumeilla vaikka itekki olen mut ei sitä oikee itekkää kestä....
Takaisin alkuun Siirry alas
MuuLi`




Viestien lukumäärä : 13
Join date : 08.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:38 am

Pallero kirjoitti:
Kaikki ottakaa demoa kun pelaatte aina servulla! Sitten lähettäkää se minulle!!! Sitten katson sitä ja sitten lähtee varotukset ja jäähyt admineille...

PERKELE OTTAKAA DEMOA KOKOAJAN!

E: kai kaikki osaa ottaa demoa? Jos ei osa niin teen ohjeet...

osaan demon ottaa mut en osaa julkasta sitä tänne
Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 4:39 am

Epe kirjoitti:
mahtimursu. sutki luokitellaan uusiin admineihin. Smile
joo . tästä syystä mäki oon vähä pitäny taukoo :/.

Kyl tää mahtimursu osaa asiansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 6:56 pm

Pallero kirjoitti:
Kaikki ottakaa demoa kun pelaatte aina servulla! Sitten lähettäkää se minulle!!! Sitten katson sitä ja sitten lähtee varotukset ja jäähyt admineille...

PERKELE OTTAKAA DEMOA KOKOAJAN!

E: kai kaikki osaa ottaa demoa? Jos ei osa niin teen ohjeet...

Mu mielest ois hyvä tehä ohje nii ainakin KAIKKI osaavat ottaa sit demoa eikä tule sellasii ett ottaisin mutten osaa jnejne. Ainaki ku oon ite ollu servull nii en oo oikee huomannu mitää erikoista tosin voi olla että käytös muuttuu kun toinen admin joinaa mut emt. Välill kyll on jotai ettei noi ihan uusimmat adminit oikee osaa mut oon koittanu opasta ja ainaki sillon on auttanu:p
Takaisin alkuun Siirry alas
QWERQ




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 23.09.2009

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: selvennystä...   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 8:55 pm

oon uus admin muut "vanhemmat" adminit dissaa aika plj mua (true bomber) ja muggee ja redberryy se sit kaikki alkaa dissaa siel serv sit ku muut adminit lähtee ku oon ollu siel yksinki aika paljo et muit admineit ei ole pikal sit kaikki huutaa sit bannaan jonkun joka huutaa kuolleen ja oon varottanu monta kertaa ja muutenki vittuilee niin siit tulee enemmä huutoo en pysty yksin pitää siel kuria kun olen uus ja en oo niin suosittu ku esim. katsu aka useesti ku joku gene orgu tai katsu tulee sinne niin tulee heti hiljasempaa vaik ne ei sanois mitää koska jos ne antaa ban niille ei aleta vittuilee mulle tulee heti jtn vitun paskaa huutoo sielt et miks ban se oli mun kaveri jne. ELI luulen et meidän uusien adminien kunnioittaminen kasvais jos muut adminit esim, gene on aika mont kertaa tullu sinne "vittuilee" meille uudemmille admineille ja haukkunut. luule et jos adminit lopettais ton haukkumisen niin kaikil ois mukavampaa pelata fjb2 serv ja me uudet adminit voitais pitää siellä htä hyvää kuria kuin muutkin adminit <- (anteeks js on kirjotus virheit kirjotin aika kiirellä) FJB true bomber
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 9:30 pm

Hirveän monesti oon tullut sinne "vittuilemaan" oon kuule nähnyt true bomber sun toimintaa ihan tarpeeksi. Sä et ota ees neuvoista opiksi tai sitten olet niin tyhmä, että et tajua kun sua neuvotaan? Tänäänki oot kuulemma banninyt porukkaa ihan ilman syytä tuli ainakin 3-5 hepulta steamis viestiä, että "true bomber bännii tääl ihan miten tykkää" Enkä ole ainut, joka teistä ei pidä.
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 9:50 pm

No mä en tiiä täst asiast ku en kauheesti Jail #2 pela, mut, gene, vaik sä et jostai tyypist tykkää ei sun tarvii silti sille aukoo...
Takaisin alkuun Siirry alas
Meloni<3




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 08.11.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Oulu

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 9:58 pm

Pallero kirjoitti:
Kaikki ottakaa demoa kun pelaatte aina servulla! Sitten lähettäkää se minulle!!! Sitten katson sitä ja sitten lähtee varotukset ja jäähyt admineille...

PERKELE OTTAKAA DEMOA KOKOAJAN!

E: kai kaikki osaa ottaa demoa? Jos ei osa niin teen ohjeet...

en osaa ottaa demoa nii voikko antaa ohjeet Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 10:02 pm

Consoleen kirjotat:
record "Demon nimi" ja sitte stop ku haluut lopettaa. Ja ku haluut toistaa ni play "demon nimi"
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 10:04 pm

http://www.pelipurkki.net/demo.php

Mutta sitten lähetät sen meille eikä pelipurkkiin. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 10:16 pm

Perkele,OSTO ADMINEILLE sopimus et tollasta ei tapahdu,jos ne rikkoo sitä sopimusta nii otetaan ne adminit pois ja ei rahoja takas!
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptySu Marras 08, 2009 10:47 pm

echo kirjoitti:
Perkele,OSTO ADMINEILLE sopimus et tollasta ei tapahdu,jos ne rikkoo sitä sopimusta nii otetaan ne adminit pois ja ei rahoja takas!

Silleenhän se menee, mutta kun sä et osaa ottaa demoa ja lähettää sitä mielle... Ei ole todisteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
QWERQ




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 23.09.2009

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptyMa Marras 09, 2009 9:31 pm

gene muistan ku sait admiit et itekkää mun mielest sillo kunnol osannu käyttää niit nii ei sun tarvii heti akaa aukoo
Takaisin alkuun Siirry alas
pihi




Viestien lukumäärä : 5
Join date : 28.08.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Turku

FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 EmptyMa Marras 09, 2009 10:24 pm

hmm ..mun mielestä bugge on ollut hyvin kun olen ollut paikalla et see ei oo abusenut tai mitään muuta ja see oppii vielä et antakaa aikaa sille
kyl see oppii Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FJB JAIL #2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FJB JAIL #2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» FJB jail #1
» FJB Jail Kaatuilee
» Redberry jail #2
» Adminit jail 1 tai 2
» -|FJB|- Jail #1 kaatulee

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: