Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 mitä tapahtui HNS servulla 24.10

Siirry alas 
+4
Epe
JiiPee
Pallero
echo
8 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 EmptyTi Loka 27, 2009 4:06 pm

Servu oli kuitenkin kaatunut sunnuntai aamulla. Ihmettelin itekkin että missäs HNS servu on. Sitte kuulin tän jutun Jiipeeltä että sitä oli kaadettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
feiji

feiji


Viestien lukumäärä : 54
Join date : 02.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Lappeenranta

mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 EmptyTi Loka 27, 2009 5:39 pm

J4Y kirjoitti:
Servu oli kuitenkin kaatunut sunnuntai aamulla. Ihmettelin itekkin että missäs HNS servu on. Sitte kuulin tän jutun Jiipeeltä että sitä oli kaadettu.

itse en enään jaksa jauhaa tästä mutta täytyy mainita vielä lopuksi että servuahan ei oltu edes kaadettu jiipee sanoi mulle että sitä oltiin yritetty kaataa vain.
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 EmptyTi Loka 27, 2009 9:26 pm

feiji kirjoitti:
J4Y kirjoitti:
Servu oli kuitenkin kaatunut sunnuntai aamulla. Ihmettelin itekkin että missäs HNS servu on. Sitte kuulin tän jutun Jiipeeltä että sitä oli kaadettu.

itse en enään jaksa jauhaa tästä mutta täytyy mainita vielä lopuksi että servuahan ei oltu edes kaadettu jiipee sanoi mulle että sitä oltiin yritetty kaataa vain.
se olki kaadettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 12:39 am

Epe kirjoitti:
Renne kirjoitti:
Epe kirjoitti:
echo kirjoitti:
J4Y kirjoitti:
echo kirjoitti:
sain kuulla juttuja että seppo ryhmä oli mukamas käynyt kaatamssa Hide N Seek palvelimen viime launantaina.
selvitys:

Seppo ryhmä perusttettii sunnuntain iltapäivänä,minä olen persutanut sen,Se on vain ryhmä
Fejji ei ollut mukana jutusssa ja hänen adminit ottettin pois,palauttakaa hänen adminit.
seppo ryhmä on vain läppä ryhmä.emme hyökkää FJB servuille

kysymyksiä:
oliko fejji mukana? todistajia? todisteita?
ketä seppo ryhmäläiset olivat mukana? onko nimiä ylhäällä?

Pitäiskö mun sit ottaa sulta valvojat pois servua vastaan toimimisesta???

siis me ei puhuta seppo ryhmästä vaa siitä et fejjiltä otettiin adminit pois vaikka hän ei ollut mukana kaatamassa
- [FJB]- Hide'N seek,siis haluasin että fejille annetaan hänen adminit takas,ja en haluuu riitaa mut en ole hns servua vastaan


ps.voin poistaa seppo ryhmän

valvojat pois tommosilta.

Epe, sori nyt, mutta mua suoraansanoen rupee vituttaan kun joutuu lukemaan näitä sun kommenttejas. Toki kaikilta joskus lipsuu, mutta mitä sä hyödyt tämmösellä turhanpäiväsellä postauksella, jolla koitat tuottaa harmia muille?

LIPSUU?
Ei jumalauta..
Jos toi helvetin lapsi teki jonku ryhmän joka YRITTI KAATAA HNS SERVUN jossa hän ite on valvojana NII KYLLÄHÄN SEMMONEN PISTÄÄ MUAKIN VITUTTAMAAN.
Jos olen väärrässä niin sori.
mutta sen käsityksen mä tästä sain.


ADSDADSADSDASD.en ole yrittänyt kaataa yhtää fjb servua...seppo ryhmän tarkoituksena ei ole kaataa palvelimia,ja h1tto en aijo yrittää kataa servua mis mie oon valvojana,mitä mul on FJB:eetä vastaan,ja epe,miks yrität käyttää tätä tapahtumaan hyväkseks et multa lähtis valvojat pois ja se yrittäsit suosittaa jonkun sun kaverin valvojaks..ärsyttää tollaiset hyväksi käyttäjät
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 EmptyKe Loka 28, 2009 2:09 am

ja jos joku laittaisi lukkoon aiheen. läpi käyty jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: mitä tapahtui HNS servulla 24.10   mitä tapahtui HNS servulla 24.10 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
mitä tapahtui HNS servulla 24.10
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Admin ghostii hns servulla useamman kerran
» eikö teidän servulla saa tosiaan pelata muista groupista olevia pelaajia?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: