Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 votebannia mulle

Siirry alas 
+5
J4Y
Talibani
perC
echo
HydroidPrime
9 posters
KirjoittajaViesti
HydroidPrime




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Rajamäki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyTo Loka 29, 2009 9:29 pm

joo, olin tuolla FJB 1# jailiss ja oltiin freeroundia siellä, campittiin WMXn kanssa ventissä ja sitten lähin hakemaan uutta asetta, ja siellä oli tero aseen kanssa ja ampui minua, mutta hän kuoli ensin ja en laittanut killiä consoleen, koska en tehnyt väärin, ja kaikki alkoivat laittaa votebannia. niin että kysyisin että MIKS HELVETISSÄ?!?!?
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyTo Loka 29, 2009 9:31 pm

HydroidPrime kirjoitti:
joo, olin tuolla FJB 1# jailiss ja oltiin freeroundia siellä, campittiin WMXn kanssa ventissä ja sitten lähin hakemaan uutta asetta, ja siellä oli tero aseen kanssa ja ampui minua, mutta hän kuoli ensin ja en laittanut killiä consoleen, koska en tehnyt väärin, ja kaikki alkoivat laittaa votebannia. niin että kysyisin että MIKS HELVETISSÄ?!?!?
oot ärsyttävä,en ihmettele
Takaisin alkuun Siirry alas
HydroidPrime




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Rajamäki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyTo Loka 29, 2009 11:45 pm

arvaa kiinnostaako sun mielipide.
Takaisin alkuun Siirry alas
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyTo Loka 29, 2009 11:52 pm

Munkin mielest oot ärsyttävä... Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Talibani




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 04.10.2009
Ikä : 30

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 1:13 am

Sulle laitettiin votebannia koska sanottiin että ventteihin ei saa tulla ja sit tuut pois sielt ventistä hakee asetta ja ammut teron joka ei ollu ventissä siksi sulle laitettiin votebannia.
Takaisin alkuun Siirry alas
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 1:58 am

Talibani kirjoitti:
Sulle laitettiin votebannia koska sanottiin että ventteihin ei saa tulla ja sit tuut pois sielt ventistä hakee asetta ja ammut teron joka ei ollu ventissä siksi sulle laitettiin votebannia.

okei mutta oliko aseet kielletty kysyn ihan vaan kiinnostuksesta Question
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 2:30 am

perC kirjoitti:
Talibani kirjoitti:
Sulle laitettiin votebannia koska sanottiin että ventteihin ei saa tulla ja sit tuut pois sielt ventistä hakee asetta ja ammut teron joka ei ollu ventissä siksi sulle laitettiin votebannia.

okei mutta oliko aseet kielletty kysyn ihan vaan kiinnostuksesta Question
Venteihin saa mennä omalla vastuulla talibaani
Takaisin alkuun Siirry alas
Talibani




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 04.10.2009
Ikä : 30

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 4:08 am

Ventteihin meno oli kielletty, mutta se ei ampunukkaan sitä teroa ventistä vaa tuli ulos ventistä ja sitten ampui eikä suostunu laittaa killiä consolee. Aseetkin oli kielletty, mutta ei se ct saa tulla metsästämään niitä joilla on ase ennen 0:00 vai olenko väärässä? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 3:45 pm

Eikös tää 0:00 sääntö koske free rundia??
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 6:42 pm

J4Y kirjoitti:
Eikös tää 0:00 sääntö koske free rundia??

joo, silloin ct:t saa tappaa kaikki terot
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 7:34 pm

Onko muuten joku tietty aika millon terojen pitää viimeistää olla ulkona selleistä normi roundil?
Takaisin alkuun Siirry alas
HydroidPrime




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Rajamäki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 8:18 pm

ei jos ct:t ei sano
Takaisin alkuun Siirry alas
HydroidPrime




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Rajamäki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 8:20 pm

ja talibani, en lähteny mitään metsästämään, vaan hain vaan uuden aseen, ja siellä oli toi kiva yllätys.
Takaisin alkuun Siirry alas
HydroidPrime




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 25.10.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Rajamäki

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 8:21 pm

eli siis tero jolla OLI ASE
Takaisin alkuun Siirry alas
Kummajainen




Viestien lukumäärä : 23
Join date : 08.10.2009

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 8:38 pm

aika turhaa keskusteluu Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyPe Loka 30, 2009 10:23 pm

Yääh elämä pilalla sain 5 min ban.... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptySu Marras 01, 2009 3:28 am

Voi kristus.. teen iha just jonku aputopicin mis vastailen kysymyksii "Mikä meni pieleen."


Kohta 1. Hydroid teki oikein sääntöjen mukaan. Vaikka aseita ei olisi kielletty hän oli KUOLEMANVAARASSA, eli saa ampua. Luotan siihen, että se tero on siellä armorissa ku hydroid meni sinne. Hydroid teki MYÖS VÄÄRIN, omasta mielestäni koska Venteistä pääsee vaan ja ainoostaa jossain mapeissa armoriin, tai venttiin. Joissakin toki pääsee muualle, mutta jos pääset vain Armoriin sieltä ventistä = Armorycamp joka on varmaankin väärin, eikö?


Eli periaatteessa, ansaitsit sun bannit, ne ei oo permit joten anna asian olla ja venaat sen aikaa kunnes ne menee pois ja opit virheistäs.
Takaisin alkuun Siirry alas
Talibani




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 04.10.2009
Ikä : 30

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyKe Marras 11, 2009 5:41 am

tai sit 1. lyödään mustasilmä 2. viedään kello 3. mennää kotiin pelaa css koska kukaan ei rakasta meitä.
Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle EmptyKe Marras 11, 2009 2:00 pm

Talibani kirjoitti:
tai sit 1. lyödään mustasilmä 2. viedään kello 3. mennää kotiin pelaa css koska kukaan ei rakasta meitä.
Laughing

Tai sit sä oot vaa hiljaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





votebannia mulle Empty
ViestiAihe: Vs: votebannia mulle   votebannia mulle Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
votebannia mulle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Votebannia ilman syytä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: