Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Votebannia ilman syytä

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
rahkasanteri




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 15.01.2010

Votebannia ilman syytä Empty
ViestiAihe: Votebannia ilman syytä   Votebannia ilman syytä EmptyTi Tammi 26, 2010 3:04 am

Moro, tänään noin 5min sitten kun olin FJB JAIL #2 servulla nii mulle annettiin votebannia. Syynä oli se että kävin sub-zonen serverillä ja vaihdoin nimeksi sub-zone <3. Juuri ennen kun palasin joku sub-zone pelaaja oli freekillannut. Heti kun saavuin kyseiselle FJB JAIL#2 serverille, minulle ruvettiin antamaan votebannia nimen takia koska en ollut ehtinyt vaihtaa sitä koska olin kuollut. Kesti 10sekuntia kun minut oli votebannattu ja tahtoisin takaisin serverille koska käyn siellä joka päivä. Olisin kiitollinen jos minun bannini otettaisiin pois. Tuossa on vielä steam johon voitte ottaa yhteyttä mikäli aiotte poistaa bannit STEAM_0:1:26268035


Viimeinen muokkaaja, rahkasanteri pvm Ti Tammi 26, 2010 10:03 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
:.D̸e̸L̸u̸Ҳ̸e.:




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 10.11.2009

Votebannia ilman syytä Empty
ViestiAihe: Vs: Votebannia ilman syytä   Votebannia ilman syytä EmptyTi Tammi 26, 2010 8:14 pm

Tulin FJB 1 servulle ja menin ct, kysyttii onko mikki sanoin mikkii "kuuluuko?", vastattiin kyllä ja sitte kaikki rupes laittaa votebannii ja kysyin miks votebannaatte mua no vastaus oli et mulla ei oo mikkii, että joo-o! "kiva" servu
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Votebannia ilman syytä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitäköhä tää tarkottaa ku saa bannit ilman syytä jail2?
» votebannia mulle

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Uudet foorumit käytössä! http://finnishjailbreakers.tk/ tai finnishjailbreakers.arkku.net/foorumit/ :: Uudet foorumit käytössä-
Siirry: