Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2

Siirry alas 
+2
J4Y
Siika578
6 posters
KirjoittajaViesti
Siika578




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 31.10.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyLa Loka 31, 2009 11:54 pm

Joo totanoin, gene anto tossa jokune aikaa sitten kaverille permit siitä ku se freekillas vahingossa VAAN yhen tyypin ja se LAITTOI killin consoleen ens roundilla. Ite menin sitte tänää haukkumaan geneä paskaksi adminiksi kun ei viitti ottaa niitä permejä pois. Eli ny o permitittellä ja kaverilla ja haluisin ne pois muokkaan just koht oman ID:n tähä. kysyn sit kaverilt jos suostutte unbannaa ylipäänsä...

mun id: STEAM_0:1:22750733
kaverin id: STEAM_0:1:24587433


Viimeinen muokkaaja, Siika578 pvm Su Marras 01, 2009 3:32 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyLa Loka 31, 2009 11:56 pm

Siin nyt ei ollu mtn järkee mennä viel haukkumaan sitä. Mutta en tiiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Siika578




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 31.10.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 12:01 am

J4Y kirjoitti:
Siin nyt ei ollu mtn järkee mennä viel haukkumaan sitä. Mutta en tiiä.
No ei niin, anteeks nyt vaan mutta tehty mikä tehty, oon pahoillani Sad

STEAM_0:1:22750733
STEAM_0:1:22750733
STEAM_0:1:22750733
STEAM_0:1:22750733
STEAM_0:1:22750733
siin on oma
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 3:16 am

Siis periaattees ei todellakaa kannata mennä adminia haukkumaan.. sun kaveris ansaitsee permit pois, sinä et.

Paska homma? Mut vois kyl varmaan Siikaltaki ottaa ellei sielt tullu just jotain "VITUN NEKE MEE HEI HIMAAS KU SUN ISÄS ON KUOLLUT JA ET OSAA MITÄÄN JA SILLEE OSTA ELÄMÄ BLAASUMBLAASUMBLÖÖ" siis toisin sanoin, suoraa vittuilua. Jostai semmosest ku "Soot paska!" ei mun mielest sais antaa bannia enemmä ku 30min.
Takaisin alkuun Siirry alas
Siika578




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 31.10.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 3:24 am

Sienimestari kirjoitti:
Siis periaattees ei todellakaa kannata mennä adminia haukkumaan.. sun kaveris ansaitsee permit pois, sinä et.

Paska homma? Mut vois kyl varmaan Siikaltaki ottaa ellei sielt tullu just jotain "VITUN NEKE MEE HEI HIMAAS KU SUN ISÄS ON KUOLLUT JA ET OSAA MITÄÄN JA SILLEE OSTA ELÄMÄ BLAASUMBLAASUMBLÖÖ" siis toisin sanoin, suoraa vittuilua. Jostai semmosest ku "Soot paska!" ei mun mielest sais antaa bannia enemmä ku 30min.
Sanoin että "gene on yks paskimmist admineist...". Ei ois khyl pitäny...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 3:29 am

Nii, toi on aika turha syy antaa permit siis. Jos se on semmost suoraa vittuiluu joka on tunnin kestävää, feel free to load yer shit. Jos se on tommone ohimenevä ragekommentti, nii turha semmosest on permei laittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Siika578




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 31.10.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 3:31 am

joo ja tossa viel kaverin id
STEAM_0:1:24587433
STEAM_0:1:24587433
STEAM_0:1:24587433
STEAM_0:1:24587433
STEAM_0:1:24587433
STEAM_0:1:24587433
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptySu Marras 01, 2009 7:06 pm

Miks kaikki pitää mennä vittuilee admineille? siitä seuraa aina rangaistus ja omaa tyhmyyttä sen bannin hankki. Se ei pysty laittaa permiä eli se lähtee sit aikanaan pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
Vierailija
Vierailija




Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyMa Marras 02, 2009 11:08 pm

Tämä asia menin niin, että tämä kyseinen henkilö freekillas minut ja myös yhden toisen terroristin samalla rundilla. Seuraalla rundilla varotin häntä enää yhtään freekillaamasta ja ei kauan mennyt kun itse olin kuollut ja katsoin tätä persoonaa kameralla niin freekillas yhden tyypin. Sitten ajattelin, että nyt on jo varotettu, että eikö hän ole jo jäähyn paikka. Tämä toinen herra ei taas jäähyä ymmärtänyt vaan alkoi aukomaan päätä nimitti minua paskaksi adminiksi ja koko fjb servuja, jolloin pistin hänetkin jäähylle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyTi Marras 03, 2009 12:10 am

genE kirjoitti:
Tämä asia menin niin, että tämä kyseinen henkilö freekillas minut ja myös yhden toisen terroristin samalla rundilla. Seuraalla rundilla varotin häntä enää yhtään freekillaamasta ja ei kauan mennyt kun itse olin kuollut ja katsoin tätä persoonaa kameralla niin freekillas yhden tyypin. Sitten ajattelin, että nyt on jo varotettu, että eikö hän ole jo jäähyn paikka. Tämä toinen herra ei taas jäähyä ymmärtänyt vaan alkoi aukomaan päätä nimitti minua paskaksi adminiksi ja koko fjb servuja, jolloin pistin hänetkin jäähylle!

mm.
turhaa alkaa mennä foorumeille itkemään kun on ite mokannut
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyTi Marras 03, 2009 8:46 pm

LUE SÄÄNNÖT,yhes kohas lukee respect other players
Takaisin alkuun Siirry alas
Siika578




Viestien lukumäärä : 9
Join date : 31.10.2009

Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 EmptyKe Marras 04, 2009 3:00 am

genE kirjoitti:
Tämä asia menin niin, että tämä kyseinen henkilö freekillas minut ja myös yhden toisen terroristin samalla rundilla. Seuraalla rundilla varotin häntä enää yhtään freekillaamasta ja ei kauan mennyt kun itse olin kuollut ja katsoin tätä persoonaa kameralla niin freekillas yhden tyypin. Sitten ajattelin, että nyt on jo varotettu, että eikö hän ole jo jäähyn paikka. Tämä toinen herra ei taas jäähyä ymmärtänyt vaan alkoi aukomaan päätä nimitti minua paskaksi adminiksi ja koko fjb servuja, jolloin pistin hänetkin jäähylle!
Se ei tapahtunut samana päivänä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2   Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Bännit ihan turhaan. -Sick
» Jep bännit turhaan fjb jail 1 !
» Flashdeck sai bannit turhasta syystä
» Bannit tuli turhaan.
» Bannitty turhaan?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: