Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bannit tuli turhaan.

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptyLa Loka 10, 2009 5:31 pm

Joo.. Pelailin tässä aamulla RPG skoutzknivez:ii ja ammuskelin siellä aika kivalla tuurilla headshotteja, kunnes yhtäkkiä sain permanent bannit... En tiedä yhtään, että mistä tämä johtui, koska en juurikaan mikkiin puhu ja olen mielestäni noudattanut sääntöjä. Olisi kivaa saada permit pois, että pääsisin taas pelaamaan. Ja en tiedä, kuka antoi bannit, koska molemmilla taisi olla fake-nimet. Toinen oli jeejeeejeee. ja toinen joku Roxu tms.

Terveisin: Jeikz Bannit tuli turhaan. Icon_smile
Takaisin alkuun Siirry alas
ChraMoX

ChraMoX


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 27.07.2009
Paikkakunta : Rovaniemi

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptyLa Loka 10, 2009 6:25 pm

anna edes steamideesi
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptyLa Loka 10, 2009 7:14 pm

taisin olla mä ku joinasin sinne. Nii siis sillä sun "kivalla tuurilla" ei oikee näyttäny silt ku noscopell heittelit ku kaveri veteli ilmas ja se sun tähtäin liikku aika rivakkaa välillä ja suoraa päähä. Mun mielest ainaki näytti ett sull ois ollu koodei pääl.

E: Mistä tiiät ett sut bannittii just siit ku heittelit päihi?

P.s. uude topici sit alotit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptyLa Loka 10, 2009 11:55 pm

yarb kirjoitti:
taisin olla mä ku joinasin sinne. Nii siis sillä sun "kivalla tuurilla" ei oikee näyttäny silt ku noscopell heittelit ku kaveri veteli ilmas ja se sun tähtäin liikku aika rivakkaa välillä ja suoraa päähä. Mun mielest ainaki näytti ett sull ois ollu koodei pääl.

E: Mistä tiiät ett sut bannittii just siit ku heittelit päihi?

P.s. uude topici sit alotit.

Joo alotin.. No mistä muusta mulle ois tullu bannit? En tee mitään mic-spämmiä tai muuta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptySu Loka 11, 2009 4:36 am

Jeikz kirjoitti:
yarb kirjoitti:
taisin olla mä ku joinasin sinne. Nii siis sillä sun "kivalla tuurilla" ei oikee näyttäny silt ku noscopell heittelit ku kaveri veteli ilmas ja se sun tähtäin liikku aika rivakkaa välillä ja suoraa päähä. Mun mielest ainaki näytti ett sull ois ollu koodei pääl.

E: Mistä tiiät ett sut bannittii just siit ku heittelit päihi?

P.s. uude topici sit alotit.

Joo alotin.. No mistä muusta mulle ois tullu bannit? En tee mitään mic-spämmiä tai muuta...
Airstab, vittuilu, whine...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sienimestari




Viestien lukumäärä : 214
Join date : 30.08.2009

Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. EmptyTi Loka 13, 2009 11:39 pm

Se on kyl vaikee yrittää kattoo jotain joka "koodais".. ainaki ite välil tuntuu et jollaki puolil ois lasertähtäin. Mut Aimbotin tunnistaa siitä todellakin, että se jätkä vetää suoraan vaan heduun, vaikka se ampuis kilsan ohi paikallaan. Tai jos ampuu noscopel selän taakse vähintään 3 kertaa putkeen. Tai jos se tyyppi heiluu iha vitun paljo kokoajan samal ku ampuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bannit tuli turhaan. Empty
ViestiAihe: Vs: Bannit tuli turhaan.   Bannit tuli turhaan. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bannit tuli turhaan.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Bännit tuli ku rebelasin :(
» Jep bännit turhaan fjb jail 1 !
» Bannit...=(
» Bännit ihan turhaan. -Sick
» Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: