Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FJB Scoutzknivez Admin haku =)

Siirry alas 
+5
Whity
Maija
Renne
Epe
Commis
9 posters
KirjoittajaViesti
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:18 pm

Tiedätte varmaa mitä pitää kertoa...
Otan 2 uutta adminia koeajalle, nopeudella ei ole väliä vaan hakemuksella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:28 pm

Olen halukas tulemaan koeajalle servullenne. Olen 16-vuotias ja aktiivinen pelaamaan FJB servuja. Kokemusta löytyy aikaisemmin oman servun ylläpidosta (jail) joten admin asiat ovat tuttuja, sekä FJB jail #2 adminina olosta, jossa olen toiminut adminina kohta 2kk. En ole saanut moitteita hommista vaan positiivista palautetta, joka minut pisti tänne hakemaan. Omista mikin myös, jonka kanssa on nyt ollut ongelmia, mutta uusi on jo tulossa. Admin hommista sen verran, että en turhaan bänni / slay:ja vaan yritän ennemmin puhua asiat selviksi, mutta jos tarve vaatii osaan myös käyttää adminin oikeuksia. Näiden edellämainittujen asijoiden ansiosta olisin oiva ehdokas koeajalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:31 pm

genE kirjoitti:
Olen halukas tulemaan koeajalle servullenne. Olen 16-vuotias ja aktiivinen pelaamaan FJB servuja. Kokemusta löytyy aikaisemmin oman servun ylläpidosta (jail) joten admin asiat ovat tuttuja, sekä FJB jail #2 adminina olosta, jossa olen toiminut adminina kohta 2kk. En ole saanut moitteita hommista vaan positiivista palautetta, joka minut pisti tänne hakemaan. Omista mikin myös, jonka kanssa on nyt ollut ongelmia, mutta uusi on jo tulossa. Admin hommista sen verran, että en turhaan bänni / slay:ja vaan yritän ennemmin puhua asiat selviksi, mutta jos tarve vaatii osaan myös käyttää adminin oikeuksia. Näiden edellämainittujen asijoiden ansiosta olisin oiva ehdokas koeajalle.
Millä nikillä pelaat css? En oo ainakaan gEne:ä nähny juuri ollenkaa :S
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:32 pm

Ihan genE nimillä pelannut siitä asti kun css alottanut. Et ehkä ole hirveästi Jail #2 käynyt? :d


Viimeinen muokkaaja, genE pvm Ma Marras 02, 2009 11:32 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:32 pm

Commis kirjoitti:
genE kirjoitti:
Olen halukas tulemaan koeajalle servullenne. Olen 16-vuotias ja aktiivinen pelaamaan FJB servuja. Kokemusta löytyy aikaisemmin oman servun ylläpidosta (jail) joten admin asiat ovat tuttuja, sekä FJB jail #2 adminina olosta, jossa olen toiminut adminina kohta 2kk. En ole saanut moitteita hommista vaan positiivista palautetta, joka minut pisti tänne hakemaan. Omista mikin myös, jonka kanssa on nyt ollut ongelmia, mutta uusi on jo tulossa. Admin hommista sen verran, että en turhaan bänni / slay:ja vaan yritän ennemmin puhua asiat selviksi, mutta jos tarve vaatii osaan myös käyttää adminin oikeuksia. Näiden edellämainittujen asijoiden ansiosta olisin oiva ehdokas koeajalle.
Millä nikillä pelaat css? En oo ainakaan gEne:ä nähny juuri ollenkaa :S

kyllä se aika usein genE nickil fjb 2 pelailee Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 02, 2009 11:39 pm

Commari, hih. Tulisin mielelläni adminiksi sinne, jos kelpaa. Näillä näkymin menee ~viikon verran että koneeni saan takaisin. Aluksi en oikein innostunut serverin muutoksista, mutta nyt olen hieman taas pelaillut siellä, ja kyllähän toikin toimii.

Hieman itsestäni. Olen 16 vuotias poika Pirkanmaan seudulta. Harrastuksiin kuulu humaltuminen, cs:s, säbä ja chillailu. CS:S peliaika kahden viikon aikana pysyy lähes poikkeuksetta 45-65h/2vk (nyt on juuri tämä poikkeus menossa.. Very Happy ) En pelaa muita kuin FJB servereitä. Enintään poikkean muilla servereillä jos en jaksa jaileja / sk:tä juuri niinä hetkinä. Admin kokemusta kuukauden/ kahden verran jail ykköseltä. Koen olevani oikeudenmukainen, kohtuu rento ja mukava peluri. Kusi ei nouse päähän, toimin adminina tai en. Adminiksi haluaisin, koska servullasi niitä todellakin täytyy olla lähes jatkuvasti vähintään yksi katsomassa, että pelailu tapahtuu sääntöjen puitteissa. Ja usein sielä ei niitä ole yhtään.. Rolling Eyes

- Renne

P.S. Etkö viekään ota multa postista rahaa jos maksasin? Laughing

Edit: Laitan id:n jos tulee tarpeelliseksi, eli jos mut valitaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyTi Marras 03, 2009 3:43 am

Anna adminit...!11
Takaisin alkuun Siirry alas
Whity

Whity


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 07.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Salo

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyTi Marras 03, 2009 3:55 am

Mä en tarvii koe aikaa vaan haluun vanhat adminini takasi !! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyTi Marras 03, 2009 4:49 am

Whity kirjoitti:
Mä en tarvii koe aikaa vaan haluun vanhat adminini takasi !! Very Happy

Sry whity mut ei oo kai haluumisest kiinni. Hakemusta vaa, toivottavasti saat takasi. Sori commis offtopicist
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyTi Marras 03, 2009 2:32 pm

Joo. Pelaan nimellä -|FJB|- JeIkZ ja olen 13-vuotias. Olemme tutustuneet kyllä aika monissa asioissa. Pelaan todella aktiivisesti ja olen asiallinen, noudatan sääntöjä ja en ole mikään abusaaja. Olen rento ja hauska admin, mutta myös välillä ankara. Osaan myös Admin hommat.
Terveisin: JeIkZ

Enenmmän minusta IRL-elämässä.
Joo siis asuskelen Kemissä ja olen seitsemännellä luokalla. Harrastan kitaransoittoa ja uintia joskus. Tykkään myös tietokoneista paljon ja osaan tehdä koota niitä jne. Olen pelannut css neljä vuotta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyTi Marras 03, 2009 3:36 pm

Maija ja Whity lyö ID:t kehiin nii saat ne, hakemukset jatkuu vielä
Takaisin alkuun Siirry alas
nob.




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 18.10.2009
Ikä : 31

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyKe Marras 04, 2009 12:07 am

Joo, Olisin kiinnostunut admin hommista, kun servulla tulee pelattua päivittäin lähes poikkeuksetta. Olen servun yksi aktiivisimmista pelaajista ja moni tuntee minut. Olen hauska ja mukava, tarvittaessa osaan rankaista ja ohjeistaa. Hyvin usein kun pelaan, servulla ei ole ollenkaan admineita ja sääntöjen rikkojia löytyy...

IRL: Olen 16v pojankloppi Joensuun seudulta, harrastuksiin kuuluu moottoripyörien ja autojen laitto, sekä ajaminen. Opiskelen autonasentajaksi ammattikoulussa toista vuotta, ja nyt meneillään TOP-jakso. CSS:n parissa on vietetty aikaa jo melkonen tovi.

nob. on erittäin mukava jannu, jota suosittelen T:Maija Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyKe Marras 04, 2009 1:29 am

Nobin ja Genen otan.
Eli siis Maijan, Whityn, gEnen ja nobin SteamID:t tänne niin muistan ottaa ne ja laittaa adminit sitte
Takaisin alkuun Siirry alas
Whity

Whity


Viestien lukumäärä : 60
Join date : 07.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Salo

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyKe Marras 04, 2009 1:59 am

-|FJB|- Whity [Po-Ko]" STEAM_0:1:20898401 02:14 66 0 active

Tossa toi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyKe Marras 04, 2009 10:15 pm

STEAM_0:0:24238501 tuossa id:ni =)
Takaisin alkuun Siirry alas
twirE




Viestien lukumäärä : 2
Join date : 09.11.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Seinäjoki

FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) EmptyMa Marras 09, 2009 11:15 pm

Elikkäs adminiksi haluaisin.
Olen 14 ja käyn servulla lähes päivittäin. En riko juuri ollenkaan sääntöjä ja olen (mielestäni) reilu muita kohtaan. Omistan myös mikin jota käytän ahkerasti : )
Aiempaa kokemusta admin -hommista ei ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Scoutzknivez Admin haku =)   FJB Scoutzknivez Admin haku =) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FJB Scoutzknivez Admin haku =)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FJB Jail 1 Admin haku
» Admin haku FJB Saunalle
» admin haku jail 1
» FJB Jail 2 Admin haku
» FJB Surf[DM] Admin haku

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Hakemukset-
Siirry: