Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Admin haku FJB Saunalle

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
[FIN] Torpeedo




Viestien lukumäärä : 1
Join date : 26.11.2010
Ikä : 30
Paikkakunta : Kuopio

Admin haku FJB Saunalle Empty
ViestiAihe: Admin haku FJB Saunalle   Admin haku FJB Saunalle EmptyPe Marras 26, 2010 1:04 am

Noniin,olisin etsiskelemässä admin-paikkaa FJB Saunalle.Olen rento,huumorintajuinen n.17v mies,jolla on kertynyt 3 viikossa yli 100 tuntia CSS:ää.Eniten olen FJB -Saunassa,jos pelaajia on.Kokemusta Adminin hommista ei ole,mutta kai sekin homma toimii.En ole kovin hyvä CSS:ässä vielä,koska olen omistanut pelin vasta kolme viikkoa.En puhu yleensä mikkiin,mutta joskus möläyttelen mielipiteitäni joissain asioissa vain huvikseen,jos huumorintajuisia ihmisiä löytyy servusta.En ole ikinä edes harkinnut hackia,ja itse pidän hackereitä säälittävinä.Useimmiten minut tavoittaa Steamista 17.00-20.00 [FIN] Torpeedo nickillä.Odottelen nyt vastausta,mutta toivon saavani paikan.

Hyviä peli/foorumihetkiä,Torpeedo kiittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Admin haku FJB Saunalle
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FJB Jail 1 Admin haku
» Jail #1 Valvoja ja/tai Admin haku
» FJB Surf[DM] Admin haku
» Admin/Valvoja haku Jail #2
» admin haku jail 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Uudet foorumit käytössä! http://finnishjailbreakers.tk/ tai finnishjailbreakers.arkku.net/foorumit/ :: Uudet foorumit käytössä-
Siirry: