Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Bännit tuli ku rebelasin :(

Siirry alas 
+2
perC
sizE*
6 posters
KirjoittajaViesti
sizE*




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 26.10.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : hollola

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyTi Marras 03, 2009 11:44 pm

Minä olin Jail server 1. ja vähän rebelasin niin tuli ban? Ei kai rebellausta voi kieltää?
(ADMIN) -|FJB|- Maija.: banned player -|FJB|- sizE* [E.T.U]-1337
You have been banned by Admin for 30 minutes
Disconnect: Kicked and banned.
Disconnect: Kicked and banned.
vaikka olikin 30 min niin miksi antaa bannia jostain rebellauksesta? Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 12:11 am

sizE* kirjoitti:
Minä olin Jail server 1. ja vähän rebelasin niin tuli ban? Ei kai rebellausta voi kieltää?
(ADMIN) -|FJB|- Maija.: banned player -|FJB|- sizE* [E.T.U]-1337
You have been banned by Admin for 30 minutes
Disconnect: Kicked and banned.
Disconnect: Kicked and banned.
vaikka olikin 30 min niin miksi antaa bannia jostain rebellauksesta? Crying or Very sad

Ootko nyt ihan varma et tuli vaan rebelauksesta Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 12:15 am

perC kirjoitti:
sizE* kirjoitti:
Minä olin Jail server 1. ja vähän rebelasin niin tuli ban? Ei kai rebellausta voi kieltää?
(ADMIN) -|FJB|- Maija.: banned player -|FJB|- sizE* [E.T.U]-1337
You have been banned by Admin for 30 minutes
Disconnect: Kicked and banned.
Disconnect: Kicked and banned.
vaikka olikin 30 min niin miksi antaa bannia jostain rebellauksesta? Crying or Very sad

Ootko nyt ihan varma et tuli vaan rebelauksesta Suspect

Maija on tunnettu tiukoista sääntöjen noudatuksista ni oot kyl tehny jotai muutaki.
Takaisin alkuun Siirry alas
sizE*




Viestien lukumäärä : 7
Join date : 26.10.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : hollola

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 12:25 am

olin servulla ja mappi vaihtui. lataasin mappia aika kauan. tulin teroille sain uspin aloin rebel. juoksin tonne armoryyn ja tapoin ct. sit sen jälkee kauhee huuto ja Bännit.
omasta mielestä en tehny mitää väärää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 1:12 am

Uus mappi (v7.) Sovittiin siinä, että tutustutaan mappiin, eikä tapeta ketään. Sanoin moneen otteeseen. Ymmärrän, että et kuullut ekalla rundilla, mut sanoin viel sit senki jälkeen ja naps aloit toisella rundilla taas tappamaan. Sit riitti; 30 min ban sulle. Selitin sille sun kaverilleski jo. Ktshei.
Takaisin alkuun Siirry alas
echo

echo


Viestien lukumäärä : 72
Join date : 04.10.2009
Ikä : 28

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 3:11 am

sizE* kirjoitti:
Minä olin Jail server 1. ja vähän rebelasin niin tuli ban? Ei kai rebellausta voi kieltää?
(ADMIN) -|FJB|- Maija.: banned player -|FJB|- sizE* [E.T.U]-1337
You have been banned by Admin for 30 minutes
Disconnect: Kicked and banned.
Disconnect: Kicked and banned.
vaikka olikin 30 min niin miksi antaa bannia jostain rebellauksesta? Crying or Very sad

hmn.. miks sie vaa kopioit ton banned kohan,oisit voinut kopioida chattiä vähän ennen bannia
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 4:23 am

Maija kirjoitti:
Uus mappi (v7.) Sovittiin siinä, että tutustutaan mappiin, eikä tapeta ketään. Sanoin moneen otteeseen. Ymmärrän, että et kuullut ekalla rundilla, mut sanoin viel sit senki jälkeen ja naps aloit toisella rundilla taas tappamaan. Sit riitti; 30 min ban sulle. Selitin sille sun kaverilleski jo. Ktshei.
ja edelleen maija viosit bannii foorumeilt tämmöset.
tulee itkee 30 min aiheellisista banneist -.-

E:jay jos maija on tehny selväks että ei rebellata. ja antaa siitä VAAN 30 min nii ei sen takia foorumeille tarvii vaivautua.


Viimeinen muokkaaja, Epe pvm Ke Marras 04, 2009 4:50 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 4:36 am

Epe unohat ny että idea ei oo se bannin pituus vaan se syy. En väitä että maija abusais mut silleenki voi käydä. Ja noita ketä tekee topicin ni se o iha luonnollista haluta selvittää syy. Turha bannia
Takaisin alkuun Siirry alas
Maija




Viestien lukumäärä : 109
Join date : 26.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Helsinki

Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( EmptyKe Marras 04, 2009 4:53 am

J4Y kirjoitti:
Epe unohat ny että idea ei oo se bannin pituus vaan se syy. En väitä että maija abusais mut silleenki voi käydä. Ja noita ketä tekee topicin ni se o iha luonnollista haluta selvittää syy. Turha bannia

Aivan, tottakai jos tuntee, että on väärin kohdeltu niin voi tulla siitä sanomaan. Voi olla jopa käynyt niin, että Size ei ole edes kuullut/nähny varotuksia, mut sen takia se oli vaan se 30min.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Bännit tuli ku rebelasin :( Empty
ViestiAihe: Vs: Bännit tuli ku rebelasin :(   Bännit tuli ku rebelasin :( Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Bännit tuli ku rebelasin :(
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Bannit tuli turhaan.
» Bannit...=(
» Bannit turhasta.
» turhat bannit
» Bannitty turhaan?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: