| Scoutzknivez JamBe | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
kapina
Viestien lukumäärä : 112 Join date : 27.09.2009
| Aihe: Scoutzknivez JamBe Pe Marras 06, 2009 8:57 pm | |
| Olin tässä 14.50 (Pe 06.11) paikkeilla pelaas tuol Scouzknivez serverillä. Ja aluks oli ihan normaali mut sit vähän ajan pääst JamBe alko täyttämää yhtä huonet kaikil esineil: Sitten tuli taas lisää esineide spawnaust: Ja sit ku JamBe oli taas täyttämäs huonet esineil, ni kävin tappamas sen. Se tais siit pikkuse vihastuu ja alko spawnimaa mun pääl kaikkii esinei et jäin jumiin, mut kyl se sit otti ne pois. Onkos toi sallittuu? [Sori tota et tuli myös toi mun toine screeni mukaa :F] | |
|
| |
echo
Viestien lukumäärä : 72 Join date : 04.10.2009 Ikä : 28
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 2:43 am | |
| osto admineille pitäis laatia joku sopimus et ei tee tollasta | |
|
| |
kapina
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 2:45 am | |
| - echo kirjoitti:
- osto admineille pitäis laatia joku sopimus et ei tee tollasta
Nimenomaan | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 3:40 am | |
| Olen itsekkin aivan samaa mieltä. Tänää aamulla olin pelaamassa Jambe rankenti, päivällä oli rakentanut ja nyt kun menin illalla taas niin siellä hän se rakentele. Sanoin asiasta Jambelle niin minä olen tässä lapsellinen, koska kerroin siitä. Monet osto adminit luulevat, että he ovat isommassa arvossa kun ei maksaneet ja heillä on täysi oikeus tehdä niillä mitä tahtovat. Tähän kyllä pitää tehdä muutos! |
|
| |
J4Y
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 29.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 3:43 am | |
| Siis niillä on sellane sopimus et rajotetusti. Ainaki näin commis o aiemmi sanonu. Ja niil o myös sanottu et adminit lähtee jos niillä leikkkii | |
|
| |
Commis
Viestien lukumäärä : 380 Join date : 27.07.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 4:19 am | |
| niin... olen sanonu kaikille supereiden ostajille ERIKSEEN että ei abuse tai lähtee | |
|
| |
Renne
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 15.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Pälkäne
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 5:10 am | |
| - Commis kirjoitti:
- niin... olen sanonu kaikille supereiden ostajille ERIKSEEN että ei abuse tai lähtee
No mitäs mieltä commis on tästä jambesta? | |
|
| |
Commis
Viestien lukumäärä : 380 Join date : 27.07.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 6:57 am | |
| Iha ok tyyppi mutta abusee joskus KUTEN SUPEREILLA PITÄÄKIN, MUTTA RAJOISSA | |
|
| |
Vierailija Vierailija
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 4:15 pm | |
| Miten commis katot tämmösen homman kun on tullut aika paljon valitusta, että ei ole kiva pelata kun ei ole mtn mahdollisuuksia tappaa ketään kun jambe tulee. Jambeha osti itselle krediittejä, jotta sai kaikki täyteen. Siis tuolla pelaaminen menee ihan tylsäksi kun jambe tulee servulle. Porukka oikeesti valitttaa siitä kun jambe tappaa kaikki. |
|
| |
Epe
Viestien lukumäärä : 248 Join date : 21.08.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe La Marras 07, 2009 4:37 pm | |
| - genE kirjoitti:
- Miten commis katot tämmösen homman kun on tullut aika paljon valitusta, että ei ole kiva pelata kun ei ole mtn mahdollisuuksia tappaa ketään kun jambe tulee. Jambeha osti itselle krediittejä, jotta sai kaikki täyteen. Siis tuolla pelaaminen menee ihan tylsäksi kun jambe tulee servulle. Porukka oikeesti valitttaa siitä kun jambe tappaa kaikki.
niinpä | |
|
| |
FixXxer
Viestien lukumäärä : 1 Join date : 07.11.2009
| Aihe: jambe La Marras 07, 2009 11:51 pm | |
| Tänään ku pelasin (7.11.09), tämä JamBe vaan air stabbaa ja ampuu sitte sen jälkeen vielä eikä jätä rauhaan. Sitten se vielä tulee duelista ampumaan. On aika säälittävää käytöstä adminilta.
- sonni | |
|
| |
Epe
Viestien lukumäärä : 248 Join date : 21.08.2009 Ikä : 30
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 12:13 am | |
| - FixXxer kirjoitti:
- Tänään ku pelasin (7.11.09), tämä JamBe vaan air stabbaa ja ampuu sitte sen jälkeen vielä eikä jätä rauhaan. Sitten se vielä tulee duelista ampumaan. On aika säälittävää käytöstä adminilta.
- sonni se tekee noin AINA. aika tyhmää käytöstä adminilta. muaki aina airstabbaa kerrä ja sit alkaa ampuu ku oon ilmas. | |
|
| |
kapina
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 12:15 am | |
| - Epe kirjoitti:
- FixXxer kirjoitti:
- Tänään ku pelasin (7.11.09), tämä JamBe vaan air stabbaa ja ampuu sitte sen jälkeen vielä eikä jätä rauhaan. Sitten se vielä tulee duelista ampumaan. On aika säälittävää käytöstä adminilta.
- sonni se tekee noin AINA. aika tyhmää käytöstä adminilta. muaki aina airstabbaa kerrä ja sit alkaa ampuu ku oon ilmas. Admintit pitäis ainaki ottaa pois. Ja ehkä sit viel jotai lissää sanktioo? | |
|
| |
Commis
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 3:12 am | |
| demodemodemodemodemodemodemodemodmeodemodemodemodemodmeodmeodmeo HERRA JUMALA OIKEESTI JOS EI OO TODISTEITA EI WHINE + screenit on iha vitusta ku joku kuva consolesta ottakaa videoo | |
|
| |
kapina
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 3:30 am | |
| - Commis kirjoitti:
- demodemodemodemodemodemodemodemodmeodemodemodemodemodmeodmeodmeo HERRA JUMALA OIKEESTI JOS EI OO TODISTEITA EI WHINE + screenit on iha vitusta ku joku kuva consolesta ottakaa videoo
No ei oikee ehtiny ottaa videota ja onha nyt screenit parempi ku ei mitää. Turhaa alkaa heti rageen -.- | |
|
| |
Renne
Viestien lukumäärä : 131 Join date : 15.08.2009 Ikä : 31 Paikkakunta : Pälkäne
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 4:05 am | |
| - Commis kirjoitti:
- demodemodemodemodemodemodemodemodmeodemodemodemodemodmeodmeodmeo HERRA JUMALA OIKEESTI JOS EI OO TODISTEITA EI WHINE + screenit on iha vitusta ku joku kuva consolesta ottakaa videoo
Commis eikös kuva consolesta, jossa näkyy että admini tekee noita pömpeleitä aivan pirusti oo kova sana? | |
|
| |
Commis
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Su Marras 08, 2009 4:43 am | |
| - Renne kirjoitti:
- Commis kirjoitti:
Commis eikös kuva consolesta, jossa näkyy että admini tekee noita pömpeleitä aivan pirusti oo kova sana? On mutta demo on kivempi <3 ja muutenki parempi | |
|
| |
twirE
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 09.11.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Seinäjoki
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Ti Marras 10, 2009 2:13 am | |
| Ihan vain ohimennen sanoen, tänään päivällä Jambe ja iLU rakensivat supereillaan. He kuitenkin kysyivät aina jokaiselta uudelta, että onko mitään rakentelua vastaan. Kun sitten yhdellä oli, alettiin heti pelaamaan normaalisti. Eli mielestäni siitä ei mitään haittaa ollut? | |
|
| |
Commis
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe Ti Marras 10, 2009 2:52 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Scoutzknivez JamBe | |
| |
|
| |
| Scoutzknivez JamBe | |
|