Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Irmelin antamat bannit jail 2

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
_jjr_




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 12.11.2009

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyTo Marras 12, 2009 10:33 pm

Miksi tuo irmeli antoi 60 minuutin bannit, juurikun menin sinne serverille. Sitten sain selville että han antoi ne bannit minulle freekillauksesta. Ihmetyttävintä on se, etten muista ollenkaan freekillanneeni ketään. (oli oikein massa freekill ollut..) Muutama tunti sitten sain bannit talibanilta ne kyllä tuli ihan asiasta. Muttei kuitenkaan freekillauksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
kapina

kapina


Viestien lukumäärä : 112
Join date : 27.09.2009

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyTo Marras 12, 2009 10:41 pm

_jjr_ kirjoitti:
Miksi tuo irmeli antoi 60 minuutin bannit, juurikun menin sinne serverille. Sitten sain selville että han antoi ne bannit minulle freekillauksesta. Ihmetyttävintä on se, etten muista ollenkaan freekillanneeni ketään. (oli oikein massa freekill ollut..) Muutama tunti sitten sain bannit talibanilta ne kyllä tuli ihan asiasta. Muttei kuitenkaan freekillauksesta.
Taliban antoi sinulle bannit, koska heitit minulle aseen.
Joten ihan aiheellinen oli.


EDIT: Joo sori en lukenu kunnolla


Viimeinen muokkaaja, kapina pvm To Marras 12, 2009 10:45 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Talibani




Viestien lukumäärä : 42
Join date : 04.10.2009
Ikä : 30

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyTo Marras 12, 2009 10:43 pm

sehän sano jo että saine bannit multa ihan aiheesta Very Happy kiva ettei oo semmonen perus että paska admin anto bannit turhasta niinku yleensä tääl on semmosia viestejä
Takaisin alkuun Siirry alas
_jjr_




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 12.11.2009

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyTo Marras 12, 2009 10:43 pm

Noniin taliban kerto sen jo.
Takaisin alkuun Siirry alas
Irmeli




Viestien lukumäärä : 4
Join date : 03.11.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Tuusula

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyPe Marras 13, 2009 1:35 am

Elikkä asia on niin että freekillasit FJB #2 servussa. Näin itsekkin ja sitten kun pelasin subzonessa nii steami huutaa valituksia susta että kokoaika äänessä puhuu kuolleena ja huutaa mikkii ettei saa mitään selvää. Mielestäni 1h bannit olivat hyvin asianmukaiset
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyPe Marras 13, 2009 2:35 am

Minun mielestä vaan aivan käsittämätöntä antaa 1 "freekill" 60min bänni. Olisit valvojana pystynyt slay tämän kyseisen herran tai varoittamaan häntä asiasta. En kyllä usko, että jjr ketään tahallaan tappais ilman syytä. Ymmärrän kyllä teidät uudet valvojat / adminit, että innokkuutta löytyy, mutta pitäkää kohtuus kaikessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyPe Marras 13, 2009 2:39 am

genE kirjoitti:
Minun mielestä vaan aivan käsittämätöntä antaa 1 "freekill" 60min bänni. Olisit valvojana pystynyt slay tämän kyseisen herran tai varoittamaan häntä asiasta. En kyllä usko, että jjr ketään tahallaan tappais ilman syytä. Ymmärrän kyllä teidät uudet valvojat / adminit, että innokkuutta löytyy, mutta pitäkää kohtuus kaikessa.

Luitko sä tota irmelin viestiä ollenkaan !?!?!?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 EmptyPe Marras 13, 2009 3:36 am

Kyllä hän minä luin tuon viestin. "steamis sanoivat, että puhuu kuolleena mikkiin" kyllä sun pitäs itse se nähdä, eikä uskoa. Tossa sun aijemmassa tekstissä viittaat vaan siihen, että näit sen "freekill"

- SÄÄNNÖT! -FaileD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Irmelin antamat bannit jail 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Irmelin antamat bannit jail 2   Irmelin antamat bannit jail 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Irmelin antamat bannit jail 2
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» WONZON ANTAMAT BANNIT !
» Bannit kaverille turhaan, itselle syystä mutta haluun pois jail#2
» Jep bännit turhaan fjb jail 1 !
» Turhat Bannit Jail 1#
» TURHAT BANNIT Jail#2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: