Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 minusta fjb jail 2#:sella

Siirry alas 
+8
perC
FaileD
yarb
Pallero
Renne
Katsu
Epe
ch33ky
12 posters
KirjoittajaViesti
ch33ky




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 15.08.2009

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:19 am

minusta fjb jail 2#:sella on nykyisin liikaa admineita. Parhaillaan puolet servusta on admineita.
ja jotkut eivät osaa tehdä mitään esim. mutet laitetaan kuolleille mutta ei oteta pois(muutaman kerran voi jäädä mutta eräillä ne jäävät päälle koko ajan) ja sitten pelaajien siirto cteiltä teroille ei onnistu niin kuin pitäisi joskus menee liikaa ja joskus liian vähän(voi olla tietysti pelaajienkin vika kun itse liikkuvat puolelta toiselle) . Ajattelin että kaikki tyytymättömät laittaisivat nimen tähän adressiin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Epe

Epe


Viestien lukumäärä : 248
Join date : 21.08.2009
Ikä : 29

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:22 am

ch33ky kirjoitti:
minusta fjb jail 2#:sella on nykyisin liikaa admineita. Parhaillaan puolet servusta on admineita.
ja jotkut eivät osaa tehdä mitään esim. mutet laitetaan kuolleille mutta ei oteta pois(muutaman kerran voi jäädä mutta eräillä ne jäävät päälle koko ajan) ja sitten pelaajien siirto cteiltä teroille ei onnistu niin kuin pitäisi joskus menee liikaa ja joskus liian vähän(voi olla tietysti pelaajienkin vika kun itse liikkuvat puolelta toiselle) . Ajattelin että kaikki tyytymättömät laittaisivat nimen tähän adressiin...

kyllä sielä hieman liikaa on.minkäs teet jos porukat niitä ostelee
Takaisin alkuun Siirry alas
ch33ky




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 15.08.2009

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:23 am

niih mutta jos voitaisiin tehdä vaikka semmoinen että voisi ostaa skinejä tai valvojia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Katsu




Viestien lukumäärä : 85
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Suomi --> Oulunlääni --> Haapavesi

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:23 am

Samaa mieltä cheeky, mutta mitään ei voida tehdä kun he ostavat adminit Sad . Ja kyllähän hostaajat haluat myös vähän ylimääräistä, niin minkäs teet.
Takaisin alkuun Siirry alas
ch33ky




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 15.08.2009

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:27 am

noh myyvät vaikka niille fjb pipareita failed vois leipoo
Takaisin alkuun Siirry alas
Vierailija
Vierailija




minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 12:37 am

Omasta mielestäni on myös todella paljon admineita ja admien paljous taas johtaa siihen, että kokoajan on kinaa admien välillä. Nämä uudet adminit ovat todella virkaintoisia ja kyllä minä sen ymmärrä, mutta kohtuus kaikella. Ymmärin aluksi kun Budge tuli adminiksi, että ihan hyvä kun tuli yksi uusi naama piristämään admien joukkoa ja saadaan mukaan vähän nourempaa näkökulmaa. Mutta nyt on minullaki mennyt hieman ohitse kun tuntuu, että päivittäin jostain poksahtaa uusi admini. Me vanhat adminit; genE, ch33ky, Orgu, Katsu, Dumbass ja Epe olisimme ihan hyvin riittäneet vahtimaan tätä pelaajaa määrää, joten voisiko tätä uusien admien määrää jotenki jakaa. Ehdotan, että osa siirtyisi jail #1 palvelukseen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Renne




Viestien lukumäärä : 131
Join date : 15.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Pälkäne

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 3:18 am

genE kirjoitti:
Omasta mielestäni on myös todella paljon admineita ja admien paljous taas johtaa siihen, että kokoajan on kinaa admien välillä. Nämä uudet adminit ovat todella virkaintoisia ja kyllä minä sen ymmärrä, mutta kohtuus kaikella. Ymmärin aluksi kun Budge tuli adminiksi, että ihan hyvä kun tuli yksi uusi naama piristämään admien joukkoa ja saadaan mukaan vähän nourempaa näkökulmaa. Mutta nyt on minullaki mennyt hieman ohitse kun tuntuu, että päivittäin jostain poksahtaa uusi admini. Me vanhat adminit; genE, ch33ky, Orgu, Katsu, Dumbass ja Epe olisimme ihan hyvin riittäneet vahtimaan tätä pelaajaa määrää, joten voisiko tätä uusien admien määrää jotenki jakaa. Ehdotan, että osa siirtyisi jail #1 palvelukseen?

Mun mielestä jail1 on aivan tarpeeksi admineita. Lähes aina serverillä 2 tai useampi admini. Ainakin kun itse olen pelaamassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Pallero




Viestien lukumäärä : 322
Join date : 26.07.2009
Paikkakunta : Helsinki

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 3:34 am

Jailit vaattii paljon valvomista ja mielestäni se on parempi näin kuin että olisi liian vähän. Ajattele jos kaikki vaan freekillaisivat ja adminia ei olisi paikalla niin usein. Muutenkin servuja ei voida pitää pystyssä ilman adminostoja. Jos joku haluaa maksaa joka kuukausi servut omasta pussista niin voidaan ottaa maksuadminit pois. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 3:42 am

Mun mielestä siellä on iha hyvi admineita ku kuitenkaan kaikki eivät todellakaan pelaa joka päivä tai koko ajan joten on hyvä että siellä on porukkaa valvomassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 4:14 am

Sentakii me myydään admineja että saadaan makesttua serveriä sillä en todellakaan aio aina omasta pussista maksaa Wink

Niinkuin pallero sano että voidaan ottaa maksu adminit pois jos pelaajat itse tukeavat serveriä parilla eurolla kuussa.

Tai sit kokeillaan vaan jonkilaista vip juttua mihin kuulusi reserved slot ja ban immunity ja mute immunity Ja jtn map vote juttuja. Ehdotuksia otetaan vastaan!
Mutta admineita pitää myydä koska rahaa tarvitaan servun ylläpitämieen. Se ei ole ilmasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
perC




Viestien lukumäärä : 236
Join date : 23.08.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Sodankylä

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 3:31 pm

ch33ky kirjoitti:
minusta fjb jail 2#:sella on nykyisin liikaa admineita. Parhaillaan puolet servusta on admineita.
ja jotkut eivät osaa tehdä mitään esim. mutet laitetaan kuolleille mutta ei oteta pois(muutaman kerran voi jäädä mutta eräillä ne jäävät päälle koko ajan) ja sitten pelaajien siirto cteiltä teroille ei onnistu niin kuin pitäisi joskus menee liikaa ja joskus liian vähän(voi olla tietysti pelaajienkin vika kun itse liikkuvat puolelta toiselle) . Ajattelin että kaikki tyytymättömät laittaisivat nimen tähän adressiin...

Mua ei se niiden määrä kyl haittaa yhtään mut mitä tost käyttäytymis puolesta... huhhuh

Siis nämä jotkut osto adminit vaan abusevat siellä. Pitäs failedin tai jonkun laittaa ne ruotuun. Smile


PS: Ei koske kaikkia admineja.
Takaisin alkuun Siirry alas
JiiPee

JiiPee


Viestien lukumäärä : 256
Join date : 26.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : kuusamo

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 9:26 pm

Pallero kirjoitti:
Jailit vaattii paljon valvomista ja mielestäni se on parempi näin kuin että olisi liian vähän. Ajattele jos kaikki vaan freekillaisivat ja adminia ei olisi paikalla niin usein. Muutenkin servuja ei voida pitää pystyssä ilman adminostoja. Jos joku haluaa maksaa joka kuukausi servut omasta pussista niin voidaan ottaa maksuadminit pois. Very Happy
niin ja mä kun pelaan jail 1 n klo 4 aikaa ylleensö ni ei siel mun lisäksi oo kuin mammuth Very Happy mut illalla saattaa olla 5 adminia yht aikaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
-kiwi-




Viestien lukumäärä : 300
Join date : 28.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 9:57 pm

JiiPee kirjoitti:
Pallero kirjoitti:
Jailit vaattii paljon valvomista ja mielestäni se on parempi näin kuin että olisi liian vähän. Ajattele jos kaikki vaan freekillaisivat ja adminia ei olisi paikalla niin usein. Muutenkin servuja ei voida pitää pystyssä ilman adminostoja. Jos joku haluaa maksaa joka kuukausi servut omasta pussista niin voidaan ottaa maksuadminit pois. Very Happy
niin ja mä kun pelaan jail 1 n klo 4 aikaa ylleensö ni ei siel mun lisäksi oo kuin mammuth Very Happy mut illalla saattaa olla 5 adminia yht aikaa..

4 aikaa yöllä vai päivällä?
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 30
Paikkakunta : Salo

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 10:13 pm

FaileD kirjoitti:
Sentakii me myydään admineja että saadaan makesttua serveriä sillä en todellakaan aio aina omasta pussista maksaa Wink

Niinkuin pallero sano että voidaan ottaa maksu adminit pois jos pelaajat itse tukeavat serveriä parilla eurolla kuussa.

Tai sit kokeillaan vaan jonkilaista vip juttua mihin kuulusi reserved slot ja ban immunity ja mute immunity Ja jtn map vote juttuja. Ehdotuksia otetaan vastaan!
Mutta admineita pitää myydä koska rahaa tarvitaan servun ylläpitämieen. Se ei ole ilmasta.

Failed tälläne joku vip servu ois hyvä mihi pääsee maksamalla vaikka sen 2e/kk, mutta en tiiä sit riittääkö pelaajat. Mut sil sais ainaki rajattuu pelaajia vähäse.
Takaisin alkuun Siirry alas
ch33ky




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 15.08.2009

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyTi Marras 03, 2009 10:48 pm

tämä vip reserve slot juttu ois aivan mahtava oispa sitten näille rahansa käyttäjille kohde mihin rahansa tuhlata...
Takaisin alkuun Siirry alas
ChraMoX

ChraMoX


Viestien lukumäärä : 294
Join date : 27.07.2009
Paikkakunta : Rovaniemi

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyKe Marras 04, 2009 9:57 pm

ja ch33ky

laita ite @mute #all 0

niin se ei välttämättä toimi
Takaisin alkuun Siirry alas
ch33ky




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 15.08.2009

minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella EmptyPe Marras 06, 2009 12:27 am

jooh itelläkin unohtuu totta. Ei mua haittaa kuhan ei tuu enää lisää kakkoselle
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





minusta fjb jail 2#:sella Empty
ViestiAihe: Vs: minusta fjb jail 2#:sella   minusta fjb jail 2#:sella Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
minusta fjb jail 2#:sella
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FJB jail #1
» FJB JAIL #2
» Redberry jail #2
» Autokickit Jail 1 ja 2
» FJB Jail Informaatiota

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: