Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FJB JAIL #2

Siirry alas 
+12
Meloni<3
-kiwi-
QWERQ
yarb
MuuLi`
Pallero
J4Y
Epe
pihi
YlläriPylläri
MahtiMursu
Jeikz
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
MahtiMursu

MahtiMursu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 13.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyMa Marras 09, 2009 10:32 pm

QWERQ kirjoitti:
gene muistan ku sait admiit et itekkää mun mielest sillo kunnol osannu käyttää niit nii ei sun tarvii heti akaa aukoo

Ei khyllä kannata siihen vedota. Voin myöntää että minullakaan ei vieläkään ole kaikki hommat hallussa. Mutta sentään minä kysyin apua muilta admineilta ja opin jokaisesta paljon. Ja pelasin servulla ennen adminiksi menemistä paljon. En ole teitä vastaan pätkän vertaa, olen vain sitä mieltä että teidän pitää rajoittaa ja olla pidempi pinnaisempia. esim. minä en ole koskaan antanut perm banneja. Annan yleensä enintään 2 tuntia.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/MultiThomas10
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyMa Marras 09, 2009 10:34 pm

nii just. ei heit heitetä permiä jos joku freekillaa toisen vahingossa tjsp mutta sittenku näitä massa pullaajia nii permit ensin ja id taltee chatista ja akick jos pystyy ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
QWERQ




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 23.09.2009

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyMa Marras 09, 2009 11:18 pm

siis en vetoo genee muit ei heti u saa admnit nii voi olla mikää huippu super mega hyvä admin siihe kavetaa pikku hiljaa... ja kyl oon ottanu oppia muilt admineilta ja plj on tultuu kyseltyy... Arrow se on aika plj siit kii mitä muutkin adminit siel sanoo meist uusist siis jos muut adminit ei mua ja buggee haukkuis koko aja nii luulen et meit uusii admineit kunnioitettas paljo enemmä sielä. menny iha "vituillee" toi pelaaminen siel ku oikeesti se on niin et kaikki huutaa siel ja laitan varotuksii et kuolleen ku puhuu nii ban jos ette rauhotu sit joudun yleensä pari bannaa ja ne alkaa huutaa miks ban se enkä nyt kaikkia haluu bannii sieltä :O Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Suhari




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 19.10.2009

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyMa Marras 09, 2009 11:20 pm

QWERQ kirjoitti:
Lainaus :
oon uus admin muut "vanhemmat" adminit dissaa aika plj mua (true bomber) ja muggee ja redberryy se sit kaikki alkaa dissaa siel serv sit ku muut adminit lähtee ku oon ollu siel yksinki aika paljo et muit admineit ei ole pikal sit kaikki huutaa sit bannaan jonkun joka huutaa kuolleen ja oon varottanu monta kertaa ja muutenki vittuilee niin siit tulee enemmä huutoo en pysty yksin pitää siel kuria kun olen uus ja en oo niin suosittu ku esim. katsu aka useesti ku joku gene orgu tai katsu tulee sinne niin tulee heti hiljasempaa vaik ne ei sanois mitää koska jos ne antaa ban niille ei aleta vittuilee mulle tulee heti jtn vitun paskaa huutoo sielt et miks ban se oli mun kaveri jne. ELI luulen et meidän uusien adminien kunnioittaminen kasvais jos muut adminit esim, gene on aika mont kertaa tullu sinne "vittuilee" meille uudemmille admineille ja haukkunut. luule et jos adminit lopettais ton haukkumisen niin kaikil ois mukavampaa pelata fjb2 serv ja me uudet adminit voitais pitää siellä htä hyvää kuria kuin muutkin adminit <- (anteeks js on kirjotus virheit kirjotin aika kiirellä) FJB true bomber





Olen ihan samaa mieltä true bomberin kanssa. Gene haukkuu / toruu uusia admineita liikaa. Hänen pitäisi ymmärtää että olemme uusia ja opimme asioita koko ajan. T: -|FJB|- Bugge
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyTi Marras 10, 2009 1:16 am

Suhari kirjoitti:
QWERQ kirjoitti:
Lainaus :
oon uus admin muut "vanhemmat" adminit dissaa aika plj mua (true bomber) ja muggee ja redberryy se sit kaikki alkaa dissaa siel serv sit ku muut adminit lähtee ku oon ollu siel yksinki aika paljo et muit admineit ei ole pikal sit kaikki huutaa sit bannaan jonkun joka huutaa kuolleen ja oon varottanu monta kertaa ja muutenki vittuilee niin siit tulee enemmä huutoo en pysty yksin pitää siel kuria kun olen uus ja en oo niin suosittu ku esim. katsu aka useesti ku joku gene orgu tai katsu tulee sinne niin tulee heti hiljasempaa vaik ne ei sanois mitää koska jos ne antaa ban niille ei aleta vittuilee mulle tulee heti jtn vitun paskaa huutoo sielt et miks ban se oli mun kaveri jne. ELI luulen et meidän uusien adminien kunnioittaminen kasvais jos muut adminit esim, gene on aika mont kertaa tullu sinne "vittuilee" meille uudemmille admineille ja haukkunut. luule et jos adminit lopettais ton haukkumisen niin kaikil ois mukavampaa pelata fjb2 serv ja me uudet adminit voitais pitää siellä htä hyvää kuria kuin muutkin adminit <- (anteeks js on kirjotus virheit kirjotin aika kiirellä) FJB true bomber





Olen ihan samaa mieltä true bomberin kanssa. Gene haukkuu / toruu uusia admineita liikaa. Hänen pitäisi ymmärtää että olemme uusia ja opimme asioita koko ajan. T: -|FJB|- Bugge

No, mull nyt ois mieles pariki kertaa uusist admineist jotka iha varmaa ties mitä tekee ja abuses vaa mut huomasin ja sanoin asiasta. Olin undercover.
Takaisin alkuun Siirry alas
QWERQ




Viestien lukumäärä : 8
Join date : 23.09.2009

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyTi Marras 10, 2009 2:18 am

siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S FJB true bomber
Takaisin alkuun Siirry alas
yarb

yarb


Viestien lukumäärä : 106
Join date : 03.08.2009
Paikkakunta : Leppävaara

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyTi Marras 10, 2009 2:40 am

QWERQ kirjoitti:
siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S FJB true bomber

Oon varma että "vanhoilla" admineilla menee hermo kun koittavat auttaa uusia eikä he kuuntele yhtään, vaan tekevät vain oman päänsä mukaan. Ite oon kohdannu aivan saman monee kertaa ja sit piti lähtee servult ku aivan toivotonta välillä. Tosin pitää ottaa huomioon ettei kaikki uudet adminit ole tällaisia vaan kuuntelevat ja ottavat opikseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
FaileD

FaileD


Viestien lukumäärä : 468
Join date : 26.07.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyTi Marras 10, 2009 4:32 am

yarb kirjoitti:
QWERQ kirjoitti:
siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S FJB true bomber

Oon varma että "vanhoilla" admineilla menee hermo kun koittavat auttaa uusia eikä he kuuntele yhtään, vaan tekevät vain oman päänsä mukaan. Ite oon kohdannu aivan saman monee kertaa ja sit piti lähtee servult ku aivan toivotonta välillä. Tosin pitää ottaa huomioon ettei kaikki uudet adminit ole tällaisia vaan kuuntelevat ja ottavat opikseen.

Yarbi o oikeessa! oppinu mulota kaiken Smile olin sen malli admin Wink seuraa sankarinsa jalanjälkiä.Ensin admin sit hostaaja kohta se on ylläpitä Very Happy:D

NEVER IM JUST JOKING! MUAHAHAAHAHAHAHA
Takaisin alkuun Siirry alas
https://finnishjailbreakers.palstani.com/
MahtiMursu

MahtiMursu


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 13.09.2009
Ikä : 28
Paikkakunta : Salo

FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Noniin   FJB JAIL #2 - Sivu 2 EmptyTi Marras 10, 2009 5:19 pm

Onneksi päästiin kumittamaan yksi näistä henkilöistä pois koko FJB:n kirjoista! Redberry on nyt poissa, toivottavasti pysyvästi, Kunhan kukaan hänen kaverinsa yritä päästä servulle adminiksi tai jos hän tekee uuden accountin. Mutta nyt saamme olla rauhassa hänestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.youtube.com/MultiThomas10
Sponsored content





FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: FJB JAIL #2   FJB JAIL #2 - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FJB JAIL #2
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» FJB jail #1
» FJB Jail Kaatuilee
» Redberry jail #2
» Adminit jail 1 tai 2
» -|FJB|- Jail #1 kaatulee

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Valitukset-
Siirry: