| FJB JAIL #2 | |
|
+12Meloni<3 -kiwi- QWERQ yarb MuuLi` Pallero J4Y Epe pihi YlläriPylläri MahtiMursu Jeikz 16 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
MahtiMursu
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 13.09.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ma Marras 09, 2009 10:32 pm | |
| - QWERQ kirjoitti:
- gene muistan ku sait admiit et itekkää mun mielest sillo kunnol osannu käyttää niit nii ei sun tarvii heti akaa aukoo
Ei khyllä kannata siihen vedota. Voin myöntää että minullakaan ei vieläkään ole kaikki hommat hallussa. Mutta sentään minä kysyin apua muilta admineilta ja opin jokaisesta paljon. Ja pelasin servulla ennen adminiksi menemistä paljon. En ole teitä vastaan pätkän vertaa, olen vain sitä mieltä että teidän pitää rajoittaa ja olla pidempi pinnaisempia. esim. minä en ole koskaan antanut perm banneja. Annan yleensä enintään 2 tuntia. | |
|
| |
Commis
Viestien lukumäärä : 380 Join date : 27.07.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Pieksämäki
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ma Marras 09, 2009 10:34 pm | |
| nii just. ei heit heitetä permiä jos joku freekillaa toisen vahingossa tjsp mutta sittenku näitä massa pullaajia nii permit ensin ja id taltee chatista ja akick jos pystyy ^^ | |
|
| |
QWERQ
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 23.09.2009
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ma Marras 09, 2009 11:18 pm | |
| siis en vetoo genee muit ei heti u saa admnit nii voi olla mikää huippu super mega hyvä admin siihe kavetaa pikku hiljaa... ja kyl oon ottanu oppia muilt admineilta ja plj on tultuu kyseltyy... se on aika plj siit kii mitä muutkin adminit siel sanoo meist uusist siis jos muut adminit ei mua ja buggee haukkuis koko aja nii luulen et meit uusii admineit kunnioitettas paljo enemmä sielä. menny iha "vituillee" toi pelaaminen siel ku oikeesti se on niin et kaikki huutaa siel ja laitan varotuksii et kuolleen ku puhuu nii ban jos ette rauhotu sit joudun yleensä pari bannaa ja ne alkaa huutaa miks ban se enkä nyt kaikkia haluu bannii sieltä :O | |
|
| |
Suhari
Viestien lukumäärä : 3 Join date : 19.10.2009
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ma Marras 09, 2009 11:20 pm | |
| QWERQ kirjoitti: - Lainaus :
- oon uus admin muut "vanhemmat" adminit dissaa aika plj mua (true bomber) ja muggee ja redberryy se sit kaikki alkaa dissaa siel serv sit ku muut adminit lähtee ku oon ollu siel yksinki aika paljo et muit admineit ei ole pikal sit kaikki huutaa sit bannaan jonkun joka huutaa kuolleen ja oon varottanu monta kertaa ja muutenki vittuilee niin siit tulee enemmä huutoo en pysty yksin pitää siel kuria kun olen uus ja en oo niin suosittu ku esim. katsu aka useesti ku joku gene orgu tai katsu tulee sinne niin tulee heti hiljasempaa vaik ne ei sanois mitää koska jos ne antaa ban niille ei aleta vittuilee mulle tulee heti jtn vitun paskaa huutoo sielt et miks ban se oli mun kaveri jne. ELI luulen et meidän uusien adminien kunnioittaminen kasvais jos muut adminit esim, gene on aika mont kertaa tullu sinne "vittuilee" meille uudemmille admineille ja haukkunut. luule et jos adminit lopettais ton haukkumisen niin kaikil ois mukavampaa pelata fjb2 serv ja me uudet adminit voitais pitää siellä htä hyvää kuria kuin muutkin adminit <- (anteeks js on kirjotus virheit kirjotin aika kiirellä) FJB true bomber
Olen ihan samaa mieltä true bomberin kanssa. Gene haukkuu / toruu uusia admineita liikaa. Hänen pitäisi ymmärtää että olemme uusia ja opimme asioita koko ajan. T: -|FJB|- Bugge | |
|
| |
yarb
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Leppävaara
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ti Marras 10, 2009 1:16 am | |
| - Suhari kirjoitti:
- QWERQ kirjoitti:
- Lainaus :
- oon uus admin muut "vanhemmat" adminit dissaa aika plj mua (true bomber) ja muggee ja redberryy se sit kaikki alkaa dissaa siel serv sit ku muut adminit lähtee ku oon ollu siel yksinki aika paljo et muit admineit ei ole pikal sit kaikki huutaa sit bannaan jonkun joka huutaa kuolleen ja oon varottanu monta kertaa ja muutenki vittuilee niin siit tulee enemmä huutoo en pysty yksin pitää siel kuria kun olen uus ja en oo niin suosittu ku esim. katsu aka useesti ku joku gene orgu tai katsu tulee sinne niin tulee heti hiljasempaa vaik ne ei sanois mitää koska jos ne antaa ban niille ei aleta vittuilee mulle tulee heti jtn vitun paskaa huutoo sielt et miks ban se oli mun kaveri jne. ELI luulen et meidän uusien adminien kunnioittaminen kasvais jos muut adminit esim, gene on aika mont kertaa tullu sinne "vittuilee" meille uudemmille admineille ja haukkunut. luule et jos adminit lopettais ton haukkumisen niin kaikil ois mukavampaa pelata fjb2 serv ja me uudet adminit voitais pitää siellä htä hyvää kuria kuin muutkin adminit <- (anteeks js on kirjotus virheit kirjotin aika kiirellä) FJB true bomber
Olen ihan samaa mieltä true bomberin kanssa. Gene haukkuu / toruu uusia admineita liikaa. Hänen pitäisi ymmärtää että olemme uusia ja opimme asioita koko ajan. T: -|FJB|- Bugge No, mull nyt ois mieles pariki kertaa uusist admineist jotka iha varmaa ties mitä tekee ja abuses vaa mut huomasin ja sanoin asiasta. Olin undercover. | |
|
| |
QWERQ
Viestien lukumäärä : 8 Join date : 23.09.2009
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ti Marras 10, 2009 2:18 am | |
| siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S true bomber | |
|
| |
yarb
Viestien lukumäärä : 106 Join date : 03.08.2009 Paikkakunta : Leppävaara
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ti Marras 10, 2009 2:40 am | |
| - QWERQ kirjoitti:
- siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S true bomber
Oon varma että "vanhoilla" admineilla menee hermo kun koittavat auttaa uusia eikä he kuuntele yhtään, vaan tekevät vain oman päänsä mukaan. Ite oon kohdannu aivan saman monee kertaa ja sit piti lähtee servult ku aivan toivotonta välillä. Tosin pitää ottaa huomioon ettei kaikki uudet adminit ole tällaisia vaan kuuntelevat ja ottavat opikseen. | |
|
| |
FaileD
Viestien lukumäärä : 468 Join date : 26.07.2009 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 Ti Marras 10, 2009 4:32 am | |
| - yarb kirjoitti:
- QWERQ kirjoitti:
- siis oon ite pelannu siel ja joku admin on pistäny votee et esim mennääkö futista sit on tullu vastaukseks kyllä/joo tai jtn vastaavaa nii se on telenny se admin kaikki futis kentälle ite tein saman lail eka vote jne. kaikille kävi mut sit ku telesin ne nii kaikki alko huutaa... mitä muka tein väärin. meidän uusien adminien kunnioitus on laskenu ku vanhemmat adminit disaa meit:S true bomber
Oon varma että "vanhoilla" admineilla menee hermo kun koittavat auttaa uusia eikä he kuuntele yhtään, vaan tekevät vain oman päänsä mukaan. Ite oon kohdannu aivan saman monee kertaa ja sit piti lähtee servult ku aivan toivotonta välillä. Tosin pitää ottaa huomioon ettei kaikki uudet adminit ole tällaisia vaan kuuntelevat ja ottavat opikseen. Yarbi o oikeessa! oppinu mulota kaiken olin sen malli admin seuraa sankarinsa jalanjälkiä.Ensin admin sit hostaaja kohta se on ylläpitä :D NEVER IM JUST JOKING! MUAHAHAAHAHAHAHA | |
|
| |
MahtiMursu
Viestien lukumäärä : 6 Join date : 13.09.2009 Ikä : 29 Paikkakunta : Salo
| Aihe: Noniin Ti Marras 10, 2009 5:19 pm | |
| Onneksi päästiin kumittamaan yksi näistä henkilöistä pois koko FJB:n kirjoista! Redberry on nyt poissa, toivottavasti pysyvästi, Kunhan kukaan hänen kaverinsa yritä päästä servulle adminiksi tai jos hän tekee uuden accountin. Mutta nyt saamme olla rauhassa hänestä. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: FJB JAIL #2 | |
| |
|
| |
| FJB JAIL #2 | |
|