Finnish Jail Breakers
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Finnish Jail Breakers
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Metal




Viestien lukumäärä : 3
Join date : 07.11.2009

FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty
ViestiAihe: FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.   FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. EmptySu Marras 08, 2009 4:02 pm

Eli Että Olin tänään pelaamassa Tuolla FJB 1 Jailissa, ja Oli Free Rundi. Kaikki Lähti jalkapallo Kentälle, Säännöt oli Että Jalkapallo kentälle Ja auto Talliin ei saa tulla, Eikä saa olla aseita ja ei saanut olla kapinallinen, osa Teroista oli päässyt jo ulos, Ja osa ei. Nii ne Terot jotka oli päässy pois Alkoi sitten huutamaan että minun pitäis päästää pois loputki, Vaikka osa teroista oli jo päässyt ulos, Ja tiesin että sinne meneminen on varma Kuolema. Alkoivat sitten votebannat minua siitä etten päästänyt loppuja teroja ulos.
Että onko se nyt silleen että Minun olisi pitänyt päästää lopu, ja että sain Votebannit syystä, Vai Että terot jotka olivat päässeet ulos Olisivat Ite voinut avata lopuille?
Takaisin alkuun Siirry alas
Jeikz




Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.10.2009

FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.   FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. EmptySu Marras 08, 2009 4:16 pm

En Tiedä, Mutta Kannattaisi Opetella Kirjottamaan Erillä Tavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
J4Y

J4Y


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.08.2009
Ikä : 31
Paikkakunta : Salo

FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.   FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. EmptySu Marras 08, 2009 5:56 pm

Jos sellit oli kerran jo avattu ni ei sun sitten tarvii uusiks mennä avaamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Commis

Commis


Viestien lukumäärä : 380
Join date : 27.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Pieksämäki

FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.   FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. EmptySu Marras 08, 2009 6:13 pm

J4Y kirjoitti:
Jos sellit oli kerran jo avattu ni ei sun sitten tarvii uusiks mennä avaamaan.
Mutta minä taasen ymmärsin että osa oli karannut esimerkiksi eristyksestä ja VIP:istä jne
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty
ViestiAihe: Vs: FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.   FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus. Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
FJB Jail 1, Teroille Ovien avaus.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FJB jail #1
» FJB JAIL #2
» FJB Jail Kaatuilee
» Redberry jail #2
» Adminit jail 1 tai 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Finnish Jail Breakers :: Finnish Jail Breakers :: Tuki-
Siirry: